סיכום משחק מספר 1 / דור בלוך

nba

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אז בסופו של דבר גולדן סטייט ניצחה ושמרה על הבית, אבל אתם רשאים לצאת מבולבלים מהמשחק הראשון.

קליבלנד עם קיירי אחרי מנוחה של שבוע, וללא קווין לאב עלתה למשחק בטירוף, לברון לקח על עצמו את המשחק וקלע פעם אחר פעם בפוסט אפ כשקאר בוחר שלא להביא דאבל טים, ארווינג ותומפסון היו אקטיביים מאוד בריבאונד, וסמית', שומפארט וארווינג המתירו שלשות. מהצד השני ההגנה של קליבלנד נראתה נפלא כשהספלאש בראדרס לא מצליחים להיכנס למשחק וקליבלנד יורדת לרבע ביתרון של עשר נקודות.

רבות דובר על העומק של גולדן סטייט מול היעדרו אצל קליבלנד ואכן ברבע השני, זמן המחליפים גולדן סטייט סגרה את הפער הרבה הודות למוריס ספייטס שהלם בקליבלנד מחצי מרחק ולגרין שהיה עם 8 נקודות במחצית והיה מצויין לפני שהסתבך בבעיית עבירות.

המחצית השנייה המשיכה להיות צמודה לכל אורכה, כאשר שלשות של איגודלה ברבע הרביעי מבטיחות שקליבלנד לא תוכל לברוח ולקראת הסיום הייתה זאת גולדן סטייט שעלתה ליתרון, וג'אמפ שוט של קארי העלה את הצהובים ליתרון 53 שניות לסיום. מוזגוב שמר על קור הרוח מהקו בצד השני, וגולדן סטייט יצאה להתקפה בניסיון לנצח את המשחק, אלא שגג ענק של קיירי, אחד מרגעי השיא של המשחק שמר על שוויון ושלח את קליבלנד לנסות לנצח את המשחק בשניות האחרונות. הכדור הלך כצפוי לידיים של לברון שניסה סטאפ באק מחוץ לקשת והחטיא בהרבה, הריבאונד התגלגל לידיו של שומפארט שהספיק לשחרר זריקה שכמעט נכנסה אבל הכדור זלג החוצה והמשחק הלך להארכה.

בהארכה קיירי ירד פצוע באחד הרגעים הכי מטרידים משחק שמבחינות רבות אחרות היה אופטימי עבור קליבלנד, ההתקפה של קליבלנד נעצרה על 2 נקודות בלבד וגולדן סטייט גמרה סיפור עם ניצחון 100-108 בהארכה.

לברון היה לברון עם 44 נקודות באחוזים טובים, אבל כאמור בדקות האחרונות של המשחק ובהארכה הוא לא היה שם, תומפסון הוסיף 15 ריבאונדים אבל רק 2 נקודות כשגולדן סטייט מצליחה להגביל את התרומה שלו בריבאונד ההתקפה. מוזגוב היה מעולה עם 16 נקודות ו-7 ריבאונדים, אולי משחק הפלייאוף הטוב ביותר שלו השנה וארווינג הוסיף 23 לפני שירד פצוע. סמית' קלע 9 ב-3 מ-13 מהשדה בלבד ושם נגמרת רשימת השחקנים שתרמו משהו לקליבלנד הלילה כשלבדובה וג'יימס ג'ונס היו בלתי מורגשים לחלוטין מה שמעלה שאלה האם קליבלנד מסוגלת לתת פייט לאורך 7 משחקים עם סגל כה קצר.

בצד השני התרומה אצל גולדן סטייט הייתה מאוזנת בהרבה כאשר קארי מוביל עם 26 במשחק מאוד פושר, תומפסון מוסיף 21 באחוזים רעים כפי שראינו ממנו לאורך רוב הפלייאוף הזה, גרין ובארנס נותנים את התרומה הרגילה ההגנה והמלחמה שלהם מתחת לסלים. האקס פקטור היום היה איגודלה עם 15 נקודות ושתי שלשות ברגעים קריטיים כשכל יתר הספסל היה פושר מאוד.

התחושה שלי היא שזה היה המשחק שבו קליבלנד הייתה צריכה לגנוב את הביתיות ועכשיו יהיה לה קשה בהרבה, הידיים רעדו בתחילת המשחק, הספלאש בראדרס היו פושרים מאוד, לקליבלנד היה את קיירי בכושר לאורך רוב המשחק והם לא הצליחו לעמוד במשימה. כעת הם עמדו מול משחק מספר 2 כדי לא לחזור הביתה בפיגור 0-2.

