אז בסופו של דבר גולדן סטייט ניצחה ושמרה על הבית, אבל אתם רשאים לצאת מבולבלים מהמשחק הראשון.
קליבלנד עם קיירי אחרי מנוחה של שבוע, וללא קווין לאב עלתה למשחק בטירוף, לברון לקח על עצמו את המשחק וקלע פעם אחר פעם בפוסט אפ כשקאר בוחר שלא להביא דאבל טים, ארווינג ותומפסון היו אקטיביים מאוד בריבאונד, וסמית', שומפארט וארווינג המתירו שלשות. מהצד השני ההגנה של קליבלנד נראתה נפלא כשהספלאש בראדרס לא מצליחים להיכנס למשחק וקליבלנד יורדת לרבע ביתרון של עשר נקודות.
רבות דובר על העומק של גולדן סטייט מול היעדרו אצל קליבלנד ואכן ברבע השני, זמן המחליפים גולדן סטייט סגרה את הפער הרבה הודות למוריס ספייטס שהלם בקליבלנד מחצי מרחק ולגרין שהיה עם 8 נקודות במחצית והיה מצויין לפני שהסתבך בבעיית עבירות.
המחצית השנייה המשיכה להיות צמודה לכל אורכה, כאשר שלשות של איגודלה ברבע הרביעי מבטיחות שקליבלנד לא תוכל לברוח ולקראת הסיום הייתה זאת גולדן סטייט שעלתה ליתרון, וג'אמפ שוט של קארי העלה את הצהובים ליתרון 53 שניות לסיום. מוזגוב שמר על קור הרוח מהקו בצד השני, וגולדן סטייט יצאה להתקפה בניסיון לנצח את המשחק, אלא שגג ענק של קיירי, אחד מרגעי השיא של המשחק שמר על שוויון ושלח את קליבלנד לנסות לנצח את המשחק בשניות האחרונות. הכדור הלך כצפוי לידיים של לברון שניסה סטאפ באק מחוץ לקשת והחטיא בהרבה, הריבאונד התגלגל לידיו של שומפארט שהספיק לשחרר זריקה שכמעט נכנסה אבל הכדור זלג החוצה והמשחק הלך להארכה.
בהארכה קיירי ירד פצוע באחד הרגעים הכי מטרידים משחק שמבחינות רבות אחרות היה אופטימי עבור קליבלנד, ההתקפה של קליבלנד נעצרה על 2 נקודות בלבד וגולדן סטייט גמרה סיפור עם ניצחון 100-108 בהארכה.
לברון היה לברון עם 44 נקודות באחוזים טובים, אבל כאמור בדקות האחרונות של המשחק ובהארכה הוא לא היה שם, תומפסון הוסיף 15 ריבאונדים אבל רק 2 נקודות כשגולדן סטייט מצליחה להגביל את התרומה שלו בריבאונד ההתקפה. מוזגוב היה מעולה עם 16 נקודות ו-7 ריבאונדים, אולי משחק הפלייאוף הטוב ביותר שלו השנה וארווינג הוסיף 23 לפני שירד פצוע. סמית' קלע 9 ב-3 מ-13 מהשדה בלבד ושם נגמרת רשימת השחקנים שתרמו משהו לקליבלנד הלילה כשלבדובה וג'יימס ג'ונס היו בלתי מורגשים לחלוטין מה שמעלה שאלה האם קליבלנד מסוגלת לתת פייט לאורך 7 משחקים עם סגל כה קצר.
בצד השני התרומה אצל גולדן סטייט הייתה מאוזנת בהרבה כאשר קארי מוביל עם 26 במשחק מאוד פושר, תומפסון מוסיף 21 באחוזים רעים כפי שראינו ממנו לאורך רוב הפלייאוף הזה, גרין ובארנס נותנים את התרומה הרגילה ההגנה והמלחמה שלהם מתחת לסלים. האקס פקטור היום היה איגודלה עם 15 נקודות ושתי שלשות ברגעים קריטיים כשכל יתר הספסל היה פושר מאוד.
התחושה שלי היא שזה היה המשחק שבו קליבלנד הייתה צריכה לגנוב את הביתיות ועכשיו יהיה לה קשה בהרבה, הידיים רעדו בתחילת המשחק, הספלאש בראדרס היו פושרים מאוד, לקליבלנד היה את קיירי בכושר לאורך רוב המשחק והם לא הצליחו לעמוד במשימה. כעת הם עמדו מול משחק מספר 2 כדי לא לחזור הביתה בפיגור 0-2.
לא להחמיץ.
וזה נכתב לפני המשחק:
אחרי שבוע שהרגיש כמו נצח, הרגע הגדול שכולנו חיכינו לו עונה שלמה הגיע.
סטיב קאר נגד דיוויד בלאט, לברון ג'יימס נגד סטפון קארי, קליי תומפסון נגד קיירי ארווינג, בוגוט נגד מוזגוב, גרין נגד תומפסון, הלוחמים נגד הפרשים, קליבלנד נגד גולדן סטייט.
גמר האנ בי איי המסקרן ביותר שאני זוכר כבר כאן!
ולמה הוא הכי מסקרן?
כי לראשונה אולי מאז שאני רואה כדורסל יש כאן שתי קבוצות שאנחנו לא רגילים לראות במעמד הזה, שתיהן לא שיחקו בגמר האיזור שלהן בשנה שעברה, קליבלנד אפילו לא הייתה בפלייאוף, אנחנו גם לא רגילים לראות את הקבוצות האלה משחקות אחת נגד השניה, הן מעולם לא נפגשו בגמר, להוציא לברון השחקנים שישחקו מולינו הלילה ובע"ה ב-6 המשחקים שיבואו לאחר מכן לא נראים לנו מתאימים לתפאורה הזאת כי אף פעם לא ראינו אותם שם, כל הגמר הזה מרגיש קצת כמו כשאתה משחק עם קבוצה חלשה ב-NBA2K ופתאום יש גמר כזה של שארלוט נגד ממפיס וזה נראה הכי לא קשור.
אבל זה גם מה שהופך אותו לכל כך מרגש ומעניין
אז בואו ניגש לאקשן!
גולדן סטייט ווריורס – קליבלנד קאבלירס (0-0) 04:00 ערוץ הספורט הרגיל
עד כמה שתי הקבוצות האלה היו הכי טובות בפלייאוף הזה?
יחד הן שיחקו רק 29 משחקים כדי להגיע למעמד הזה, הכי מעט מאז 2003.
נכתבו ונקראו אין ספור פריביואים על הפלייאוף הזה, אז אני לא אכביר עוד מילים בעניין הזה, במקום זה קחו כמה מספרים שאפשר לשחק איתם לקראת הסידרה ולאחר מכן כמה שאלות שיכולות להעסיק אותנו עד שיתחיל כבר הגמר הזה, אינעל ראבאק העולם. כל הסטטיסטיקות מתייחסות לפלייאוף בלבד.
התקפות מעבר:
גולדן סטייט היא הקבוצה השלישית בתדירות המתפרצות הכי גבוהה בליגה, קליבלנד רק במקום ה-12, אבל במספר הנקודות להתקפת מעבר קליבלנד במקום הראשון, מה שמלמד על הבגרות של הקבוצה הזאת שבוחרת היטב את הפעמים שהיא רצה, 57% מהפעמים שבהם קליבלנד יוצאת להתקפת מעבר מסתיימות בנקודות. כרגיל בסטטיסטיקות הן לכשעצמן לא נותנות לנו את התשובה לאיך קבוצה צריכה לשחק, האם היא צריכה לרוץ יותר? או שזה דווקא יגרום לפגיעה באחוזי הניצול שלה בסגנון ההתקפה הזה.
ואולי התשובה מסתתרת בהרכב, לקליבלנד יש שלושה מהשחקנים שמסיימים התקפות מעבר הטובים ביותר מבין ה-11 בפלייאוף הזה – שומפארט במקום הראשון, מוזגוב ולברון (מקום 11, פחות ממה שהייתם מצפים לא?) גם קיירי נותן לך מעל 50% בהתקפות מעבר, אבל זהו אחרי זה אנחנו כבר יורדים מתחת ל-40% כך ששימו לב לסגנון שבו קליבלנד משחקת כשהרביעיה הזאת על המגרש.
בגולדן סטייט אגב, שני השחקנים שמבצעים התקפות מעבר בשיעור הגבוה ביותר מכלל ההתקפות הם איגודלה ליבינגסטון וברבוסה מה שמצביע על כך שהרכב המחליפים של קליבלנד שמח הרבה יותר לרוץ מההרכב הראשון שלה, איגודלה מסיים את ההתקפות האלה במקום ה-4 בדירוג היעילות. מרשים.
בידודים:
רבות דובר על משחק הבידודים של קליבלנד, ואכן קליבלנד במקום הראשון בפלייאוף הזה עם 16.5%, פער של 1.6% מהקבוצה השניה אחריה, וכמעט 5% מהשלישית (הפלקינס והנטס בהתאמה), זה פער אדיר. אם מחפשים את הקבוצה הבאה אחרי קליבלנד בנתון הזה מהקבוצות שהגיעו לגמר איזורי אנחנו צריכים לרדת כל הדרך ל-9% וליוסטון רוקטס, כמעט חצי. מה שאומר שסגנון המשחק של קליבלנד הוא ייחודי בפלייאוף הזה ובתקופה שהיא משחקת. האם זה אפקטיבי? לא בטוח. קליבלנד במקום ה-8 בלבד מבחינת יעילות המהלך, יותר נמוך מגולדן סטייט למשל שממש לא מרבה לשחק אותו (7%).
באופן לא מפתיע מוביל המגמה הוא לברון ג'יימס עם 32% מהמהלכים שלו שהם מהלכי בידוד, אבל שיעור המהלכים האלה שנגמרים בנקודות הוא 35% בלבד, אז נכון שלא מתווכחים עם הצלחות, אבל זה מחזק את התחושה שלי שקליבלנד מגזימה עם העניין הזה, וגם אם יש היגיון טקטי מאחורי הסגנון שבו היא משחקת, הקאבס לוקחים את זה לקצה בגלל האופי של לברון ומאזן הכוחות בקבוצה. קיירי ארווינג אגב, הוא עשירי בליגה בתדירות המהלך, ואחוזי הניצול שלו טובים בהרבה משל לברון (42%), אם כי במקרה שלו זה רק על 40 מהלכים אז אין מובהקות סטטיסטית של ממש.
קארי הוא המוביל של גולדן סטייט בעניין הזה, ואחוזי הניצול שלו מרשימים – 47%.
פיק אנד רול:
שתי הקבוצות לא מרבות להשתמש בפיק אנד רול שבו הכדור מגיע בסופו של דבר לחוסם, (שתי האחרונות בפלייאוף מלבד הקליפרס), וגם היעילות של התרגיל לא מרשימה. אבל באופן לא מפתיע, כשמסתכלים על מהלכי חסימה שבהם השחקן עם הכדור הוא שמסיים את המהלך, קליבלנד מוצאת את עצמה כבר במקום ה-4 בעוד גולדן סטייט במקום האחרון. פה, בניגוד למהלכי הבידוד של קליבלנד אחוזי ההצלחה יפים יותר ולכן יכול להיות שהמלך יכול להיעזר בקצת חסימות של הנתינים. באופן מפתיע לברון לא מרבה להיעזר בחסימות (24% בלבד, שלישי בקבוצה אחרי ארווינג ודלבדובה רחמנא לצלאן) והוא מסיים אותם טוב בהרבה מהשניים האחרים.
פוסט אפ:
והנה נקודה מעניינת שאותי קצת הפתיעה, קליבלנד היא אחת מקבוצות הפוסט אפ הטובות בפלייאוף הזה. היא במקום ה-5 הן בתדירות השימוש במהלך והן בניצול שלו. ובמקום הראשון שוב אנחנו מוצאים את לברון שזה קצת פחות מפתיע שכן לרוב הוא ייהנה מיתרון מאצ' אפ באותיות. יש פה נקודה לטובת דקות מנוחה למלך, במשחקים רבים שמתי לב לכך שבתחילת רבעים ותחילת המשחק אחרי מנוחה לברון הולך הרבה לפוסט אפ, זהו נשק קטלני עבור לברון שכן הוא יכול לסיים נפלא הודות למיס מאצ', ויש לו מספיק אינטילגנציית משחק כדי לדעת למסור אם בא דאבל או טריפל טים. עם זאת וגם לזה צריך לשים לב, שיעור האיבודים שלו מתוך המהלכים האלה הוא מהגבוהים בליגה.
הדבר נכון גם לגבי אנדרו בוגוט ודיימונד גרין שמאבדים המון כדורים בפוסט אפ, וזה משהו שההגנה של קליבלנד צריכה לנצל.
ולשאלות:
1) תוצאת הסידרה ולמי
2) מי יהיה ה-MVP
3) מה הדרך הכי אפקטיבית להפעיל את לברון?
4) מה הדרך הכי אפקטיבית לעצור את לברון?
5) מה הדרך הכי אפקטיבית לעצור את קארי?
6) עד כמה הביתיות של גולדן סטייט היא פקטור בסידרה הזאת?
7) מה יקרה עם קליבלנד אם היא לוקחת את האליפות? אם היא מפסידה? אם היא מובסת? מה קורה לבלאט בתרחישים האלה?
8) האם גולדן סטייט היא פוטנציאל לשושלת?
9) האם גולדן סטייט היא אחת מקבוצות הליגה הגדולות בכל הזמנים כפי שהנתונים מרמזים או שהיא נהנת מעונה חלשה של היריבות?
10) מי הקבוצה שהכי חסרה לכם בגמר הזה?
והכי חשוב, תבלו.
ואם אתם לא מרגישים את ההייפ עדיין אז תנו לי לעזור לכם, תגבירו.
מרגישים, מרגישים. הולך להיות גמר אדיר!
נשבע לכם התעוררתי כמה פעמים בלילה מתוך חלום על המשחק.באמת היה יותר מידי אני כבר חם…
את המשחק הלילה אני לא רואה בבית!
פעם מישהו ניסה לארגן שידור באיזה בר ספורט . יום חמישי מחר לא עובדים מתאים אש. איפה רואים הלילה ?
בנושא הבידודים מעניין לראות את התפלגות הסטטיסטיקה לאורך החלקים השונים של המשחק. אני מוכן להמר שהרוב המוחלט מתנקז ל5-7 דקות האחרונות של המשחק
פריוויו מושלם.
לא חובב סטטיסטיקות, אבל הבאת כאלה מעניינות ולעניין.
מדגימות היטב את הנזק שלברון גורם לקבוצתו כשהוא כופה את עצמו (שזה רוב הזמן).
אם הוא ישחק למען הקבוצה ולא למען עצמו – אז זה יכול ללכת לכל כיוון.
אבל זה לברון, אז זה לא יקרה.
אז 4-2 לג"ס.
שתהיה אלופה גם בשנה הבאה (לפחות. אח"כ נראה איזה שינויים תעבור).
ההימור שלי לגבי קליבלנד זה שווייד יגיע. ובעונה הבאה יפסידו שוב לג"ס בגמר. ואז או שלברון או שבלאט יעזבו, ושם יתפצלו דרכיהם.
haters hate
and fools adore
אמור לי את מי אתה מעריץ ואומר לך מי אתה
מה? זו ההודעה הכי סולידית והכי רגועה שנכתבה על ידו מאז שהתחלתי לקרוא כאן.. 🙂
מסכימה עם האמירה של מר טמיר לעניין הסטטיסטיקות. זה נדמה כאילו לאמריקאים יש פטיש לא ברור לנושא (השחקן מתחת לגיל 23 עם הכי הרבה נקודות למשחק למשל, למה זה חשוב? זה כמו מיני תארים מופרכים בטקס מלכת היופי שנותנים כדי לחלק עוד ועוד פרסים).
חן חן על הפריוויו! לא יכולתי לבקש גמר מעניין יותר מזה.
נכוןןןן השחקן הראשון אי פעם לעבור מהמזרח למערב ולעשות 12 נקודות ו6 ריב במשחק השני , לאחר שבמשחק הראשון מסר 4 אסיסטים והוא מעל גיל 30. או כל סטט לא רלוונטית אחרת. שיהנו…
ואהבתי את הכינוי המנומס – מר טמיר. הוא נשמע ג'נטלמן…
מה זה נשמע? אני ג'נטלמן! 🙂
גם לברון חושב ככה 🙂
פריוויו אדיר, איזה השקעה. סוף סוף זה הגיע. לשאלות-
1)כנראה 3-4 לג"ס. מקווה שקליבלנד.
2)קארי.
3)בעמדה מס 4. לברון צריך ללכת לצבע בכל מהלך. אי אפשר לעצור אותו כשהוא דוהר כמו רכבת אל הצבע.
4)להכריח אותו לזריקות שלוש, וגם בעבירות. אחוזי העונשין שלו לא מזהירים(71% בחמשת המשחקים האחרונים)
5)אין. אולי לתת לו ברכייה לפנים.
6)פקטור גדול, אם כי פחות משמעותי משחושבים. תזכרו שיוסטון לא היו רחוקים מלנצח בשני המשחקים הראשונים. וגם ממפיס ניצחה שם.
7)בלאט יהיה בסכנת פיטורים רק במקרה של סוויפ מביך. הפסד מכובד ומעלה יבטיח את משרתו.
8)לגמרי. כל השחקנים החשובים בני 25-28 ויש להם עוד כמה שנים מעולות.
9)אחת הטובות ללא ספק. קבוצה מעולה בהגנה ובהתקפה, עם תשובה לכל בעיה.
10)אוקלהומה. אין תשובה נכונה אחרת.
mvp – קרב צמוד בין קארי לבארנס, כשקארי לוקח (אלא מה).
קישור מיוחד לג'וג'ו:
http://assets.diylol.com/hfs/001/1f5/d3a/resized/socially-awkward-penguin-meme-generator-watches-happy-feet-gets-horribly-false-sense-of-hope-691450.jpg
סיכויים קלושים בעיניי שמישהו שהוא לא קארי או לברון יקח את התואר.
אני הפקתי לקחים וגייסתי אנשים שפותחים את הלינקים שלך ומוודאים שאין שם משהו מזוויע.. 🙂
נקווה שה-ללל תופתע היום ובסדרה בכלל, ונזכה למשחק קבוצתי ועם מעט שלשות שלו (אולי הוא יתבייש לזרוק ליד קארי..)
משום מה לקיירי יש נטייה לשלשל שלשות כשיש תואר MVP ברקע… (אול סטאר, אליפות העולם..) אז לא הייתי פוסל אותו.
תודה דור.
ג"ס ינצחו בסדרה 1:4.
הלילה ייגמר בין 8-12 הפרש.
1+
יופי של סיקור מקדים. תודה.
שבוע של המתנה לפיינלס, גרר שבוע של בחינה מדוקדקת של הנתונים.
והנתונים מצביעים על נצחון של גולדן סטייט.
ה-X פקטור של הסדרה, הוא השחקן היחיד שיש לו פוטנציאל של הילוך נוסף שעדיין לא פגשנו – לברון.
לברון כבר הפתיע אחרי הפציעה של בוש ב-2012, כאשר עבר לשחק בעמדה 4 במשרה מלאה והוביל קאמבק מול בוסטון (כולל נצחון חוץ אדיר במשחק 6 בבוסטון) ונצחון מרשים מול אוקלהומה בגמר, אז תפקד כפוינט פאוור פורוורד במשרה מלאה (28.6 נק', 10.2 רב', 7.4 אס')
על מנת שקליבנד יוכלו להפתיע את גולדן סטייט, לברון חייב:
א. להכריח שמירה כפולה. לא לאפשר לווריארס להסתפק בשומר אחד,
להעניש כל נסיון להסתפק בשומר בודד.
ב. על מנת שסעיף א' יעבוד, לברון חייב לגלות מחדש את הקליעה מבחוץ. שיקאגו ואטלנטה לא פחדו לעבור מתחת לחסימות בגלל שהוא לא פגע מבחוץ. אם השלשות יפלו, הווריארס יהיו חייבים לשחק הרבה יותר צמוד ולעבור לפני החוסם. כך גם הדרך לסל תהיה קלה יותר, וגם הפיק אנד רול – פיק אנד פופ יהיו יותר אפקטיביים.
ג. לא להסתפק בג'אמפ אחרי כדרור של 20 שניות. לטחון את הפורוורדים של גולדן סטייט עם הגב לסל, ולהדביק להם כמה שיותר עבירות.
אז בקיצור, כל מה שקליבלנד צריכים מלברון זה 4 משחקי 6 2012, והכל יהיה בסדר.
(באותו משחק לברון קלע 45 נק' ב- 19 מ-26 מהשדה (4-2 מהשלוש), קטף 15 רב', ומסר "רק" 5 אס')
הבעיה היא, שהשנה עוד לא היה לו אפילו משחק אחד כזה.
נתוני משחק מספר 5 מול שיקגו (/38/12/6/3/3/0 – 14 מ-24) גם כן יניחו את הדעת 🙂
אהא!!עליתי עליך!!
אתה מנסה בכל הכוח לנחס את הווריארס!
יהיה לא קל להתגבר על ההשפעה המכרעת של הבחירה של מנחם…
ללברון יש הילוך נוסף – אבל ראינו אותו כבר מעלה הילוך מול שיקגו ואטלנטה. אז זה פחות הפתעה (אא"כ הוא יתחיל לצלוף מהקשת).
הX פקטורים הם קליי תומפסון וקיירי. אם קיירי ישחק ברמה הגבוהה שהוא כבר הוכיח שהוא יודע לשחק – אין לג"ס סיכוי.
אני דווקא חושב שלברון צריך לספק יותר מ5 אס'… כשהוא מוסר הרבה – הם מצליחים…
בסוף הכל מסתכם לשאלה מה יותר משמעותי
זה שאין לזהובים מי שיעצור את לברון ?
או
זה שאין לפרשים מי שיעצור את הספלאש ?
התשובות כבר במשחק 1
להערכתי הפתעה של הפרשים ( מאזן החוץ שלהם מדהים )
אם מסתכלים על ההסטוריה של בלאט דווקא המשחק השני קובע…
אם הייתי מאמין שיש לו ביצים בגודל הזה, הייתי חושב שהוא אפילו יעשה זאת בכוונה – לטעת אשליה של סדרת סוויפ ואז לפרק במשחק השני – להעביר ביתייות ולקבוע מומנטום.
פריוויו אדיר. כבר אי אפשר לחכות למשחק.
לדעתי ההשוואה של הבידודים בין הקבוצות לא אומרת כלום. בג"ס הבידודים הם כלי אחד זני יחסית להוציא את ההתקפה אל הפועל. בקליבלנד זו כל ההתקפה – ניצול של היכולת של לברון על מנת להניע את שחקני החוץ לקליעה מבחוץ או לחדירה. לכן גם הנקודות של קליבלנד מבידודים באות בצורה עקיפה ולאו דווקא ישירות מלברון.
לג"ס אין נקודת תורפה בולטת ולכן הם פייבוריטים ברורים. אבל נחיה ונראה, אני מאמין בקליבלנד בכל זאת.
יפה מאד.
לי הכי תחסר ס.א ולאחריה אוקלהומה (בריאה).
בלאט יישאר בכל מקרה ….אא"כ יקרה תרחיש קיצוני ובלתי סביר של תבוסה מהדהדת בכל משחק או משהו כזה.
"בכל מקרה" לא כולל הצבת אולטימטום מוחלטת של לברון שאומר או אני או הוא ….אם זה יגיע לכך בלאט יילך גם אם ינצח – 0-4.
יאללה שיתחיל
איזה פריוויו ענק! תודה לך!
מהמשחקים שאני ראיתי של קליבלנד בפלייאוף (והחמצתי אולי 1 או2), מירב הבידודים הרבים של לברון מגיעים בסוף הרבע הרביעי, כשלקליבלנד יש יתרון של 10+ נקודות והם אוכלים שעון (כמו שהסביר אסי במאמר המצויין שלו). אז הם גם בד"כ מאבדים את היתרון ומסתבכים. לכן אני חושב שהסטטיסטיקה קצת משקרת במקרה הזה.
אני חושב שיתרון הביתיות כמעט לא משפיע, בגלל שאת קליבלנד זה לא כל כך מעניין. היא הפסידה משחק אחד בבית, ומשחק אחד בחוץ (מול שיקאגו), נראה לי פה מדבר הניסיון של לברון.
עוד משהו שכל תומכי גולדן סטייט נוטים לזלזל בו, אלו ההגנות במזרח. ההגנה של קליבלנד בפלייאוף הזה מצויינת, והרבה יותר טובה משל ממפיס, כן כן. אתם קולטים שבגמר המערב הם התמודדו מול ה"הגנה" של יוסטון? קבוצה שאפשרה מספר רב של פעמים במהלך הפלייאוף לקלוע עלייה מעל 120 נקודות? יוסטון בפלייאוף הייתה תלוייה מידי בזה שהזריקות שלה יכנסו, היא לא הייתה מסוגלת לעצור הגנתית כלום (לעומת יוסטון של העונה הרגילה, שהייתה חזקה מאוד בהגנה)
לאורך זמן רב מהמשחק יש לקליבלנד את לברון, שאמפרט, מוזגוב\תומפסון על המגרש. שמוסיפים לזה את ג'י אר שמשחק הגנה מצויינת (ממליץ להסתכל איך הוא שומר נגד התקפה מתפרצת, תמיד מתמקם במקום טוב כך שמקשה על מסירה ל 2 שחקנים שעומדים על השלוש!) ולזה נוסיף את דלי שעולה מהספסל ומציק כמו יתוש למוביל הכדור, מקבלים הגנה חונקת. כמו שאמרו כאן באתר את שאמפארט ג'י אר ולברון אי אפשר להוציא מהמשחק ע"י ההתקפה כמו שעשו לטוני אלן, ולכן קליבלנד מרשימה בפלייאוף הזה.
עם כל זאת אני חושב שהלוחמים טובים יותר, יש שם סגל שמלא בשחקנים מצויינים, וזה היתרון. ההימור שלי שגולדן סטייט מנצחים, או 4-1 או 4-3. 4-3 יהיה אדיר, כי זה אומר שתהייה לנו סדרה מדהימה, אבל זה יקרה רק אם קיירי משחק ב 80%+ יכולת.
אני מאוד בעד קליבלנד, ומקווה שינצחו, אבל בלי לאב קשה לי לראות את זה קורה.
צודק בכללי.
לגבי יוסטון הם באמת אכזבו שלא הצליחו להביא את ההגנה של העונה הרגילה גם לפלייאוף
אני מ-ת-ר-ג-ש !!!!!!!!!!
החמישיות של 2 הקבוצות דיי שוות
הקבוצה שהספסל שלה יתרום הכי הרבה תנצח
מסכים עם עגל לגבי ההתקפה של קליבלנד שבנויה על בידודים של לברון,
אבל תגידו לי אתם מי יכול לשמור את לברון שהוא עם הגב לסל בפוסט? (נדירים השחקנים שמסוגלים להאט אותו)
ומסביב יש לך את קיירי(אחד הסקוררים הכי מגוונים שיש כיום),
סמית צלף אדיר, ג'יימס שביום הנכון לא מחטיא ותמיד אפשר לשחק עם השחקן החמישי, אם זהדלי,שומפי, או ללכת גבוה עם טריסטן או מוזגוב
חוזה וארגאס יכול לשמור על לברון כשהוא בפוסט.
בלי צל של ספק הקבוצה שהכי חסרה היא הלייקרס 🙂
מה שכן פעם ראשונה מזה 4 שנים אין לי קבוצה אחת שאני מאוד מאוד רוצה שתנצח.עד עכשיו זה היה מאוד פשוט כל קבוצה מהממערב ששיחקה נגד לברון הרגשתי כאילו הלייקרס משחקת,השנה בזכות בלאט אני רב עם עצמי,מה אני מעדיף שלברון שוב יפסיד או שבלאט שוב ינצח(מה שכן אם קליבלנד תנצח בלאט ירשון הישג שלדעתי לעולם לא ישבר לזכות שנה אחרי שנה גם באליפות איופה וגם באליפות הNBA)
פלוס 1 על התגובה ועוד 1 על התחושה ..אני כמוך אך אנסח זאת קצת אחרת בכל 4 השנים האחרונות רציתי בעיקר שתהיה קבוצה שתםסיד….לפעמים גם מאד רציתי שהקבוצה השנייה תנצח ( ס.א).