לא להחמיץ.

 

וזה נכתב לפני המשחק:

אחרי שבוע שהרגיש כמו נצח, הרגע הגדול שכולנו חיכינו לו עונה שלמה הגיע.

סטיב קאר נגד דיוויד בלאט, לברון ג'יימס נגד סטפון קארי, קליי תומפסון נגד קיירי ארווינג, בוגוט נגד מוזגוב, גרין נגד תומפסון, הלוחמים נגד הפרשים, קליבלנד נגד גולדן סטייט.

גמר האנ בי איי המסקרן ביותר שאני זוכר כבר כאן!

ולמה הוא הכי מסקרן?

כי לראשונה אולי מאז שאני רואה כדורסל יש כאן שתי קבוצות שאנחנו לא רגילים לראות במעמד הזה, שתיהן לא שיחקו בגמר האיזור שלהן בשנה שעברה, קליבלנד אפילו לא הייתה בפלייאוף, אנחנו גם לא רגילים לראות את הקבוצות האלה משחקות אחת נגד השניה, הן מעולם לא נפגשו בגמר, להוציא לברון השחקנים שישחקו מולינו הלילה ובע"ה ב-6 המשחקים שיבואו לאחר מכן לא נראים לנו מתאימים לתפאורה הזאת כי אף פעם לא ראינו אותם שם, כל הגמר הזה מרגיש קצת כמו כשאתה משחק עם קבוצה חלשה ב-NBA2K ופתאום יש גמר כזה של שארלוט נגד ממפיס וזה נראה הכי לא קשור.

אבל זה גם מה שהופך אותו לכל כך מרגש ומעניין

אז בואו ניגש לאקשן!

גולדן סטייט ווריורס – קליבלנד קאבלירס (0-0) 04:00 ערוץ הספורט הרגיל

עד כמה שתי הקבוצות האלה היו הכי טובות בפלייאוף הזה?

יחד הן שיחקו רק 29 משחקים כדי להגיע למעמד הזה, הכי מעט מאז 2003.

נכתבו ונקראו אין ספור פריביואים על הפלייאוף הזה, אז אני לא אכביר עוד מילים בעניין הזה, במקום זה קחו כמה מספרים שאפשר לשחק איתם לקראת הסידרה ולאחר מכן כמה שאלות שיכולות להעסיק אותנו עד שיתחיל כבר הגמר הזה, אינעל ראבאק העולם. כל הסטטיסטיקות מתייחסות לפלייאוף בלבד.

התקפות מעבר:

גולדן סטייט היא הקבוצה השלישית בתדירות המתפרצות הכי גבוהה בליגה, קליבלנד רק במקום ה-12, אבל במספר הנקודות להתקפת מעבר קליבלנד במקום הראשון, מה שמלמד על הבגרות של הקבוצה הזאת שבוחרת היטב את הפעמים שהיא רצה, 57% מהפעמים שבהם קליבלנד יוצאת להתקפת מעבר מסתיימות בנקודות. כרגיל בסטטיסטיקות הן לכשעצמן לא נותנות לנו את התשובה לאיך קבוצה צריכה לשחק, האם היא צריכה לרוץ יותר? או שזה דווקא יגרום לפגיעה באחוזי הניצול שלה בסגנון ההתקפה הזה.

ואולי התשובה מסתתרת בהרכב, לקליבלנד יש שלושה מהשחקנים שמסיימים התקפות מעבר הטובים ביותר מבין ה-11 בפלייאוף הזה – שומפארט במקום הראשון, מוזגוב ולברון (מקום 11, פחות ממה שהייתם מצפים לא?) גם קיירי נותן לך מעל 50% בהתקפות מעבר, אבל זהו אחרי זה אנחנו כבר יורדים מתחת ל-40% כך ששימו לב לסגנון שבו קליבלנד משחקת כשהרביעיה הזאת על המגרש.

בגולדן סטייט אגב, שני השחקנים שמבצעים התקפות מעבר בשיעור הגבוה ביותר מכלל ההתקפות הם איגודלה ליבינגסטון וברבוסה מה שמצביע על כך שהרכב המחליפים של קליבלנד שמח הרבה יותר לרוץ מההרכב הראשון שלה, איגודלה מסיים את ההתקפות האלה במקום ה-4 בדירוג היעילות. מרשים.