השנה אני רוצה ששני הקבוצות ינצחו….
בשורה התחתונה אני בעד בלאט.
אבל אם ג.ס אשמח בשבילה.
לדעתי היום ג.ס תנצח כי היום הביתיות תהיה הכי משמעותית במשחק הבא קליבלנד כבר תצא מההלם.
עוד קצת מספרים:
הקאבס, בעיקר בזכות הפלייאוף המצוין עד כה, נכנסים לגמר הזה עם המאזן התשיעי בטיבו בפלייאוף מכל הקבוצות (80:82, קצת מעל 50%). הווריורס מדורגים 14 עם מאזן שלילי של 134:125. מתוך 82 הניצחונות של קליבלנד בפלייאוף, אגב, לברון היה שותף לכמעט 2/3 – 54 מהם. ללא לברון לקאבס מאזן פלייאוף של 49:28, כלומר 36%.
סוף סוף יום חמישי הענק הוא באמת ענק (: פריוויו נהדר, כרגיל אצלך.
יגמר 1-4 לגולדן סטייט הם פשוט הרבה יותר טובים
הסיכוי ל2-4 נמוך בגלל שהמשחק השישי יערך בקליבלנד
גולדן סטייט יקחו את 2 הראשונים בבית יפסידו את הראשון בקליבלנד וינצחו את השני ויסיימו את העבודה בבית
ונאמר אמן
אנקדוטה נחמדה שמישהו כבר כתב פה במשך הפלייאוף
קארי עבר בכל סיבוב עד עתה שחקן אחד מהחמישיה של השנה.
בסיבוב הראשון את דייוויס בסיבוב השני את מארק גאסול ובגמר המערב את הארדן, נשאר לו את ג'יימס בגמר והוא יעשה את זה,
MVP מושלם!
אתה מוכן להתערב שזה לא נגמר ב4-1?
קליבלנד. גג 8 הפרש
מדהים איך בכל העולם כולם מהמרים על גולדן סטייט ורק בארץ כולם מהמרים על קליבלנד. מה שפטריוטיות בשקל יכולה לעשות להיגיון הפשוט….
מצד שני, גם בבחירות במרץ הפטריוטיות בשקל גברה על ההיגיון הפשוט.
1+
1-
+1
יש פרשנים מעטים שמהמרים על קליבלנד (דייב מכמנימן, גייסון לויד), רובם הגדול אומרים שיש נטיה קלה לכיוון ג"ס (ואני מסכים עם זה), וחלק קטן מסתכל על נתוני העונה וטוען שהולך להיות סוויפ (או קרוב לזה).
קשה לשפוט את קליבלנד כי רואים מגמת שיפור מעניינת בפלייאוף (בנוסף לשינויים ברוטציה ותפקידים), ואם שופטים אותם על החלק השני של העונה – הם ממש שם.
14/15 מול המערב. זו סטטיסטיקה מדהימה.
46-11 מאז ינואר (כולל פליאוף) זה גם נתון די מדהים.
פה בארץ רואים הרבה שראו את בלאט מנצח במצבים בלתי אפשריים – וזה משפיע.
מצד שני רואים הרבה שבאופן אוטומטי בטוחים שג"ס תדרוס אותם. וגם זה לא מספיק מגובה בנתונים.
אני מסכים עם מנחם. לג"ס יש EDGE, אבל לא אתפלא משום תוצאה (אפילו לא מסוויפ של קליבלנד)
זה לא רק כאן.. יש תחזית של אנשי ESPN. לפי הערכות שלהם הסיכויים לניצחון בסדרה הם 65% לג"ס ו-35% לקאבס. אגב, לגבי ניצחון בסדרה במשחק השישי (4-2) יש כמעט שיוויון באחוזים בין אלו שמאמינים בג"ס לבין תומכי הקאבס.
זה לא רק קטע ישראלי..
כואב להפסיד אה? (מכוון ליאיר)
לא. התרגלתי
די הרבה פרשנים כאן מהמרים על קליבלנד. אמש הצטרף אליהם רג'י מילר ב-PTI
ההתלהבות העצומה של לברון לא ראיתי מזמן דבר כזה
הר געש פעיל באליפות המזרח, טירוף כאילו זה הגמר הראשון
והרבה יותר מזה.
מול: הנחישות העצומה של קארי לאחר שנפצע (רגעי חרדה)
חזר לשחק באומץ רב למרות חוסר פוקוס/מסטוליות.
ידעתי בהרגשה פנימית שהוא חוזר ע"מ להבריא את עצמו
ולהחזיר ביטחון יותר מכל טיפול רפואי
שני שחקנים מדהימים לבה רותחת מול אומץ בשדה קרב,
שני מאמנים שעוד יכנסו לרשימת הכי טובים ואנשים מדהימים.
בהחלט מתרגש ודי בעד לתת לשתיהם את האליפות.
חתיחת מסיבת פיצוץ
לברון לא נראה שיפול על התחת (האשך הנהדר)
אולי במשחק הכי טוב שלו אי פעם
רצון ותשוקה אדירים שיתנו לו אנרגיה אינסופית לסידרה הנהדרת.
קארי בעוצמה ורצון עז למרות שהוא נראה שקט כמו מפל מים,
גם הולך לתת עוצמות בלתי נידלות.
שני מאמנים של שחקנים וגם רבי אומן שחמטאים.
אנחנו כולנו הולכים לחגוג!!!
יאיר זעפרני המוכשר, הרי אם נחשוב בהגיון
רב המהמרים בעולם מפסידים!
אין לזה קשר למציאות,
ממש לא שווה להמר
וזה מה שכיף שרובנו לא יודע מה יהיה.
אחלה תגובות פה ובכתבות האחרונות.
תודה
צודק דורון ותודה על המחמאות, אבל להמר בכאילו זה לא כמו להמר בכסף. כשאתה מהמר בכסף, אתה מראש לא רציונאל
יאללה גולדן סטייט! מאז השנה של תום גוגליוטה במועדון לא התרגשתי ככה ממשחק של הווריירס
גם אני
מתי מישהו מעלה כתבה על הניקס?
בית קברות מזורגג
מי שרוצה להמר על קליבלנד אני לוקח הימורים.
אחלה פריוויו דור.
אכן יום חמישי הגדול סוף סוף מגיע.
והאמת היא שכבר נמאס לי לקרוא פריוויוים לסדרה.
שיתחילו כבר לשחק.
נמאס לי לשבת בחדר ההמתנה.
לכבוד המאורע החשוב, אני אפילו שוקל לקום בשעה המיועדת ולראות אותו בלייב, ולא מוקלט בליג פאס.
מבחינתי, הדבר הכי חשוב בסדרה הוא שאף שחקן לא ייפצע (בטח שלא אחד הכוכבים), כי אז הסדרה תאבד את הערך שלה.
אני רוצה לראות סדרה של 7 משחקים,
צמודים, מותחים, עם שינויי הובלה, הגנות חזקות, התקפות מעולות,
מלחמות על הריבאונד, השתטחויות על הרצפה, ושבסופן הקבוצה הטובה יותר תנצח.
יאללה גולדן סטייט!!
פוטנציאל לשבירת שיא בבלוג החי.
פוטנציאל גבוה. אפשר להגיע אפילו ל-1,000 (!) לדעתי
עומר תכין את הלינקים 🙂
אל תדאג אני מתכנן לראות את המשחק, ובתקווה יהיו לינקים טובים 🙂
אין כמוך
אם אפשר בבקשה, אז גם להעלות לינקים לצפייה בפלאפון
קודם כל אסור בשום אופן שהסידרה תיגרר למשחק שביעי. כי אז זה יוצא בשבת וזה אסון.
אני חושב שאם גולדן סטייט תנצח את הסידרה זה יהיה מוזר מאוד, ממתי הנייס גאיז מנצחים את הthugh guys?
גולדן סטייט מתאימים בול לפוזת הצדיק ורע לו של הפיניקס של נאש.
וזה מה שאני צופה לשנים הבאות:
ניצחון של קליבלנד 4-2 בסידרה הזאת ו repeat של הסידרה הזאת לפחות עוד פעמיים בשלושת השנים הקרובות. קרב שיהפוך למיתולוגי כשלברון מתקדם בצעדי ענק לעבר ה6 אליפויות של קובי. כולל ה3 רצופות של מייקל.
במקום אחד ראיתי שמשחק 7 זה בשבת…במקום אחר ראיתי בין חמישי לשישי .
אשמח לשעת מה הנכון …בתקווה גדולה שמשחק 7 יהיה בשישי או שלא ישוחק כלל
לפי האתר של קליבלנד זה ביום 19.6 בשעה 21:00 (יוצא בשישי)
המשחק בין חמישי לשישי, אני מקווה שיצא בין שישי לשבת כי אז אוכל לסקר משחק 7
לברון יעשה קידוש,
דלדובה יבצע את החלות,
וJR ישיר שירי שבת.
אם אני אקרא עוד כתבה אחת על הגמר אני אקיא
תגידו רק לי הגמר מזכיר את גמר ליגת האלופות. בתפקיד ברצלונה כמובן גולדן סטייט שמשחקת מרהיב ומדהים בתפקיד מסי כמובן קרי. בתפקיד יובנטוס קליבלנד שעל שתיהן אומרים שהם משחקים בליגה ללא תחרות ומאוד קלה לשתיהן הגנה חזקה שגם מוטלת בספק כי הם עוד לא פגשו קבוצת התקפה מדהימה
זה גם מזכיר לי את הקרב בין הביצה השמאלית שלי לימנית. אחת זריזה וביישנית כמו קארי והשנייה חזקה ושחצנית כמו לברון וכמובן רונאלדו
רק אלוהים יודע מה יש לאנשים עם כל ההשוואות הדביליות האלה..
חח יש בזה משהו , חןץ מזה שמסי צריך להיות ביובה.
טוב אני לא מדמיין את זהת עוד מישהו שם לב לזהות בשני הסרטונים הבאים?
תקשיבו בבקשה לקריין..
https://www.youtube.com/watch?t=55&v=Ts1T90fvrwE
https://www.youtube.com/watch?v=Rmi91E3SMiI
זה משהו ידוע ואני יוצא פה בור ועם הארצות?
ידוע
סחתיין
לדעתי צפוי לנו משחק (ואולי אפילו סדרה) מאתגר ולא זורם עם סקור נמוך והרבה נסיונות של שני המאמנים. כל ריצה של אחת הקבוצות תענה בעברה אלימה ופסק זמן. מעט היילטס והרבה כדורסל טכני וחפירות. מי שזוכר את הקרב (״קרב״) בין שון מייקלס לברט הארט ברסלמניה- משהו כזה.
ג״ס 4-2.
https://www.youtube.com/watch?v=bBZ-0ZeHPQU
אולדריג' מוכר את הבית בפורטלנד
יש לי תחושה שעוד 3 חודשים הוא יחפש נדל"ן באזור סן אנטוניו
בדיוק
ואללה יהיה ממש מפחיד לחשוב על למרקוס וטימי ביחד במגרש .למרות שזה קצת שונה מהציוות עם בוריס
איזה בילד-אפ, יא-אללה. נקווה ששתי הקבוצות, איך אומרים ביידיש, וויל רייז טו דה אוקייז'ן.
נתראה בארבע..
דנבר מתחילים להתקדם עם חיפוש המאמן שלהם אחרי 4 חודשים של כלום. האנשים שראויינו/ירואיינו למשרה בימים הקרובים:
מלווין האנט (עוזר מאמן בקבוצה ומאמן זמני העונה)
מייק ד'אנטוני (מאמן בפניקס, לייקרס, ניקס, מאמן העונה ב-2005)
מייק וודסון (מאמן בעבר באטלנטה וניו יורק, דובי יפרט לכם על איכויותיו)
מייק מאלון (מאמן סקרמנטו לשעבר, פוטר במהלך העונה)
דון ניומן (עוזר מאמן בוושינגטון)
כולם מאמנים עם אוריינטציה התקפית מובהקת, מתאים למסורת של הנאגטס לכדורסל מהיר בטירוף שמשתלב טוב עם יתרון הגובה של דנבר על קבוצות אחרות
דון נוימן?? מזל שלא דני נוימן
זה אכן דני שלנו… אמרו לו שהשם שלו צריך להישמע פחות יהודי אם הוא רוצה סיכוי… אז הוא שינה מדני לדון ::)
קישור לצפייה מישהו?
http://neolive.net/22890/1/Watch-Golden-State-Warriors-vs-Cleveland-Cavaliers/
יש שידור ספורט 5 הרגיל, לא מכיר לינקים
אם הווריורס לוקחים הם 47-3 בבית העונה. אני לא חושב שאף קבוצה עשתה את זה, אולי בוסטון של 1986 (40-1 בעונה הסדירה ואליפות)
הסלטיקס לא הפסידו בבית בפלייאוף של 86'
אז יש קבוצה שעשתה את זה, עדיין יהיה נתון מדהים, 94% הצלחה
11 לגולדן סטייט
מומי דפק נסיעה לקולרדו לרגל עסקים
עשה מאמץ גדול לראות המשחק
עכשיו בבר מוקף רדנקיות והילי ביליס
דוקטור אין מוניות בקולורדו ??
אין מוניות אבל יש בופלו
עוד מעט מתחילים..
קישור לצפייה,
http://megom.tv/channel/dankmemes
תודה!
בוקר טוב 🙂
איזו התחלה מהממת!
הצגת לייזר מהממת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בוקר טוב עולם. ההצגה מתחילה
יצאת מהארון מנחם? מהמם
יצאתי מהארון? שמתי לך פוסט של מהממו8ת וכתבתי פוסט על מרוץ סוסים בשבת בבלמוט, בשעה שאתה בוודאי שכבת במיטה ולא עשית מאומה!