בידודים:

רבות דובר על משחק הבידודים של קליבלנד, ואכן קליבלנד במקום הראשון בפלייאוף הזה עם 16.5%, פער של 1.6% מהקבוצה השניה אחריה, וכמעט 5% מהשלישית (הפלקינס והנטס בהתאמה), זה פער אדיר. אם מחפשים את הקבוצה הבאה אחרי קליבלנד בנתון הזה מהקבוצות שהגיעו לגמר איזורי אנחנו צריכים לרדת כל הדרך ל-9% וליוסטון רוקטס, כמעט חצי. מה שאומר שסגנון המשחק של קליבלנד הוא ייחודי בפלייאוף הזה ובתקופה שהיא משחקת. האם זה אפקטיבי? לא בטוח. קליבלנד במקום ה-8 בלבד מבחינת יעילות המהלך, יותר נמוך מגולדן סטייט למשל שממש לא מרבה לשחק אותו (7%).

באופן לא מפתיע מוביל המגמה הוא לברון ג'יימס עם 32% מהמהלכים שלו שהם מהלכי בידוד, אבל שיעור המהלכים האלה שנגמרים בנקודות הוא 35% בלבד, אז נכון שלא מתווכחים עם הצלחות, אבל זה מחזק את התחושה שלי שקליבלנד מגזימה עם העניין הזה, וגם אם יש היגיון טקטי מאחורי הסגנון שבו היא משחקת, הקאבס לוקחים את זה לקצה בגלל האופי של לברון ומאזן הכוחות בקבוצה. קיירי ארווינג אגב, הוא עשירי בליגה בתדירות המהלך, ואחוזי הניצול שלו טובים בהרבה משל לברון (42%), אם כי במקרה שלו זה רק על 40 מהלכים אז אין מובהקות סטטיסטית של ממש.

קארי הוא המוביל של גולדן סטייט בעניין הזה, ואחוזי הניצול שלו מרשימים – 47%.

פיק אנד רול:

שתי הקבוצות לא מרבות להשתמש בפיק אנד רול שבו הכדור מגיע בסופו של דבר לחוסם, (שתי האחרונות בפלייאוף מלבד הקליפרס), וגם היעילות של התרגיל לא מרשימה. אבל באופן לא מפתיע, כשמסתכלים על מהלכי חסימה שבהם השחקן עם הכדור הוא שמסיים את המהלך, קליבלנד מוצאת את עצמה כבר במקום ה-4 בעוד גולדן סטייט במקום האחרון. פה, בניגוד למהלכי הבידוד של קליבלנד אחוזי ההצלחה יפים יותר ולכן יכול להיות שהמלך יכול להיעזר בקצת חסימות של הנתינים. באופן מפתיע לברון לא מרבה להיעזר בחסימות (24% בלבד, שלישי בקבוצה אחרי ארווינג ודלבדובה רחמנא לצלאן) והוא מסיים אותם טוב בהרבה מהשניים האחרים.

פוסט אפ:

והנה נקודה מעניינת שאותי קצת הפתיעה, קליבלנד היא אחת מקבוצות הפוסט אפ הטובות בפלייאוף הזה. היא במקום ה-5 הן בתדירות השימוש במהלך והן בניצול שלו. ובמקום הראשון שוב אנחנו מוצאים את לברון שזה קצת פחות מפתיע שכן לרוב הוא ייהנה מיתרון מאצ' אפ באותיות. יש פה נקודה לטובת דקות מנוחה למלך, במשחקים רבים שמתי לב לכך שבתחילת רבעים ותחילת המשחק אחרי מנוחה לברון הולך הרבה לפוסט אפ, זהו נשק קטלני עבור לברון שכן הוא יכול לסיים נפלא הודות למיס מאצ', ויש לו מספיק אינטילגנציית משחק כדי לדעת למסור אם בא דאבל או טריפל טים. עם זאת וגם לזה צריך לשים לב, שיעור האיבודים שלו מתוך המהלכים האלה הוא מהגבוהים בליגה.

הדבר נכון גם לגבי אנדרו בוגוט ודיימונד גרין שמאבדים המון כדורים בפוסט אפ, וזה משהו שההגנה של קליבלנד צריכה לנצל.

ולשאלות:

1) תוצאת הסידרה ולמי

2) מי יהיה ה-MVP

3) מה הדרך הכי אפקטיבית להפעיל את לברון?

4) מה הדרך הכי אפקטיבית לעצור את לברון?

5) מה הדרך הכי אפקטיבית לעצור את קארי?

6) עד כמה הביתיות של גולדן סטייט היא פקטור בסידרה הזאת?

7) מה יקרה עם קליבלנד אם היא לוקחת את האליפות? אם היא מפסידה? אם היא מובסת? מה קורה לבלאט בתרחישים האלה?

8) האם גולדן סטייט היא פוטנציאל לשושלת?

9) האם גולדן סטייט היא אחת מקבוצות הליגה הגדולות בכל הזמנים כפי שהנתונים מרמזים או שהיא נהנת מעונה חלשה של היריבות?

10) מי הקבוצה שהכי חסרה לכם בגמר הזה?

 

והכי חשוב, תבלו.

ואם אתם לא מרגישים את ההייפ עדיין אז תנו לי לעזור לכם, תגבירו.

Subscribe
Notify of
744 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
צביקה
צביקה
8 years ago

מרגישים, מרגישים. הולך להיות גמר אדיר!

itzi
itzi
8 years ago

נשבע לכם התעוררתי כמה פעמים בלילה מתוך חלום על המשחק.באמת היה יותר מידי אני כבר חם…
את המשחק הלילה אני לא רואה בבית!
פעם מישהו ניסה לארגן שידור באיזה בר ספורט . יום חמישי מחר לא עובדים מתאים אש. איפה רואים הלילה ?

עידן
עידן
8 years ago

בנושא הבידודים מעניין לראות את התפלגות הסטטיסטיקה לאורך החלקים השונים של המשחק. אני מוכן להמר שהרוב המוחלט מתנקז ל5-7 דקות האחרונות של המשחק

אשך טמיר המקורי

פריוויו מושלם.

לא חובב סטטיסטיקות, אבל הבאת כאלה מעניינות ולעניין.
מדגימות היטב את הנזק שלברון גורם לקבוצתו כשהוא כופה את עצמו (שזה רוב הזמן).
אם הוא ישחק למען הקבוצה ולא למען עצמו – אז זה יכול ללכת לכל כיוון.
אבל זה לברון, אז זה לא יקרה.
אז 4-2 לג"ס.
שתהיה אלופה גם בשנה הבאה (לפחות. אח"כ נראה איזה שינויים תעבור).

ההימור שלי לגבי קליבלנד זה שווייד יגיע. ובעונה הבאה יפסידו שוב לג"ס בגמר. ואז או שלברון או שבלאט יעזבו, ושם יתפצלו דרכיהם.

עגל
עגל
8 years ago

haters hate

אשך טמיר המקורי
Reply to  עגל

and fools adore

עגל
עגל
8 years ago

אמור לי את מי אתה מעריץ ואומר לך מי אתה

jojo
jojo
8 years ago
Reply to  עגל

מה? זו ההודעה הכי סולידית והכי רגועה שנכתבה על ידו מאז שהתחלתי לקרוא כאן.. 🙂
מסכימה עם האמירה של מר טמיר לעניין הסטטיסטיקות. זה נדמה כאילו לאמריקאים יש פטיש לא ברור לנושא (השחקן מתחת לגיל 23 עם הכי הרבה נקודות למשחק למשל, למה זה חשוב? זה כמו מיני תארים מופרכים בטקס מלכת היופי שנותנים כדי לחלק עוד ועוד פרסים).
חן חן על הפריוויו! לא יכולתי לבקש גמר מעניין יותר מזה.

אחד העם
אחד העם
8 years ago
Reply to  jojo

נכוןןןן השחקן הראשון אי פעם לעבור מהמזרח למערב ולעשות 12 נקודות ו6 ריב במשחק השני , לאחר שבמשחק הראשון מסר 4 אסיסטים והוא מעל גיל 30. או כל סטט לא רלוונטית אחרת. שיהנו…