(הסוסים ייכנס מחר כשיישבר קצת מהכדורסל)
תודה לתינוק – העיר אותי בדיוק בזמן. מי צריך שעון מעורר או שעון פנימי
גם שלי, רק שעתיים מוקדם מידי, נגמרו לי הציפרניים 🙂
שמעתם פעם ילדה בת 10 שרה ככה??????????
תותחית
מהממת
רק שההר לא יוליד עכבר (גיא! גיא! גיא!)
זה משהו ממשחקי הכס
הילדה הזו כישרון ענק!!!
הימורים להיום: הווריורס ב-8
Let the games begin!
אחחח המעודדות
הימור שלי – אם אסטבן יטחן לנו את המוח מעל שלושים פעם קליבלנד מפסידים
1.+
איזה קהל מטורף יש באורקל ארנה!
האם הם גם מתכוונים לשחק כדורסל היום או שיש רק הופעות???
אם תהיה הארכה זה יתנגש עם הצורך לקחת את הילדים לגן.
שמישו יספר להם על הפרשי השעות מארץ הקודש!
אז הילדים יאחרו קצת, הגננת תחיה 🙂
🙂 גם כאן אין סבלנות לדברים שמסביב למשחק בארבע בבוקר..
הימור 2- בסוף הסדרה מנחם יהיה בעד המנצחת
חחחח 99 +
הביאו את שלח רק בשביל האולפן לפני?
שיהיה בהצלחה
עוד מישהו ראה את לברון מסדר את החזיה עכשיו??
1+
לצערי כן, חבל שזה בלי תרגום-קשה לקרוא שפתיים ב-3 וחצי בבוקר (האולפן)
ג'ף ואן גנדי התחיל עם הקשקושים שלו
דריימונד גרין על לברון. חשבתי שאולי בארנס
קיירי נראה טוב… כניסה יפה..
יאללה קליבלנד
נראה שכולם מתרגשים מהמעמד חוץ מלברון, לא מפתיע אבל סקור נמוך יחסית
קיירי על קרי.
הייתכן שבלאט אכן קורא סמוי בהופס?
כל מה שאסי כתב על ההגנת מעבר נכון
עכשיו בארנס על לברון. מתחלפים בשמירה?
עפר שלח – תענוג! שמישהו יאמר לשימי להיות בשקט ולא להפריע!
לכולם חוץ מלברון רועדות הידיים…
רואים שהוא היחיד שהיה שם
לברון חזק מאוד אבל לבד הוא לא יצליח..
מי שכתב שקיירי נראה טוב – טעה. קיירי בוודאות לא עצמו. אני לא יודע בדיוק את פשר פציעתו אבל הוא לא בחופשיות כתמיד.
אמרו טנג'נייטיס, לא יודע מה זה בדיוק. דלקת בגיד?
קיירי לא איתנו. חשוב שיישאר על המגרש.
הידיים רועדות לכולם חוץ מאשר ללברון
שמישהו מקליבלנד ירוץ לבית המרקחת הקרוב ויביא לקיירי תרופה נגד חרדה.
המשחקים האירופאיים שיהיו בבאקו החודש הם משהו רציני, או עוד בפרק ב-"1,001 ניסיונות להיות חלק מאירופה" של אזרבייג'אן?
חח
בשבת מרוץ הסוסים בלמונט. לסוס 'פרעה' סכוי גדול לנצח ולעשות את הטריפל קראון אחרי 37 שנים!
לבוגוט לא רועדות הידיים. סתם יום קליעה רגיל…
הוא פשןט לוק לונגלי עם חוכמת משחק. הבעיה היא שה-4 האחרים לא קולעים
ג"ס כבר 0-3 לשלוש לא?
ועכשיו תפרו שלשה…
אאיזה בלוק
קיירי חסם את קארי!!
מי אמר שהוא לא יכול לשמור עליו…?
חתיכת אמירה של אירווינג בחסימה על קרי
חסימה מטריפה של ארווינג
אנדרו בוגוט זה כזה פלגמט!
בלאט עשה הכנה מדהימה
הילדים מגולדן סטייט בפניקה
3 מ-15 מהשדה ו-11 נקודות בתשע דקות. כל הכבוד להגנה של הקאבס
הצמד של מוזגב וTT אכן שולטים בריבאונד.
אני מקווה שכולכם מתחילים לראות את העליונות האמיתית של המזרח על המערב: בגרות…אגרסיביות…באים למלחמה ללא חשש…
זה פצוע זה?
מנחם מנסה לנחס
כל בידוד של לברון מביא את בוגוט ל
לכוננות לעזרה ומפנה למוזגוב מסדרון פנימה למסירה של לברון.
איזו הכנה ואיזו הגנה!!
עוד לא היתה קבוצה בהסטוריה של ה-NBA שניצחה סידרת גמר בג'אמפ שוטס.
את התוצאה כבר רואים. גולדן סטייט בחיים לא תנצח מרחוק.
לינק למשחק –
http://www.stream2utv.eu/watch/29001/1/NBA-Cleveland-Cavaliers-vs-Golden-State-Warriors.html
תודה
בינתיים משחק עצבנח
ההרכב הגבוה של קליבלנד עושה את המשחק!
כל עוד אסטבן יחסוך מאיתנו את המחמאות שלו זה יהיה לכיוון קליבלנד. בשניה שיתחיל לקדוח אותנו בדבש , קליבלנד יקבלו בראש
קיירי בא לשחק הגנה בסדרה הזאת
יופי של משחק. ג״ס מגיעים לזריקות טובות, אבל בינתיים זה לא נכנס.
רואים איך השחקנים של קליבלנד רגועים וג"ס פשוט בפניקה.
אגב, מישהו ראה את, אה, נו איך קוראים לו… רזה כזה… אה! סטף קארי??
קינג דייויד – פשוט ככה. איזה התאמות בהגנה איזו הכנה למשחק. מדהים
שומרים טוב מכבי
אהה קליבלנד
בשלב מסויים לדאבל טי היו 6 ריב' ולכל הווריורס 7. היורש של הוראס גרנט
תגידו מישהו שמישהו מקי 700000 ? אולי הוא כבר בר מינו?
קיירי נראה לא רע, החרא בטנדינייטיס שזה מחמיר במאמץ
מידן, יאיר ואחרים התלוננו על שיחות ברזיה בארץ, שפתאום כולם מדברים על הנבא בזכות בלאט. תשמעו דיאלוג אמיתי שהיה לי עם אמא של אישתי אתמול:
היא: מה אתה אומר, הוא לוקח ?
אני: מי, על מה את מדברת ? אה, על בלאט?
היא: יש לו איזה כושי אחד, גדול וגבוה, הכי קופץ, הכי מהיר, חזק משהו. והוא מנצח את כולם.
אני: אה, לברון. אבל את יודעת, הקבוצה השניה היתה הכי טובה כל השנה, זה יהיה קשה מאוד. וגם להם יש כושים . . .
היא: מה אתה אומר ? אבל בלאט לא יתן לזה לקרות, והכושי שלהם הוא הכי טוב.
אני: אני מאד מקווה שאת צודקת.
היא: אל תדאג, בלאט והבחור הזה, הם הכי חזקים וגם חכמים
כושי אחד… כמה פוליטיקלי קורקט 🙂
היא מדור אחר
ענק 😂😂😂
+1
גולדן סטייט מתרגשים, הם עוד יירגעו ויתחממו אין דאגה. בינתיים אפשר לראות שבארנס יכול להאט את לברון ושקליבלנד עושים עבודה קבוצתית יפה על קרי.
קליבלנד משחקת די טוב. הווריורס? בינתיים גרוע-מינוס
איזו הגנה של הקאבס. תיאום מעולה בחילופים על קארי בחסימות בלי כדור
באסה לראות את נאש ולהזכר שאיןם לו טבעת
בינתיים ההגנה של המזרח עושה את העבודה?? או שיש מזל לקליבלנד??
גולדן סטייט עושים טעויות בהתקפה.. אבל רואים שההגנה של קליבלנד מחזיקה מעמד.
אני לא מאמין כמה רגוע בלאט נראה. כאילו משחק בנס ציונה
ראיתי את המשחק בנס ציונה – הוא לא היה רגוע אז
אירווינג משחק כאילו זאת ההופעה השלישית שלו בסדרת גמר
סטיב קר? אין לו מושג מה לעשות
איבוד הזוי. ג"ס לא במשחק
בינתיים רחמנות על ג"ס
לברון קלע שלשה???
כן, אבל זה נתן לו ביטחון שגוי וראינו את התוצאה בהתקפה אחרי..
אמרתי או לא? מי שחי על JUMP SHOTS ימות על JUMP SHOTS
עד שלברון שם שלשה זה עלה לו לראש…
לילה טוב לכולם!
חכו זה רק רבע ראשון במשחק ראשון…
הרבע הכי גרוע של גולדן סטייט העונה
הסוויש קם חם הבוקר
סטיב קר חייב לתת לדייויד לי לשחק. הוא אחד הגיימרים של הווריורס.
צודק, הם חייבים להכנס פנימה. לי, ספייטס ואיגי צריכים לקבל כמה שיותר דקות
ההעלאה של ברברוסה היא צעד חכם, היחיד שהיה בגמר אזורי משחקני הווריורס, יש לו ניסיון יותר מלקארי ושות'
איפה הקהל המפורסם של GS???
במקום לדחוף את השחקנים ולעודד, נכנסו לשוק כמוהם.
בלאט בטח לא מבין מה זה השקט הזה, אחרי שנים של אולמות אירופיים מטורפים
וואו איזה מהלך
זכית בתואר הניק-ניים הכי טוב באתר
אני?
אתה
כמו ב2K
מי עבר את ג'יימס בכזאת קלות לדאנק?
אני שואל באמת…
לא הספקתי לקלוט ואני שומע כמעט בלי סאונד כדי לא להעיר את הילדים (כי אחרת אני אראה משחקים אחרים… ברבי וכאלה…)
זה היה איגואדלה
הכל תלוי. באסטבן
דאנק חשוב של איגי
השאלה מה יקרה כש-ג"ס יחלו לקלוע את המבטים שלהם..
חחח…. "ההגנה" של לברון…..
מה שבלאט עושה שלספואלסטרה לא היו ביצים לעשות, זה לתת ללברון לשחק מבלי להוציא אותו. עד שיש לו פאולים, או טיפונת ברבע השלישי. ספואלסטרה היה מוציא אותו כמו שעעון אחרי 9 דקות, ומכניס אותו אחרי 5 דקות של הרבע השני, ולא משנה מה.
בקרב המאמנים בלאט לוקח
עד שקרי לא יבוא זה לא אומר כלום .
לא מאמין שהוא יישאר ככה כל המשחק.
בניגוד לרוב העונה בה בלאט הושיב את לברון לשתיים שלוש דקות ברבע הראשון, היום ובעוד מספר משחקים בפלייאוף הוא עשה את הרוטציה המוכרת ללברון ממיאמי. רבע ראשון מלא ובטח יתחיל את השני על הספסל.
מעניין למה השינוי…
לקיירי יש זוג אשכים מהגדולים בנמצא….יום יבוא ויהיו מוצג מוזיאוני,
הבנתי כל מילה ממה שעדו גור אמר….אחלה סאונד
זה היה מביך. שיוציאו צוות נורמלי במקום לדבר אתו בנייד שלו. איזו שכונה.. שנה הבאה אני קונה ליג פאס.
למה לחכות, תמורת כ-90 ש"ח יש לך את כל הגמר.
(אפשר לקנות דרך הודו למשל ואז זה 20%-30% יותר זול)
מה זה הזריקות המוזרות של ברבוסה?
עכשיו זה הזמן לכבות את המזגנים!!!
תגובת העשור
ראן אנד גאן
קח טיים אאוט בלאט!
קיירי ממש טוב
לא נגמר
רועי, זה תחילת רבע שני. גם אם היה 25 הפרש זה לא היה גמור…
נגמר? תחילת רבע שני, מי אמר שנגמר????
שלח אמר שקליבלנד שמרה מצ'אפ-זון: הגנה אירופאית קלאסית! דייב הוא אור לגויים, אין ספק..
שתי הקבוצות משחק אשכרה שכונתי. אני לא אומר שזה רע, אני רק מציין עובדה: כולם נעים חופשי לאן שבא להם, והכדור עובר עד שמישהו זורק.
אהבתי שקיירי הלך שוב ושוב למוזגוב פנימה למרות שהוא החטיא לי אפ קל.
לא מתפתים להפציץ כשיש מיס מאץ'
לברבוסה יש תנועה שמזכירה את התנועה של פיני בלילי
+10
1+
רוץ! רוץ! רוץ! עצור! עצור!!
אם רק לאב היה משחק…
בוקר טוב ! מה הולך ?
זה חי!!!
נעלמו עקבותיהם: שאמפרט והספלאש בראדרס
איפה לברון? המפלצת לא זקוקה לדקת מנוחה!
ספייטס חוזר בגדול ומשנה את המומנטום
בלאט ח-י-י-ב לקחת טיים-אאוט
לפני שהיה פאול על לברון, לברון דחק במרפקו. פאול ברור נגד לברון
או מיייייייייי גוד עויפפפפפפפפפפפפרררררררררררר!!!!!!!!!!!!
…..מוני!!!!
לברון הסה חסיד אומות העולם. כמה מרפקים.. גם בצד הזני דחף יד לפרצוף של איגי וקיבל כדור
ככה זה כשאין צעד ראשון
והנה התחלנו עם הבכיינות על המשחק המלוכלך של לברון…
אולי תסבירו לנו במקום איפה הספלאש בראדרס…?
אחד הגיע, עוד רגע גם השני
מוזר הליך הבקרה בטלוויזיה. פלייאוף שלם ועדיין מרק ג'קסון פרשן.
איך מרק ג'קסון בכלל מסוגל להסתכל עליהם??
או ליתר דיוק איך נותנים לו להיכנס לאולם? לא מפחדים שהוא יבצע RAGE CRIME???