אחד העם
אחד העם
8 years ago
Reply to  אחד העם

ואהבתי את הכינוי המנומס – מר טמיר. הוא נשמע ג'נטלמן…

אשך טמיר המקורי
Reply to  אחד העם

מה זה נשמע? אני ג'נטלמן! 🙂

אחד העם
אחד העם
8 years ago
Reply to  אחד העם

גם לברון חושב ככה 🙂

ולדי קוגן
8 years ago

פריוויו אדיר, איזה השקעה. סוף סוף זה הגיע. לשאלות-
1)כנראה 3-4 לג"ס. מקווה שקליבלנד.
2)קארי.
3)בעמדה מס 4. לברון צריך ללכת לצבע בכל מהלך. אי אפשר לעצור אותו כשהוא דוהר כמו רכבת אל הצבע.
4)להכריח אותו לזריקות שלוש, וגם בעבירות. אחוזי העונשין שלו לא מזהירים(71% בחמשת המשחקים האחרונים)
5)אין. אולי לתת לו ברכייה לפנים.
6)פקטור גדול, אם כי פחות משמעותי משחושבים. תזכרו שיוסטון לא היו רחוקים מלנצח בשני המשחקים הראשונים. וגם ממפיס ניצחה שם.
7)בלאט יהיה בסכנת פיטורים רק במקרה של סוויפ מביך. הפסד מכובד ומעלה יבטיח את משרתו.
8)לגמרי. כל השחקנים החשובים בני 25-28 ויש להם עוד כמה שנים מעולות.
9)אחת הטובות ללא ספק. קבוצה מעולה בהגנה ובהתקפה, עם תשובה לכל בעיה.
10)אוקלהומה. אין תשובה נכונה אחרת.

אשך טמיר המקורי

mvp – קרב צמוד בין קארי לבארנס, כשקארי לוקח (אלא מה).

קישור מיוחד לג'וג'ו:

http://assets.diylol.com/hfs/001/1f5/d3a/resized/socially-awkward-penguin-meme-generator-watches-happy-feet-gets-horribly-false-sense-of-hope-691450.jpg

jojo
jojo
8 years ago

סיכויים קלושים בעיניי שמישהו שהוא לא קארי או לברון יקח את התואר.
אני הפקתי לקחים וגייסתי אנשים שפותחים את הלינקים שלך ומוודאים שאין שם משהו מזוויע.. 🙂
נקווה שה-ללל תופתע היום ובסדרה בכלל, ונזכה למשחק קבוצתי ועם מעט שלשות שלו (אולי הוא יתבייש לזרוק ליד קארי..)

שמואל
שמואל
8 years ago
Reply to  jojo

משום מה לקיירי יש נטייה לשלשל שלשות כשיש תואר MVP ברקע… (אול סטאר, אליפות העולם..) אז לא הייתי פוסל אותו.

מתן גילור
8 years ago

תודה דור.
ג"ס ינצחו בסדרה 1:4.
הלילה ייגמר בין 8-12 הפרש.

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago

1+

גיא
גיא
8 years ago

יופי של סיקור מקדים. תודה.

שבוע של המתנה לפיינלס, גרר שבוע של בחינה מדוקדקת של הנתונים.
והנתונים מצביעים על נצחון של גולדן סטייט.

ה-X פקטור של הסדרה, הוא השחקן היחיד שיש לו פוטנציאל של הילוך נוסף שעדיין לא פגשנו – לברון.
לברון כבר הפתיע אחרי הפציעה של בוש ב-2012, כאשר עבר לשחק בעמדה 4 במשרה מלאה והוביל קאמבק מול בוסטון (כולל נצחון חוץ אדיר במשחק 6 בבוסטון) ונצחון מרשים מול אוקלהומה בגמר, אז תפקד כפוינט פאוור פורוורד במשרה מלאה (28.6 נק', 10.2 רב', 7.4 אס')

על מנת שקליבנד יוכלו להפתיע את גולדן סטייט, לברון חייב:
א. להכריח שמירה כפולה. לא לאפשר לווריארס להסתפק בשומר אחד,
להעניש כל נסיון להסתפק בשומר בודד.
ב. על מנת שסעיף א' יעבוד, לברון חייב לגלות מחדש את הקליעה מבחוץ. שיקאגו ואטלנטה לא פחדו לעבור מתחת לחסימות בגלל שהוא לא פגע מבחוץ. אם השלשות יפלו, הווריארס יהיו חייבים לשחק הרבה יותר צמוד ולעבור לפני החוסם. כך גם הדרך לסל תהיה קלה יותר, וגם הפיק אנד רול – פיק אנד פופ יהיו יותר אפקטיביים.
ג. לא להסתפק בג'אמפ אחרי כדרור של 20 שניות. לטחון את הפורוורדים של גולדן סטייט עם הגב לסל, ולהדביק להם כמה שיותר עבירות.

אז בקיצור, כל מה שקליבלנד צריכים מלברון זה 4 משחקי 6 2012, והכל יהיה בסדר.
(באותו משחק לברון קלע 45 נק' ב- 19 מ-26 מהשדה (4-2 מהשלוש), קטף 15 רב', ומסר "רק" 5 אס')

הבעיה היא, שהשנה עוד לא היה לו אפילו משחק אחד כזה.

מתן גילור
8 years ago
Reply to  גיא

נתוני משחק מספר 5 מול שיקגו (/38/12/6/3/3/0 – 14 מ-24) גם כן יניחו את הדעת 🙂

גיא
גיא
8 years ago

אהא!!עליתי עליך!!
אתה מנסה בכל הכוח לנחס את הווריארס!

יהיה לא קל להתגבר על ההשפעה המכרעת של הבחירה של מנחם…

שמואל
שמואל
8 years ago
Reply to  גיא

ללברון יש הילוך נוסף – אבל ראינו אותו כבר מעלה הילוך מול שיקגו ואטלנטה. אז זה פחות הפתעה (אא"כ הוא יתחיל לצלוף מהקשת).

הX פקטורים הם קליי תומפסון וקיירי. אם קיירי ישחק ברמה הגבוהה שהוא כבר הוכיח שהוא יודע לשחק – אין לג"ס סיכוי.

אני דווקא חושב שלברון צריך לספק יותר מ5 אס'… כשהוא מוסר הרבה – הם מצליחים…

ברבור שחור
ברבור שחור
8 years ago

בסוף הכל מסתכם לשאלה מה יותר משמעותי
זה שאין לזהובים מי שיעצור את לברון ?
או
זה שאין לפרשים מי שיעצור את הספלאש ?
התשובות כבר במשחק 1
להערכתי הפתעה של הפרשים ( מאזן החוץ שלהם מדהים )

תומר שור
תומר שור
8 years ago

אם מסתכלים על ההסטוריה של בלאט דווקא המשחק השני קובע…
אם הייתי מאמין שיש לו ביצים בגודל הזה, הייתי חושב שהוא אפילו יעשה זאת בכוונה – לטעת אשליה של סדרת סוויפ ואז לפרק במשחק השני – להעביר ביתייות ולקבוע מומנטום.

עגל
עגל
8 years ago

פריוויו אדיר. כבר אי אפשר לחכות למשחק.
לדעתי ההשוואה של הבידודים בין הקבוצות לא אומרת כלום. בג"ס הבידודים הם כלי אחד זני יחסית להוציא את ההתקפה אל הפועל. בקליבלנד זו כל ההתקפה – ניצול של היכולת של לברון על מנת להניע את שחקני החוץ לקליעה מבחוץ או לחדירה. לכן גם הנקודות של קליבלנד מבידודים באות בצורה עקיפה ולאו דווקא ישירות מלברון.
לג"ס אין נקודת תורפה בולטת ולכן הם פייבוריטים ברורים. אבל נחיה ונראה, אני מאמין בקליבלנד בכל זאת.

אהרון שדה
אהרון שדה
8 years ago

יפה מאד.
לי הכי תחסר ס.א ולאחריה אוקלהומה (בריאה).
בלאט יישאר בכל מקרה ….אא"כ יקרה תרחיש קיצוני ובלתי סביר של תבוסה מהדהדת בכל משחק או משהו כזה.
"בכל מקרה" לא כולל הצבת אולטימטום מוחלטת של לברון שאומר או אני או הוא ….אם זה יגיע לכך בלאט יילך גם אם ינצח – 0-4.

איתי קדם
8 years ago

יאללה שיתחיל

עומר
עומר
8 years ago

איזה פריוויו ענק! תודה לך!
מהמשחקים שאני ראיתי של קליבלנד בפלייאוף (והחמצתי אולי 1 או2), מירב הבידודים הרבים של לברון מגיעים בסוף הרבע הרביעי, כשלקליבלנד יש יתרון של 10+ נקודות והם אוכלים שעון (כמו שהסביר אסי במאמר המצויין שלו). אז הם גם בד"כ מאבדים את היתרון ומסתבכים. לכן אני חושב שהסטטיסטיקה קצת משקרת במקרה הזה.