אני לא אופתע אם הוא פתאום ישלוף תת מקלע, ירוץ לספסל של ג"ס ויפתח באש תוך צעקות "למה לא שיחקתם ככה שנתיים???"
מישהו שמע את ואן גנדי? לברון קיבל מכה על המרפק והוא טוען שלא היו צריכים לשרוק
כן והסאקרים של ערוץ הספורט שאמרו שהייתה עבירה נשמעו מהוססים אחרי שהם שמעו את ואן גנדי
כמה אבחנות שמנחם יוכל להשתמש בהם :
1- העונשין של קליבלנד על הפרצוף
2- הם החטיאו המון זריקות קלות
3- אירוינג חזר!!
4- הסדרה תקום ותיפול על הבריאות של אירוינג
משחק חופשי לחלוטין. כל אחד עושה מה בא לו. אני מקווה שהקאבס ינצחו אבל מי שיכתוב שזה הכל תודות לחוכמה של בלאט יורד לרמת 'נטול הבנה משולל מושג'
ספייטס עומד לקחת כמה זריקות חסרות אחריות…
הספלאש בראדארז יונקים משד אימותיהן………יחזרו עם מוצץ
7 הפרש כשהספלאשים עדיין לא הגיעו
מלא מוטיבציה להגיע הבוקר למדרגת "נטול הבנה בעל מושג".
או אולי "בעל נס"?
מנחם, כשמנצחים זה גם בגלל ההגנה ועל זה אתה לא יכול לקחת את הקרדיט מבלאט
בינתיים כל היתרון של קליבלנד זה רק בגלל ההכנה של בלאט וניהול המשחק שלו. האיש גאון!!
מהר…שמישהו יספר לספייטס שזה הגמר….
זה לא משחק עבור דוולדובה. זה גדול עליו מדי
בוקר טוב,
ברבע הראשון הידיים של הלוחמים רעדו.
קרי ותומפסון עדיין לא הגיעו.
ברבע השני החמישייה השנייה המצוינת של הלוחמים משתלטת על העניינים, בראשות איגי וספייטס.
והקאבס מחטיאים את הג'אמפים שלהם.
אני מבסוט על גריןן
אני לא מאמין שספייטס הוא זה ששומר את ג"ס במשחק…
או מיי גוד עוייפר!!!
הנה , הוא הגיע
אוקיי בלאט. עשה משהו!
חשבתי שלא מנצחים גמר עם גאמפ שוטס….
כמה קארי כבר מהפחנה הזאת בפלייאוף?
13 מ-14 לא אנושיים
בוקר טוב לסטף קרי
יאללה התחיל המשחק
סטף קארי 13 מ 14 מהפינה השמאלית בפלייאוף!
הוא מרמה. זה לא הגיוני
גולדן סטייט עשו ריסטרט
הוא זורק אותם בכלל בלי להסתכל מהפינה הזאת
סופסוף!!!
למה לברון לא חדר על גרין שני פוזשנים קודם והעדיף לזרוק ממיד ריינג'?
מדויק, הוא אפילו לא הסתכל
אשך, אתה ראית כדור האוויר שהשליך המכונה לברון? זה יכול להיות הממ שיופיע בדף הבית של אתר הללל
1+
זה היה קשה לצפיה
1+
או תמונה של גרין אונס אותו בהתקפה
אחרי החילוף TT נשאר עם הריקודים של קרי וזה נגמר כמובן בשלשה
מהלך מלוכלך של בוגוט , מסוכן מאד
לא מבין את מי שמזלזל בספטייטס
אגב, קרי 13/14 מהפינה הזאת!
בוגוט כמעט תלש לTT את הכתף כמו שקרה ללאב
וואו סטף, מה הוא עשה שם ללברון
וואוו קרי.
לברון ג'יימס עושה טעות כשהוא נכנס לתחרות שלשות עם קרי.
הוא לא מגיע לטבעת.
האורקל ארינה נדלק.
השופטים במחווה ללברון
שתיקת המשרוקיות
איזה משחק יש לנו בדקות האחרונות!!!!
בוגוט הזה חכם, במקום 2 קלות העדיף להכניס את תומפסון למשחק. יפה.
מה חכם? תן דאנק ותגמור סיפור
כשקליי יתחיל לקלוע נשאל אותך שוב..
הוא לא חשב "ניתן לקליי להכנס למשחק". הוא חשב "OMG הכדור אצלי מתחת לסל! אמאלה איך אני נפטר ממנו מהר!"
שאמפרט!!!
מוזגוב עושה להם טרור בצבע
התמודדות שוות כוחות בינתיים. תיקו תיקו
כל ההתפוצצות הזאת ובסוף הווריורס ירדו בפיגור….הקצב עדיין של קליבלנד !
למרות השלשה, תומפסון ממש לא במשחק.
ומישהו יכול להסביר לי מה קרה ללברון מהשלשות? הוא נהיה משליך לבנים מקצועי
מהשלוש*
ג"ס מוסרים יותר מדי, אפילו כשיש סל קל מתחת לסל מעדיפים להוציא את הכדור החוצה, זה מיותר
במקרה הזה בוגוט ראה לנכון (וראה נכון) שאולי שווה להמר על 2 קלות ולנסות להכניס את קליי למשחק
דבלדובה חולם על אוסטרליה. איזה חור בהגנה לדאנק של גרין
רבע שלישי תהיה בריחה של הווריורס.
יופי של עבירה של גרין
ג'יי אר סוויששששש!!
ג׳יי אר!!
כמה ביצים יש לדייויד לחזור על התרגיל הזה
מזל שלברון לא scratched את המהלך
אולי עכשיו יבינו שהתרגיל שהוא הציע מול שיקגו היה חכם..
לברון מוציא לסמית' לשלשה
רדמפשן לבלאט 🙂
ג ' י י א ר ס ו ו י ש ! ! !
איזה תרגיל, ואיזה שלשה של ג'יאר. כרגע קליבלנד מחזיקים מעמד.
ג'ייארסמית הוא ההוכחה שהאידיוטיות משתלמת
אם אתה לא הצלחת להוכיח את זה, לפחות הוא.
קליבלנד לוקחת בסוויפ !
מהפה שלך לאלוהים
??? אנחנו מוציאים אותך מהקהילה של מר טמיר
סמית. וואו
איזה רוצח
משחק נפלא. חזרה של גס, קליבלנד לא נשברים. הגנות טובות. התקפה של גס עוד יותר. גמר!
ואיזה משחק יש לנו. קצב חזק, תחרות, סופרסטארים. יש הכל
קרי הגיע והתחיל להיות מעניין.
אני הגעתי מזמן, אז מה, היה משעמם עד עכשיו ?
מעליבן אחד
זקוק ל…קופי שוט!! מי אמר קפה ולא קיבל?
בוגוט משחק כמו גירסא לבנה של קנדריק פרקינס (0 תרומה התקפית) אבל רכרוכית. כלומניק.
איך אפשר לייחל לסוויפ של קליבלנד? איך?
איך? ככה…. 🙂
האמת שזה מאד פשוט. בתחרות בין שחקן עם כישרון לשחקני נשמה, תמיד יותר קל להזדהות עם שחקני הנשמה. כי זה נותן לך תחושה שזה אפשרי, שגם אתה מסוגל.
למשל שתי השלשות של שומפארט עשו אותי שמח מאד, בעיקר בשבילו. הנה שחקן שנותן את כל מה שיש לו על המגרש בלי מרכאות, ולמרות שהכישרון שלו מוגבל, הנשמה שלו הביאה אותו למעמד של שחקן חמישיה בגמר הNBA
אפשר לייחל לניצחון של הקאבס אבל ללוחמים לא מגיע לעוף בסוויפ איך שלא יהיה
חכה בסבלנות איקס, אנחנו רק במחצית.
זה יישמע הזוי לגמרי, אבל לדעתי מה שהחזיר את ג"ס למשחק בתחילת הרבע השני יותר מהכל זה העובדה ששחקן של קליבלנד ישב על הספסל.
ואני לא מתכוון ללברון…
ברגע שתומפסון ירד לספסל ג"ס שלטו בריבאונד והתחילו לרוץ.
או שאני מדבר שטויות?
תומפסון זה השחקן החשוב ביותר של קליבלנד
צודק לגמרי. תומפסון פשוט טבח בריבאונדים.
כמו שכבר כתבו לפני, כשתומפסון על המגרש, אף אחד מג"ס לא עבר את החצי עד שהכדור היה בוודאות בידיים שלהם, ולכן גם כשהם תפסו ריבאונד הם יצאו להתקפה מסודרת.
ברגע שהוא ירד הם התחילו לרוץ בלי לחשוב (טוב, זה והעובדה שספייטס שם 3-4 מהשדה בחמש דקות…)
אם מסתכלים על ה +\- אז דלבדובה בארבע וחצי דקות במינוס 9
וקארי ב7-…..
אתה צודק, TT ולברון ירדו והכל התהפך.
יש קפה דרור.
שלוק ראשון על הרצפה לזכרו של שייעה.
* שעייה
אני כבר בלחץ, ואנחנו רק במחצית של המשחק הראשון :/
1+
+1
הזמר של המחצית גנב לי את התליון!!!! בצד האחורי כתוב "צא לשלום!"
(זה מאמא כפרה עליה)
מפתיע אולי אבל הקאבס עם 7-17 לשלוש הווריורס 4-12. לברון עם 19 נק על 19 פוזשנס. קארי 14 ב-11 עם 4 אס' אבל כל גולדן עם 10 בסה"כ.
כמו הרבה משחקים העונה הספסל של הווריורס התחיל את ההסתערות והחמישיה המשיכה. כמו בהרבה משחקים העונה ספייטס נכנס ונתן תרומה התקפית מיידית. הוא הגבוה הכי מגוון התקפית שלהם לצד גרין.
אגב, קליי עם 1-6 מהשדה. ממשיך בינתיים את הגמר האזורי
הצוות המסייע של הווריורס, פרט לקצת ספייטס וקצת איגי, על הפרצוף. אחוזים גרועים לכל מי שלא לקח תואר MVP בגולדן סטייט חוץ מהאמורים…
קליי 1-6.
1-6!!!
הוא נכנס להלם בתחילת הפלייאוף ועדיין לא יצא ממנו.
אני זוקף את זה לחובתו של סטיב קאר. ראבאק, השחקן השני הכי חשוב שלך. היה לך כמעט חודש (שלא לדבר על השבוע האחרון) לשחרר אותו
אני ממש לא מאוהדיו, אבל אולי חבטו לו בראש לפני שבוע.. אולי הוא עדיין לא התאושש?
בלי אולי.. השעות האלו לא טובות לי..
הוא משחק ככה עוד לפני המכה בראש.
אם כבר היה סיכוי שהמכה הזאת תשחרר אצלו משהו…
1+
נעלמתי ל-20 דקות כי שלוש עיזות קראו לי מהדיר. מסכנות, יותר מדי חם להן ולא יכולות להירדם. כשזה קורה אני שורק להם שיר "דוגית שטה…ומלחיה נרדמו כולם…" והן נרדמות תוך 5 דקות.
טוב, אני רואה שמאומה לא קרה כשנעלמתי, מלבד כמה שלשות של הווריורס.
1000+
ננעלמתי ל-20 דקות כי שלוש עיזות קראו לי מהדיר. מסכנות, יותר מדי חם להן ולא יכולות להירדם. כשזה קורה אני שורק להם שיר "דוגית שטה…ומלחיה נרדמו כולם…" והן נרדמות תוך 5 דקות.
טוב, אני רואה שמאומה לא קרה כשנעלמתי, מלבד כמה שלשות של הווריורס.
בארנס קל מדי לשמור על לברון.
לינק טוב לצפיה עומר של היו טיוב, שלי איטיים
תודה
עוד לינק לשידור טוב
https://livehouse.in/channel/222895
מוזגוב עושה בי"ס לבוגוט
איזו שריקת צעדים איוולית
לא היה שום פעול, ההפך היה פאול על תומפסון. והשדרים מקשקשים. ראו איך הוא קפא שם באמצע שהוא מדבר
קליבלנד מחליפה יותר מדי בקלות בחסימות…
תודה רבה עומר
ראיתי שרבין ניכנס כמה פעמים. האם מישהו יכול לענות לו? זה הורג אותו שאף אחד לא מתייחס אליו.
לא היתה עבירה של TT, ממש לא
הפסדתי הרבה שלא ראיתי את המחצית הראשונה?
שיט, יאללה גולדן! אין להפסיד כאן!
למה אתם צריכים לינקים לשידור כשזה משודר בטלוויזיה?
התרומה ההתקפית של מוזגוב לעומת הפסיביות של בוגוט היא אחד ההבדלים המשמעותיים עד עכשיו. וקיירי מוכיח שהוא ענק
אין לכם מושג כמה ואן גנדי מעצבן
למה לא?
שומעים ומתעצבנים כמוך
הבנאדם פשוט מייאש כמה שהוא מעצבן
בתחילת הרבע לברון ממש הכריח את קיירי לקחת אחריות. אירווינג מסר ללברון, לברון החזיר לו מיד את הכדור. ככה 2 התקפות. בינתיים זה הולך טוב, כשקיירי בריא אי אפשר לעצור את החדירות שלו
יש במקרה לינק של YOU TUBE או משהו אחר שלא פורסם היום
תודה רבה מראש,
צריך לתת קרדיט לקיירי שבינתיים נותן משחק מצויין, הן בהגנה והן בהתקפה.
קליי תומפסון, צריך רבע אחד טוב, כדי להתחיל את הפלייאוף,
לפי המבט שלו הוא עוד לא הגיע מנטלית למשחק,
הוא משדר הרבה מאוד לחץ.
מה יהיה עם הריבאונד?
האם בלאט מדבר רוסית?
קיירי לא לגמרי בריא אבל הוא בלתי עציר גם ככה
סטף קרי די גרוע הערב. מאבד כדורים במין אי איכפתיות
לברון חכם שהוא מנצל את היתרון שלו והולך שוב ושוב לפוסט. שימשיך כך.
בארנס לא יכול לשמור על לברון. צריך את גרין או איגדלה, אבל לנו זה טוב ככה
אני מבסוט שבלאט לא מכניס את דוולדובה. הוא לא מתאים לרמה הזאת
השלוש יושב חזק בראש של לברון.
הוא בקושי מסוגל לפגוע בטבעת
יום שחור לקרי
בלאט, לקיירי ניגמר האוויר. הוא זקוק למנוחה
סופסוף אזילי במקום בוגוט
לדורון – איכות לא משהו אבל לא נתקע
http://neolive.net/22890/1/Watch-Golden-State-Warriors-vs-Cleveland-Cavaliers/
מנחם, ג'יימס ג'ונס אמור להיות מומחה שלשלות ? כי או שבלאט לא משתמש בו נכון או שהוא הפך לעציץ מוחלט, סתם גופה על המגרש
מומחה שלשות? הוא לא קלע שלשה אחת בארבע שנים במיאמי
סמית מפשל בענק היום.
הלחץ משפיע עליו…
סמית 3-6 לשלוש…
אז הוא לקח איזה שתי זריקות לא קשורות, אבל הי, יחסית לסמית? אחלה קבלת החלטות….
אני מבין שכל הראשונים שהיו כאן הלכו לישון
או שפשוט צופים במשחק…
אנחנו פה מנחם
מנחם אף אחד לא ישן. אם כבר המשחק מרתק אותנו למסך ומונע מאיתנו להגיב שמה נפספס משהו.
פה פה אבל מרותקים
יש גם את זה, הלינקים היום נופלים כל הזמן
http://castalba.tv/channel/26186
איגי משחק מאוד פיזי עם לברון, מלא מכות בין שניהם
לברון עושה המון אופנסיב שלא נשרקות. גרין עם 4 פאולים הגיע הזמן להכניס את דייויד לי.
השופטים הולכים לפי הפסוק "לא תעצור שור בדישו"
הפוך גוטה הפוך
עבירה של לברון!!!
לברון מסתיר את העבירות יפה… קשה לתפוס אותם..
אין תוקף כי זה הדדי גם איגי נותן מכות
מידן, היכן אתה? בקולורדו עכשיו השמש עוד לא שקעה!
היתה לי הרגשה שהפאול לת שגרין עש בסוף המחצית שהוביל לשלשה של גיי אר יהיה משמעותי ועכשיו הוא ישב עם 4 פאולים
פשוט מבאס לראות את לברון בפוסט. כל שאר המשחק מעולה.
אף פעם לא ראיתי כזאת הגנה מקיירי. מדהים מדהים מדהים
תודה רבה אשך ועומר רואה טוב
חושב ששומרים טוב על לברון אבל זה לברון כמעט בלתי אפשרי
4 עברות לגרין
אם דלי קולע זה הסימן שהקאבס לא מפסידים היום
לברון חד מאוד ואגרסיבי היום
קליבלנד מקרה מאוד מוזר בכדורסל.. משחק כל כך אנוכי כל כך מסורבל ומבולגן יותר מדי בידודים.. תן את הכדור ללברון ותקווה לניסים ונפלאות וכמה גיחות פה ושם של שחקן אחר..
עדיין למרות זאת מנצחים ונראה שזה משתלם להם..
הגדולה של בלאט בינתיים שהוא לא מפריע..
קרי ממש גרוע היום, מלבד כמה שלשות
קליבלנד זה לברון וחצי קיירי היום. איך לעזאזל הם עדיין במשחק?
חצי קיירי?
הוא נותן משחק אדיר!
לברון פשוט אדיר!
וואללה שהמאמנים הנגדיים מפספסים את השמירה על לברון. כשהוא עובר את שחקנו, אף אחג לא מגיע לסגור לו את קו הכניסה!
TT!
איזה יופי של סיום של איגודאלה!!
טוב גם לברון טועה. איגודאלה מצליח לשמור עליו בכמה מהלכים האחרונים
אני לא יודע אם בלאט או קר עשו דבר אחד הערב מלבד להחליף שחקנים. התרומה של שניהם שואפת לאפס!
תומפסון פשוט רוצח אותם בריבאונד התקפה הם חייבים לסגור אותו לריבאונד חזק יותר
איזה איבוד אידיוטי של לברון
כשהפלח אימן (אפילו אריק ספואלסטרה) המצלמות הראו אותם שוב ושוב. הערב המצלמות בורחות משני המאמנים
הולך להיות רבע אחרון מהאגדות
איך TT לא התבלט כל השנים? פשוט מפלצת בריבאונד התקפה
הוא צעיר. לוקח זמן. ולקח לו זמן להבין שהוא כזה טוב בזה. לאט לאט בנה בטחון, עכשיו הוא מרגיש שכל כדור שלו
רבע אחרון
קדימה לוחמים!!
איגודלה במתפרצת 73-73 בדיוק מה שדור כתב
היום בפרוויו המשובח על ההתקפות מעבר
קליבלנד תלויים מדי בלברון, וככל שהסידרה תתקדם הוא יהיה יותר מותש.
כל המהלכים האחרונים היו בידוד של ג'יימס, זה ממש לא טוב לקאבס.
האמת אני אנטי לפלפון ומאוד בעד בלאט ומאוד בעד ג"ס בקיצ אני בניוטרל
מעניין אם לברון וקיירי יעלו בתחילת הרבע.
לברון כבר נראה מותש וקיירי סחט את עצמו אבל שניהם קריטיים, בטח כדלי נראה כמו שחקן רוגבי ואף אחד אחר לא קונה סל
הסוף של הרבע היה של המחליפים. בגלל זה היו הבידודים המלאים האלו
בינתיים דלי על הפנים בגמר, בלחץ ולא מתאים למעמד. -12 שהוא על המגרש.
http://www.stream2utv.eu/watch/29001/2/NBA-Cleveland-Cavaliers-vs-Golden-State-Warriors.html
לינק טוב
היו במשחק שקרי איבד כדורים כמו ילד קטן
הגנות פלאייוף רצחניות אם ימשיך כך=7 משחקים כמו שרצינו
איגי!!!
ברבוסה הולך עם ראש בקיר
גולדן מובילים ב3
איגי ענק!
קיירי טוב מאד, אבל רחוק מלהיות 100% פיזית
כמה איבודים….
משחק מחריד של קליבלנד
אני מקווה שדייויד לא רואה את התוצאה.
78-77 תוצאת מזל לישראלים של פעם
איגודלה בונה וברבוסה מחרב
פאול ברור על לברון
גם הפעם הפוך
עבירה של איגי
בלאט מאכזב אותי.
אחלה הגנה, אבל מה עם איזה משהו בהתקפה?
לא הרבה, ככה בקטנה, ליד הקפה….
הגנות פלייאוף רצחניות ולכיוון ה7 משחקים.
תודה עומר אשך טמיר המקורי וברק על הלינקים תבורכו
רואה טוב
ברבוסה השחקן הכי טוב של קליבלנד מהספסל
חחח
שאלתי ואני שואל שוב: למה צריכים לינקים כשיש טיווי? לטלפון?
הרבה אנשים לא מתחברים לכבלים/לווין
מסיבות כלכליות או עקרוניות.
מנחם, לא לכולם יש כבלים, ותופתע לגלות שגם לא לכולם יש בכלל TV (מסיבות אידיאולוגיות בד"כ)
+1
לא רק אידיאולוגיות גם כלכליות.
הליג פאס עושה את העבודה עבורי, מקבל רק מה שאני רוצה במחיר זול
אני לא ליד טיווי היום. ישנם חיילים במוצבים נידחים (עומר ?), פציפיסטים שלא רוצים לשלם לכבלים, עוד
יש כאלה שאין להם כבלים או לוויין ולכן אין להם את ערוץ הספורט
אין טיוי מנחם
למי שלא ידע ספייטס הוא ההשראה לשרק
ידעתי שהוא מוכר לי מאיפשהו
בלאט אף פעם לא נותן למוזגוב לשחק ברבע הרביעי
בארנס לא מסוגל לשמור על לברון, וקר לא מסוגל להבין זאת? הוא רזה וקל מדי
עומר תודה הצלת אותי
או. מוזגוב ובוגוט משחקים!
משחק שלעומתו השכונה נראית מתוחכמת!
לברון פשוט מטורף היום!!
קשה לעצור אותו
הבעיה מתחילה כשהוא מתחיל לעשות שטויות – וזה קורה בעיקר כשהם מובילים.
אחד המשחקים הטובים ביותר של לברון בכל הפלייאוף הזה, אם לא הטוב ביותר!
לברון נגד גולדן סטייט
לברון מפלצתי בהתקפה
הקלידו את התגובה כאן…
קליבלנד חזקים בהגנה. וזה לא בא והולך, זה משהו שאפשר לשמר. כשיש הגנה כזאת, קשה מאוד להוציא את קליבלנד מהמשחק!
יש הבדל גדול בין הסגנונות בין המזרח למערב
כמה יש לברון?
הרבה מידי
37
המשחק של קליבלנד כל כך משעמם
השאלה היא האם יש בכלל לגולדן סטייט מישהו שיכול להאט את לברון,
בנתיים התשובה שלילית
גרין היחד ששמר על לברון. אז מה אם יש לו 4 פאולים? הוא יכול לעשות עוד אחד, ולשחק עד שיעשה עוד שניים
ג"ס צריכים ריצה ולנצל את העייפות של קליבלנד
נגד מי מארק ג'קסון היום? קר שהחליף אותו או בלאט שאותו רצה להחליף?
בקיצור – מה שאמרתי הוא הדבר: לא תנצח גמרים בג'אמפ שוטס!
הייתי משוכנע שלברון מחטיא אך נכבס במגן ופיידאווי.
גם בוגוט טוב
אוקיי קיירי!
איגולדה ענק! אין מילים
איגי 14 נק
אני מוריד את הכובע בפני לברון היום.
זהו יום שחור ל-ללל
1+
איזה מסירות עקומות לגולדן סטייט. הם פשוט לא מרוכזים.
לא רואה את גולדן סטייט מפסידים בסדרה של שבע.
גם אם יפסידו היום עמוקים מאד וחזקים מנטלית.
קר אמר לגרין להיות על תומפסון
קרי נעלם. הוא חייב להשתלט על המשחק.
מעצבן הלברון הזה!!!!
השופטים לא אוהבים את גרין..
איזה אהבל גרין!
משחק אחלה שכונתי אבל מהנה ביותר!
איזה משחק!!!!
היתרון מחליף ידיים כמו תפוח אדמה חם!!
משחק מצוין
אשך תתעודד לברון שומר לא משהו…..
נראה לי שהמומנטום עובר לג"ס
גולדן ב-3
אל תגזים, צריך לפחות 4 משחקים
חבל שקיירי לא 100% קליבלנד +12 איתו. אבל הוא לא יכול לשחק 45 דקות
בשם עידו האוסטרלי הישראלי: מי שיגיע ל105 נק ינצח
🙂
קליבלנד חייבים לחזור לשחק הגנה קשוחה ולא לתת לג"ס בכלל להגיע למצבי קליעה.
אחרת אין להם סיכוי
סוף סוף משחק עם מתח!!!!
לא משנה מי תיקח שתי הקבוצות ראויות…
איזה מתח!
יאללה לוחמים!
ולו רק מהסיבה שלא יכול להיות ששחקן אחד ינצח קבוצה שלמה. אבל איזה שחקן….
פרינס בפסק זמן….כבוד לגולדן סטייט
קדימה קרי!!!
הג'אמפ שוטס של הווריארס מנצחים.
אשך האגודה בסכנת התפרקות (ליגה להשמצת לברון) ללל
הרבה יריות וצליפות מה3
לברון!!!
איפה קרי? איפה?
לאאאאאאאאא,יש!!!
מאני טיים!
לא היו צעדים!
היו מאוד.
לברון בזון
לברון יותר מהספלאש ביחד
איזה מתח!!!
לא היו צעדים של מוזגוב
ממש לא צעדים. הווריורס לא מקופחים בשיפוט היום, בוא נגיד את זה ככה
האסטרטגיה של סטיב קר,
לתת ללברון ג'יימס לנצח אותו,
לברון משחק מדהים, אבל הוא לוקח הרבה יותר מדי על עצמו.
חוץ ממנו ומקיירי, אין לקאבס אף שחקן אחר שתורם בהתקפה באופן משמעותי.
בסופו של דבר לקראת סוף המשחק לברון יהיה עייף מדי,
והזריקות תהיינה קצרות ולא תיכנסנה.
ואז קרי, אחרי שלושה רבעים שנתן לשומפרט לשמור עליו מצויין,
יתעורר, יתפור 3 שלשות ויסגור את המשחק.
מוזגוב נהדר
שי, לברון מעצבן? אחד המשחקים הטובים ביותר שלו!
בגלל זה הוא מעצבן!
כי הוא כ"כ מושלם היום…
חיים לאגודה….ללל….יו גוט טו ביליב! זריקת נוביצקי מטופשת
ללברון יש ביצים של דינוזאור.
הבן אדם 1-5 מהשלוש, בפיגור שלוש שתי דקות לסיום ושם שלשה בלי למצמץ בכלל.
וואוו
אבל את הכדור עכשיו צריך לתת לקיירי
הסיבה העיקרית לכמות האופנסיב ריבאונד של קליבלנד זה הניסיון של הגבוהים של ההגנות להביא עזרה בצבע, ומכאן מוזגוב ותומפסון תופסים עמדה טובה לריבאונד התקפה.
יהיה חבל אם קליבלנד יפספסו את זה, הם יהיו מותשים במשחק הבא בגלל חוסר תרומה מהספסל (ג'. אר ודלי). לג"ס ספסל עדיף בהרבה. לא יכולים לסמוך רק על לברון בהתקפה, זה ממש מוגזם
אבל גם עבירות תוקף של לברן שלא נשרקו
לברון הכעיס מליונים לא ב"החלטה" כמו בשלשה
רציתי לקנוס אותו במליון דולר על כל נסיון שלשה.