אני חושב שיתרון הביתיות כמעט לא משפיע, בגלל שאת קליבלנד זה לא כל כך מעניין. היא הפסידה משחק אחד בבית, ומשחק אחד בחוץ (מול שיקאגו), נראה לי פה מדבר הניסיון של לברון.
עוד משהו שכל תומכי גולדן סטייט נוטים לזלזל בו, אלו ההגנות במזרח. ההגנה של קליבלנד בפלייאוף הזה מצויינת, והרבה יותר טובה משל ממפיס, כן כן. אתם קולטים שבגמר המערב הם התמודדו מול ה"הגנה" של יוסטון? קבוצה שאפשרה מספר רב של פעמים במהלך הפלייאוף לקלוע עלייה מעל 120 נקודות? יוסטון בפלייאוף הייתה תלוייה מידי בזה שהזריקות שלה יכנסו, היא לא הייתה מסוגלת לעצור הגנתית כלום (לעומת יוסטון של העונה הרגילה, שהייתה חזקה מאוד בהגנה)

לאורך זמן רב מהמשחק יש לקליבלנד את לברון, שאמפרט, מוזגוב\תומפסון על המגרש. שמוסיפים לזה את ג'י אר שמשחק הגנה מצויינת (ממליץ להסתכל איך הוא שומר נגד התקפה מתפרצת, תמיד מתמקם במקום טוב כך שמקשה על מסירה ל 2 שחקנים שעומדים על השלוש!) ולזה נוסיף את דלי שעולה מהספסל ומציק כמו יתוש למוביל הכדור, מקבלים הגנה חונקת. כמו שאמרו כאן באתר את שאמפארט ג'י אר ולברון אי אפשר להוציא מהמשחק ע"י ההתקפה כמו שעשו לטוני אלן, ולכן קליבלנד מרשימה בפלייאוף הזה.

עם כל זאת אני חושב שהלוחמים טובים יותר, יש שם סגל שמלא בשחקנים מצויינים, וזה היתרון. ההימור שלי שגולדן סטייט מנצחים, או 4-1 או 4-3. 4-3 יהיה אדיר, כי זה אומר שתהייה לנו סדרה מדהימה, אבל זה יקרה רק אם קיירי משחק ב 80%+ יכולת.
אני מאוד בעד קליבלנד, ומקווה שינצחו, אבל בלי לאב קשה לי לראות את זה קורה.

עגל
עגל
8 years ago
Reply to  עומר

צודק בכללי.
לגבי יוסטון הם באמת אכזבו שלא הצליחו להביא את ההגנה של העונה הרגילה גם לפלייאוף

רבין הוד
רבין הוד
8 years ago

אני מ-ת-ר-ג-ש !!!!!!!!!!

החמישיות של 2 הקבוצות דיי שוות
הקבוצה שהספסל שלה יתרום הכי הרבה תנצח

מסכים עם עגל לגבי ההתקפה של קליבלנד שבנויה על בידודים של לברון,
אבל תגידו לי אתם מי יכול לשמור את לברון שהוא עם הגב לסל בפוסט? (נדירים השחקנים שמסוגלים להאט אותו)
ומסביב יש לך את קיירי(אחד הסקוררים הכי מגוונים שיש כיום),
סמית צלף אדיר, ג'יימס שביום הנכון לא מחטיא ותמיד אפשר לשחק עם השחקן החמישי, אם זהדלי,שומפי, או ללכת גבוה עם טריסטן או מוזגוב

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
8 years ago

חוזה וארגאס יכול לשמור על לברון כשהוא בפוסט.

יניב
יניב
8 years ago

בלי צל של ספק הקבוצה שהכי חסרה היא הלייקרס 🙂
מה שכן פעם ראשונה מזה 4 שנים אין לי קבוצה אחת שאני מאוד מאוד רוצה שתנצח.עד עכשיו זה היה מאוד פשוט כל קבוצה מהממערב ששיחקה נגד לברון הרגשתי כאילו הלייקרס משחקת,השנה בזכות בלאט אני רב עם עצמי,מה אני מעדיף שלברון שוב יפסיד או שבלאט שוב ינצח(מה שכן אם קליבלנד תנצח בלאט ירשון הישג שלדעתי לעולם לא ישבר לזכות שנה אחרי שנה גם באליפות איופה וגם באליפות הNBA)

אהרון שדה
8 years ago
Reply to  יניב

פלוס 1 על התגובה ועוד 1 על התחושה ..אני כמוך אך אנסח זאת קצת אחרת בכל 4 השנים האחרונות רציתי בעיקר שתהיה קבוצה שתםסיד….לפעמים גם מאד רציתי שהקבוצה השנייה תנצח ( ס.א).
השנה אני רוצה ששני הקבוצות ינצחו….
בשורה התחתונה אני בעד בלאט.
אבל אם ג.ס אשמח בשבילה.
לדעתי היום ג.ס תנצח כי היום הביתיות תהיה הכי משמעותית במשחק הבא קליבלנד כבר תצא מההלם.