זהו הימים הטובים שבליתי ב ללל באופן סמוי נגמרו
לברון תחת כישוף נגדי
מוזגוב על הקו
משחק לפנתאון
היו צעדים. מוזגוב הרים רגל ציר
הוא מכניס את שומפרט רק להגנה
לקאבס יהיה כדור אחרון.
לברון פשוט לא מעז לזרוק.
אתה רציני?
נו באמת…
מנחם, לברון מעצבן כי הוא כ"כ מושלם היום…
פשוט לא פייר
איזה שתיים חשובות של טימופיי!
השילוב של לברון ומוזגוב קטלני
איזה משחק !
אולי משחק ה 100 ………
הארכה?
JR ינצח את המשחק
מי אמר שקיירי לא שומר??
איזה בלוק של קיירי על קארי !!!
איזה בלוק של אירווינג!!!!!
ככה זה כשאתה לא מדנקק בשתי ידיים!
איזו חסימהההההה
הארכה?? או סל נצחון של לברון\קיירי\ג'יאר. או שבכלל קליבלנד תאבד את הכדור וגולדן ינצחו. איזה משחק איזה לחץ
אני אומר איבוד
קיירי מנצח את המשחק הזה!
איזה בלוק של קיירי!
100+ לאהרון משחק מעניין 98-98
קארי קצת מהוסס היום וזאת הסיבה לחסימה של קיירי
הוא מסוגל לדנקק בשתי ידיים. הוא לא תאר לעצמו שקיירי יגיע אליו. טעות של קרי
איזה מהלך של ארויונג
קקיירי מנצח את המשחק הזה!
נושא תפילתי לג'יימס נייסמית – בבקשה בבקשה עשה שיהיו עוד שישה כאלה!
וואו!!!
הארכה
וואו הפולו של שאמפ כמעט נכנס!
עם זה חוזרים מפסק זמן לכדור אחרון??????????
או מיי גאד ! אם שאמפרט היה מכניס את זה…
OT או TT
זריקה גרועה של לברון. היה עדיף ללכת לקיירי. איגאדולה שומר על לברון טוב מידי.
יו אני גמור מעייפות, קשה הארכה עכשיו!!
ידעתי שאפשר לסמוך על לברון
עבודה נהדרת של איגי.
רבנן
וואו…..
קליבלנד יפלו מהרגליים
בלאט ניסה ליצור חילוף של קרי על לברון אבל איגי עבר יפה את החסימה ונצמד ללברון נהדר.
אין לקליבנד סיכוי בהארכה
איזו התקפה טיפשית של קליבלנד, זריקה מבחוץ במקום שקיירי או לברון יחדרו לסל ויסחטו עבירה. לא מתאים לבלאט, ללברון או לקיירי
+1
נראה שהמשחק נגמר לקליבלנד
איזה מתח
איזה משחק.
אני נוטה לחשוב שההארכה משחקת לטובת ג"ס (קצת פחות עייפים עם ספסל יותר עמוק)
ההארכה זה רע מאוד לקליבלנד. אף אחד בג"ס לא שיחק יותר מ 40 דקות. בגלל שהספסל שלהם היה מצויין
עומר שאל על הארכה והכל במזימה שעידו יצדק
במי שמגיע ל100 מנצח את המשחק(110 נק)
נו מה הארכה עכשיו?? לברון עם 40+, קארי ותומפסון הרבה פחות. בוגוט לא הגיע להגנה היום מול מוזגוב. כמה פעמים בסדרה עוד יקרו כל הדברים האלה ביחד?
המשחק הכי שכונתי בגמר בשנים האחרונות
אני לא אחזיק מעמד בהארכה, אז הם…?
הערכה המוסיקלית בפסקי זמן פשוט מצוינת
עריכה
+10 לאשך אמיר ועומר
אני רואה שעוד חושבים כמוני, שקליבלנד עייפים יותר. בואו נראה אם זה יספיק….
קרי ממש אבל ממש גרוע הערב
לברון, תן לקרי!
שכונה
לקיירי
איגי טוב על לברון
קרי זוועה
האסטבן הורג את קליבלנד עם השטויות שלו.
חלאס!!
קליבלנד אולי עייפים אבל ג"ס מפוזרים
איגודלה יכול לעשות השינוי
ביום ששי אחרי הצהריים בפארק הירקון יש יותר תרגילים.
משחק חופשי לחלוטין
השופטים נותנים שריקות לקרי חבל על הזמן
יהיה קשה לחזור מה 4 הזה
+10 לשי הערכה עריכה הארכה
לא נעים להגיד אבל בשתי ההתקפות האחרונות לא שורקים לג"ס על המכות שהם נותנים תחת הסל. קרי מקבל שריקות חופשי
חשוב לעזור לפנים הבאות של הליגה.
גמור
גרוע!
פששששש
יצאו מהקבר.
פאק! קיירי מדדה
כבר 7
טוב 1-0 גולדן סטייט, ממליץ להם לזכות השנה כי הם לא יגיעו למעמד הזה יותר
נגמר…
the game is yours go out and take it!
גיים אובר
לברון נתן, ולברון לקח. בסוף הוא פשוט הגזים באחד על אחד
זאת הריצה שהיה צריך!
מתחיל להראות כמו הסוף
ברכות לשופטים
אם קיירי חזר על הפציעב הסדרה גמורה!!!
האנשים שלא קשורים למה שקורה במשחק:
מקום ראשון – לס מנחם
מקום שני דורון האסטבן
קליבלנד לא קיבלו כמה שריקות קרוב לסל, מהצד השני שרקו שתי שריקות לסטף
מישהו כתב למעלה שמי שיגיע ל105 ינצח אני אבדוק מיזה
(אל יתהלל חוגר כמפתח) עוד לא נגמר
נכון מנחם, הוא כאילו נעלם קצת בסוף המשחק ובהארכה אבל נתן משחק ענק
אם קיירי גמור, אז גם קליבלנד
אמרתי מתחילה שקיירי לא 100%
הצליעה של קיירי גמרה לקליבלנד את ההגנה. צריך נס עכשיו
נגמרה הסדרה
זה נראה לא טוב לאירוינג
נו כל אוהדי הצלחות של גולדן סטייט יאללה לשמוח
???
אני תמיד הייתי טיפוס של כוסות אבל מה שעושה לך את זה בן אדם…
התעוררת חמוד?
ישששש! גיים 1 של גולדן.
מקווה שקיירי יחזור כבר לגיים 2.
מדהים איך לברון מלווה את הכדור במבט אחרי שחוטפים לו במקום להתנפל עליו
ג'י. אר סמית לא תרם כלום היום, בלי הנקודות שלו זה לא יבוד. אפילו דלי לא נתן כלום
איזה באסה לאירוינג ולנו…
כואב הלב על קיירי ארווינג – נתן את כל מה שאין לו
התרסקות של קליבלנד
יונתן איפה שיקגו?
יהיה 1-1 כאן, כפי שכתבתי!
מנחם, אם קיירי לא חוזר אז אין סיכוי
לא יהיה
קליבלנד היו עייפים מידי בהארכה, אם קיירי לא גמר את הסדרה יש סיכוי. הם שיחקו טוב במשחק, וזה בחוץ. למרות שזה המשחק שהיו צריכים לגנוב כנראה
לברון זריקות התאבדות.. גם הוא מיואש מהפציעה
זה גמר אותם
0-1 ג"ס
הייתה בעיני סידרה חידתית והיא תישאר כזו .
מצד אחד חשבתי היום שג.ת.
מאידך יכול להיות שעכשיו משתחרר שם הלחץ.
גם 0-2 לא יסגור את הסדרה הזו.
הקאבס נפלו מהרגליים אשך עומר ואמיר הרגישו את זה
כמו שמנחם ראה על קיירי
התחילו להתבכיין על השיפוט? היה שיפוט מאוזן עם טעויות שיפוט לכל כיוון, חלאס עם הבכיינות.
שיפוט חרא 7חד צדדי
ידעתי שמישהו יקפוץ.
השריקות יכולות להיות מאוזנות….השאלה מתי שורקים מה.
בהתקפות האחרונות שלחו את קארי פעמיים על כלום ושום דבר לקו שזה 4 נקודות בטוחות לקרי .
תפסיק לבכות.
הוא הוציא פאולים בגאונות.
מקווים שיבריא
10-0 איזה פדיחה
ג'יימס ג'ונס היה אפס במיאמי במשחקים חשובים, והוא אפס כאן!
דורון חלאס הרגת אותנו
קליבלנד 0 נקודות בהארכה .
קליבלנד קלעו 2 נקודות בהארכה
משחק מצויין. נקווה לעוד 6 כאלו. חבל, קליבלנד היו צריכים לקחת את המשחק לפני ההארכה. תרגיל גרוע בהתקפה האחרונה.
הלוחמים הם פשוט קבוצה טובה יותר.
כל אחד מהשחקנים הבאים תרם לניצחון:
קרי, תומפסון, גרין,איגי,ספייטס, בוגוט.
אף אחד לא התבלט יותר מדי (אולי איגי),
אבל כל אחד נלחם, לקח כמה ריבאונדים, קלע קצת,
ויצר פיזור של הסיכון בהתקפה של הלוחמים.
לברון כמו שכבר כתבתי 2 דקות לסיום הזמן הרגיל,
נוצל יותר מדי,
יותר מדי בידודים שלו, שגרמו לו להתעייף ופשוט לא הגיע להארכה.
בתואר זוכה קבוצה שיש לה ספסל טוב, ורול פלייר שתורמים את חלקם במאני טיים.
ושחקנים בריאים.
חחח
בסוך 2 בגראב'ג
לברון פשוט עייף + נוטה למסור יותר ברגעים המכריעים
לא ברור לי למה בהארכה לא הלכו למשחק פוסט אפ של לברון. הרי שום דבר אחר לא הלך, וזה משחק שמבטיח כמעט תמיד נקודות.
האסטרטגיה של קר לתת ללברון להרוג אותך לבד היא מצויינת. בלי דאבל טימים הוא יכניס את הסלים שלו ולאט לאט יתעייף וככה שאר השחקנים לא יקבלו זריקות פנויות.
אויש יא חופר , סמית דלי שומפארט וטריסטן ביום לא טוב בהתקפה זה הכל
לא בטוח שזו היתה אסטרטגיה. בהתקפה חוץ מלברון וקיירי אף אחד לא תרם כלום
כמעט אף פעם הוא לא הביא אנשים לדאבל טים על לברון והוא נתן לשומר שלו להתמודד איתו לבד גם אם הוא היה בנחיתות פיזית מולו. אם זה לא אסטרטגיה אני לא יודע מה היא.
הסיבה שסמית ושומפרט קלעו מעט זה בגלל לברון לא משך דאבל טים מהפוסט. התפקיד של סמית ושומפרט בהתקפה של קליבלנד זה לעמוד על הקשת ולחכות לכדורים מלברון, כשזה לא קורה אי אפשר לצפות מהם לקלוע הרבה אלא אם כן סמית תופס יום משוגע.
1+
קיירי עם 44 דקות
זה יותר מידי לשחקן במצב בריאותי עדין
איגי עשה עבודה מצויינת על לברון יותר טוב מכולם. כמה שיותר שישמור על לברון יהיה יותר טוב.
כלכך הגיע לקליבלנד..אבל כנראה שאין מגיע בספורט
אין, נקווה שלברון וקבוצתו יחזרו שוב מפיגור 0-1 בסדרת הטוב משבע.
שמישהו ירחיק את האסטבן הנודניק הזה מהאתר, הוא ממש נאחס.
חת׳ול שחור שעובר מתחת סולם בדיוק כשיש רעם למרות שאין עננים. נאחס!! אסטבן המשעמם
עד היום הוא הביא לנו הרבה מזל
לא הרגשנו את שאמפרט וסמית
לברון יכול לנצח משחק לבד אבל לא סדרה
קארי נשמע כאילו הוא לא התאמץ הגוון קול שלו רגוע מאד
מדבר בצניעות 10-20 מהשדה
לברון 44 18-38
האחוזים דומים,
חגיגה, כיף לראות,
נהנתי מאד
מעניין מתי בסדרה בלאט ישלוף את נשק יום הדין (מייק מילר) מהספסל
מה זה ללל?
לוזרים לועגים ללברון 🙂
1+
"הליגה להשמצת לברון" בראשות האשך הטמיר המקורי.
(כל הזכויות שמורות)
לברון לעד ולנצח
שימו לב לשורת הריבאונד של הווריורס:
6,6,7,6,4,3,5,5,3,3
אני לא זוכר כזה איזון בריבאונד. מאמץ משותף בריבאונד של כל השחקנים כדי להביא את הניצחון. בסופו של דבר הווריורס ניצחו את הקאבס 48-45 בריבאונד.
גם אני חשבתי על הדקות של קיירי אבל נראה שהפציעה היתה מתנועה לא טובה
לאורך סידרה אין לקליבלנד מה למכור בלי ספסל מול גולדן סטייט
ולכן אני ממשיך עם ההימור שלי ויגמר 0-4 או 1-4
יש פה פספוס גדול של לברון ושל בלאט. היה לכם זמן לתרגיל בסוף הזמן החוקי. אתם אמורים להיות יותר מנוסים. הלחץ הוא על הקבוצה הביתית. יש כמה מהלכים שיכולים להביא די בבטחון לפחות נקודה – וזה כל מה שהיה צריך. והם פספסו את זה (כמובן קרדיט גם להגנה של ג"ס).
וגם בהארכה – במקום למשוך את המשחק למקום שנוח לכם, נתתם לג"ס לרוץ, וקליבלנד איבדו כדורים בצורה ממש מוגזמת. ג"ס נכנסנו לתנופה, והמשחק נגמר.
מצד אחד משחק לא מרשים של רבים בקליבלנד, ועדיין זה היה קרוב. מצד שני ג"ס קיבלו בטחון, ואם היה סיכוי שילחצו מהמעמד – זה כבר לא יקרה. גם הפציעה של קיירי עלולה להיות סופר קריטית לסדרה. חייב להגיד שהכף כרגע נוטה בהחלט לכיוון ג"ס.
חכם גדול אם הזריקה שלשומפרט הייתה נכנסת לא היית מדבר בכלל.
אתה חסר הבנה מספר 1 באתר
זכיתי! מקום ראשון!
יום נפלא, לא להתעצב אוהדי בלאט (גם אני)
הכל פתוח,
ברכות לאוהדי סן פרנסיסקו הקדוש.
כולי חיוך אחד גדול אחרי משחק כזה
בלתי תלוי בתוצאה החיוך.
אחלה יום ותודה על התגובות שאשלים א"?חכ
34:9 בנקודות.
52%:21% מהשדה.
19:6 בריבואנד.
8:4 באסיסטיים.
80:61 בדקות.
#אליפות_לוקחים_מהספסל
100+
קרעת אותי ללל 🙂
לא מבין את בלאט ברוטציה.
אף אחד לא ישכנע אותי שפרקינס לא שווה 10-12 דקות למשחק.
ומריון ומילר עדיין יכולים לתת 5-15 דקות.
והוא כמעט ניצח למרות זה.
לדעתי הוא הימר על לתת הכל ולנצח את הראשון ואז לבוא רגוע יותר עם חלוקת דקות נכונה יותר בהמשך וזה כמעט הצליח
אם פרקינס יעלה הוא ישכנע אותך בעצמו שהוא לא שווה 10-12 דקות
מדובר בשחקן לא מבוגר מדי (30 ) שעבר כבר 3 גמרים כולל זכייה אחת בבוסטון.
וכולל משחק 7 שנעדר וזה אולי היה ההבדל בין זכייה נוספת בבוסטון.
למה דחיל ראבק הוא לא יכול לתת 5-10 דקות ?
א) כי הוא פשוט גרוע מאוד
ב) כי אפשר לעזור ממנו בהגנה באופן חופשי לגמרי וזה יהיה מוות עבור ההתקפה של קליבלנד
ג) כי הנקודה החיובית היחידה שלו התקפית היא יכולתו בחסימות נעות שנשרקות רק באחוז קטן מהמקרים שהוא מבצע אותן, לא משתלבת עם צורת ההתקפה של קליבלנד, שאין לה קלעים טובים בהתפנות לזריקה ע"י מעבר על פני חסימה.
ג)כי בהגנה הוא יודע רק לתת מכות ואפילו בריבאונד הוא מקסימום בינוני
חוכמה בדיעבד, כל הפלייאוף בלאט לא השתמש בהם והשמינייה הקבועה הביאה אותו עד הלום.
גם אז אמרתי זאת.
ג.ס לא שיחקו מאז הסיבוב הראשון בפלייאוף הזה מול רכז בריא של היריבה.
כיף של משחק. מקווה שנראה את קיירי משחק גם ברשאק המשחקים
בשאר
מעניין מה תהיה תוכנית המשחק של קליבלנד למשחק 2.
ההגנה עובדת, אבל לברון לבדו רק כמעט ניצח.
צריך למצוא דרך לתת ל-JR מבטים חופשיים מה-3.
בסך הכל משחק טוב ומותח,
בדיעבד כולנו גאונים,
אם לברון לא היה מאבד את הכדור בסוף הרבע האחרון
אם לברון לא היה מחטיא את 2 זריקות עונשין
או שומפארט קולע את הסל האחרון
אם קארי היה קולע ולא מקבל חסימה
או גרין יוצא ב6 עבירות
או או או או ואם אם אם
אפשר לשנוא. את לברון או לאהוב את בלאט
בסופו של דבר אנחנו כולנו מתים
מסקנה שאי אפשר להתווכח איתה
ה"ללל" צלח את המשוחה הראשונה (אני חושב). ל"ט.
לפני הסדרה חשבתי שהווריארס מנצחים את הסדרה 1-4.
אחרי המשחק היום, אני משנה את דעתי.
אני מאמין שקליבלנד ינצחו 2-4.
אם לברון קולע 42 נק' (לא סופר את ה-2 האחרונות…)
בלי קליעה יציבה מבחוץ, ללא עזרה מיוחדת מהשופטים, ובלי שקלעי החוץ של קבוצתו יצליחו לרווח את המשחק, ואחרי שהוורארס ניסו עליו כל קומבינציית שמירה אפשרית –
אז לדעתי הקבוצה שתעלה הילוך בהמשך הסדרה היא קליבלנד.
עכשיו סופית קברת את קליבלנד:)
דווקא לדעתי ההילוך הנוסף הוא של הווריורס. קרי לא שיחק טוב וגם לתומפסון ולגרין יש עוד 2 הילוכים. בקליבלנד לעומת זאת לברון במשחק הכי טוב שלו בפלייאוף ואירווינג במשחק הכי טוב שלו מאז הסדרה מול בוסטון. כל עוד שומפרט לא יקבל מצבים פנויים הוא לא ייתן יותר ממה שהוא נתן היחיד שיש לו הילוך להעלות שם זה סמית שהוא השחקן הכי פחות צפוי בNBA בערך, אז אתה לא באמת יודע למה ניתן לצפות ממנו.
1+
"ניסו עליו כל קומבינציה אפשרית" – נתנו לו לשחק מול שומר אחד שהתחלף כל הזמן ולא אפשרו לו לחלק מסירות ואסיסטים. "לבחור את הרעל שלך" כמו שקאר אמר. זה שסמית' קלע מעט ובמשך שני רבעים כמעט ולא זרק זה לא מקרה ולא החלטה של ג'יימס בלבד: זה פועל יוצא של הגנת ג"ס. וזה לא מקרה שבסוף המשחק התפוקה של ג'יימס ירדה כי הוא היה סחוט.
ג"ס התרגשו בהתחלה. זה ניכר והם הודו בזה. במשחק הבא הם יהיו משוחררים ומפוקסים יותר.
לא היה זכר למאמנים המשחק הזה. השחקנים שיחקו ועשו מה שהא להם.
דקות מאוד מבולגות של מחליפי הווריורס מצד אחד, מצד שני הרבה יותר מדי בידודים של לברון ומהלכים מאוד גרועים ולא מתוכננים במאני טיים.
קרי התרגש מאוד ולא שיחק הכי טוב שהוא יכל.
לברון מהצד השני ריסק את הווריורס, איגוואדאלה קצת האט אותו אבל זה היה בעיקר בגלל עייפות.
מאמן נקבע גם באיך הוא מחלק את הדקות, לא יכול להיות שלברון, אירווינג ותומפסון משחקים 47 דקות. מתישהו משלמים את זה.
בצד השני קרי ותומפסון בילו הרבה על הספסל ופנ קר לא ויתר לעצמו.
קרי כמעט הפסיד לוויורס את המשחק עם הגג שנוא קיבל אבל ניצח אותו במו ידיו עם העבירות שסחט בהאאכה.
משחק גרוע של קליבלנד כקבוצה, לברון לקח יותר מדי על עצמו (3 אס' ו-3 ריב' זה כלום בשביל שחקן ברמה שלו) וג'יי אר היה על הפנים. מוזוגוב ודאבל טי היו מעולים, ואירווינג גם עד שנפצע.
אבל זה מה שקורה כשאין ספסל, ולווריורס יש את זה. 12 שחקנים זה יותר מ-8, ובעיקר כאשר הספסל של הווריורס שיחק הערב הם היו יותר טובים בזמן הרגיל, בהארכה זה היה וואן מן שואו במשך רוב הזמן.
היו לו 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטיים.
אם יקירי בריא הכל פתוח. אם לא הכל גמור.
קליבלנד שיחקו די חרא וכמעט לקחו. ג״ס קבוצה מוכשרת? לא ראיתי שום דבר מיוחד
אני לא מבין איך ספייטס לא קיבל דקות.
גבוה שקולע מחצי מרחק זה מתכון לריסוק ההגנה המצופפת של קליבלנד.
ספייטס שומר פחות טוב מהאופציות האחרות לכן שיחק מעט – ותרם המון. ליי שגם לא קולע טוב בנוסף להיותו שומר בינוני ומטה לא שיחק כלל. חוץ מזה ספייטס לא התאמן הרבה זמן ונגמר לו האוויר בחצי הראשון.
אגב, עם כל ההייפ סביב קארי, הוא נתן משחק נורא בעיני. שיחק במין אפטיות לא ברורה. בשתי הדקות האחרונות הוא עשה איירבול ונחסם בלייאפ. ממש לא מה שאתה מצפה מMVP
בסופו של יום ג.ס ניצחה בהארכה את קליבלנד בבית בלי לאב בלי ורז'או בלי קיירי בסוף המשחק.
אם הם היו אטלנטה או שיקאגו חצי מהאנשים פה היו אומרים שזה עדות לחולשה של המזפח.
אני ממש לא מאחל לאף אחד בג.ס להיפצע אבל אבל תארו לכם מה קורה אם טומפסון או גרין מסובבים את הקרסול..
בלי וורז'או זו ברכה, כי במקומו הם קיבלו את מוזגוב.
אבל זה עדיין שחקן פחות שיכול לתת דקות, כשמוזגוב יורד לנו טריטן משחק 5
כמה משחקים בעונה הרגילה, כמה משחקים בפליאוף, וכמה משחקים בסדרות גמר לברון קלע 40 ומעלה נקודות?
זה היוצא מהכלל שלא מעיד על הכלל.
לברון לא יקלע מעל 40 נקודות כל משחק גם במתכונת הזו שלא באה עליו שמירה. הסדרה של קליבלנד תקום ותיפול על השחקנים סביבו, שלאור הטקטיקה של קר לא אמורים עכשיו להיות פנויים לזריקות.
הגג של אירווינג על קרי כמעט חיסל לווריורס את המשחק כי הוא גם לא היה ממש בסוף השעון, ובמקום להיות +2 הם בשוויון וללא כדור עם 24 שניות לקליבלנד. אני בטוח שהוא קיבל את הגג הרבה בגלל חוסר נסיון.
מצד שני, בהארכה הוא סחט 2 עבירות חכמות מאוד והלך לקו במצב ש2 הקבוצות רחוקות מלשים סל.
ולגבי הפציעות – עם וראז'או ולאב קליבלנד משחקת בקצב הרבה הרבה הרבה יותר מהיר, ההגנה הרבה יותר חדירה כי שניהם ובעיקר לאב שומרים גרועים, ומה שעשוי להתפתח הוא קרב זריקות שבו לקליבלנד אין שום סיכוי מול גולדן סטייט.
להשתמש בלאב כמו בשומפרט\ג'ייאר זה לא אפקטיבי כי הוא הרבה יותר מגוון בהתקפה מהם מצד אחד ומצד שני הוא בור בהגנה.
משחק שיא של לברון, משחק בינוני ומטה של ג"ס וזה נגמר ככה.
ג"ס טובה בפער די גדול, מקווה שקיירי יוכל לשחק כדי שלא יתלו את הסוויפ בפציעה שלו.
משחק מצויין של לברון ועדיין הקליעות לא נכנסו.
משחק חלש של ג'יי אר ודלי.
משחק שיא של איגודלה.
פציעה בדקות ההכרעה של קיירי.
ועדיין נגמר ככה.
נקווה שקיירי יחזור כדי שהאחים ספלאש יצטרכו להתמודד עם הגרדים המובילים של היריבה (מה שלא קרה כל הפלייאוף ע"ע קונלי בברלי ועכשיו קיירי)
בואו נסכם שהיה משחק מצויין/נוראי, שקליבלנד נתנה-את-כל-מה-שיש-לה/ רק-מתחילה, שדיוויד בלאט השפיע-מאוד-על-המשחק/חסר-משמעות, שגולדן סטייט נראים-כמו-ילדים-מבולבלים/ שיחקו-לפי-התוכנית ושלברון לוקח-על-עצמו-יותר-מדי/ מתייצב-לאירועים-גדולים.
איכשהו אחרי המשחק הראשון הסדרה הפכה ליותר מסתורית ומסקרנת ממה שהייתה לפניו.
מדויק/חלש מאוד
חחחח
קיירי נראה גמור בריאיון אחרי המשחק. כשחקן היודע שסיים את הסדרה.
לא ראיתי, אני מקווה שאתה טועה. אם הוא גמר את הסדרה הוא די גמר להם גם את הסיכוי הקטן שהיה.
או שלברון ביים את הכל כדי שיוכל לקחת אליפות לפי התסריט ההוליוודי, לא למען האגו הקטן שלו אלא רק כדי לפרק באופן סופי את ללל
http://www.nba.com/cavaliers/video/teams/cavaliers/2015/06/05/150604kyriePostGMmov-3613933
חחח… ה-ללל שלכם הוא אחד הדברים המצחיקים כאן.
תודה רבה על הסיקור.
האורקל ארינה הוא לא מקום רחמן. אם אתה לא מצליח לצאת עם הנצחון אחרי משחק שכזה, אתה יכול לשכוח מלנצח שם בפעם הבאה.
ה״כמעט נצחון״ הזה של קליבלנד מזכיר את משחק 2 בסדרת גמר המערב של ג״ס מול הרוקטס. במקרה של הרוקטס, אותו הפסד סלל את הדרך להפסד 4-1 בסדרה.
מצד שני – זה היה המשחק השני בסדרה, והלילה זה היה המשחק הראשון.
אבל בכל זאת, אני מאמין שעם או בלי שום קשר להפסד של קליבלנד הלילה, הסדרה תיגמר 4-2 לווריורס.
ראיתם את עידו גור ב מסיבת עיתונאים חופר לקארי על הבת שלו?
קיירי בחוץ ל3-4 חודשים!!! שבר את פיקת הברך!
בלי לאב, בלי קיירי.. אליפות לקליבלנד תכניס את לברון לרשימה של הגדולים באמת.
It's over
no knee kyrie
No love
עצוב משהו שככה ג"ס תיקח אליפות
וכמובן שיאשימו את בלאט בפציעה של קיירי..
מעניין אם קיים קשר כלשהו בין הפציעות הקודמות שלו לזו.
עצוב על קיירי.
בעיקר בשבילו כי הוא אחלה, ונתן הכל.
אבל גם כי אנשים לא יבינו עד כמה גולדן טובים ויהיו תירוצים על הסוויפ הזה.
חבל, באמת חבל. קודם כל על קיירי ואז על העונה של קליבלנד