ינון יבור
ינון יבור
8 years ago

עוד קצת מספרים:
הקאבס, בעיקר בזכות הפלייאוף המצוין עד כה, נכנסים לגמר הזה עם המאזן התשיעי בטיבו בפלייאוף מכל הקבוצות (80:82, קצת מעל 50%). הווריורס מדורגים 14 עם מאזן שלילי של 134:125. מתוך 82 הניצחונות של קליבלנד בפלייאוף, אגב, לברון היה שותף לכמעט 2/3 – 54 מהם. ללא לברון לקאבס מאזן פלייאוף של 49:28, כלומר 36%.

אחד העם
אחד העם
8 years ago

סוף סוף יום חמישי הענק הוא באמת ענק (: פריוויו נהדר, כרגיל אצלך.

אלי לס
אלי לס
8 years ago

יגמר 1-4 לגולדן סטייט הם פשוט הרבה יותר טובים
הסיכוי ל2-4 נמוך בגלל שהמשחק השישי יערך בקליבלנד
גולדן סטייט יקחו את 2 הראשונים בבית יפסידו את הראשון בקליבלנד וינצחו את השני ויסיימו את העבודה בבית
ונאמר אמן

אלי לס
אלי לס
8 years ago

אנקדוטה נחמדה שמישהו כבר כתב פה במשך הפלייאוף
קארי עבר בכל סיבוב עד עתה שחקן אחד מהחמישיה של השנה.
בסיבוב הראשון את דייוויס בסיבוב השני את מארק גאסול ובגמר המערב את הארדן, נשאר לו את ג'יימס בגמר והוא יעשה את זה,
MVP מושלם!

רבין הוד
רבין הוד
8 years ago
Reply to  אלי לס

אתה מוכן להתערב שזה לא נגמר ב4-1?

רועי ויינברג
Admin

קליבלנד. גג 8 הפרש

יאיר
יאיר
8 years ago

מדהים איך בכל העולם כולם מהמרים על גולדן סטייט ורק בארץ כולם מהמרים על קליבלנד. מה שפטריוטיות בשקל יכולה לעשות להיגיון הפשוט….

מצד שני, גם בבחירות במרץ הפטריוטיות בשקל גברה על ההיגיון הפשוט.

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago
Reply to  יאיר

1+

רבין הוד
רבין הוד
8 years ago

1-

איל
8 years ago

+1

שמואל
שמואל
8 years ago
Reply to  יאיר

יש פרשנים מעטים שמהמרים על קליבלנד (דייב מכמנימן, גייסון לויד), רובם הגדול אומרים שיש נטיה קלה לכיוון ג"ס (ואני מסכים עם זה), וחלק קטן מסתכל על נתוני העונה וטוען שהולך להיות סוויפ (או קרוב לזה).
קשה לשפוט את קליבלנד כי רואים מגמת שיפור מעניינת בפלייאוף (בנוסף לשינויים ברוטציה ותפקידים), ואם שופטים אותם על החלק השני של העונה – הם ממש שם.
14/15 מול המערב. זו סטטיסטיקה מדהימה.
46-11 מאז ינואר (כולל פליאוף) זה גם נתון די מדהים.

פה בארץ רואים הרבה שראו את בלאט מנצח במצבים בלתי אפשריים – וזה משפיע.
מצד שני רואים הרבה שבאופן אוטומטי בטוחים שג"ס תדרוס אותם. וגם זה לא מספיק מגובה בנתונים.

אני מסכים עם מנחם. לג"ס יש EDGE, אבל לא אתפלא משום תוצאה (אפילו לא מסוויפ של קליבלנד)

jojo
jojo
8 years ago
Reply to  יאיר

זה לא רק כאן.. יש תחזית של אנשי ESPN. לפי הערכות שלהם הסיכויים לניצחון בסדרה הם 65% לג"ס ו-35% לקאבס. אגב, לגבי ניצחון בסדרה במשחק השישי (4-2) יש כמעט שיוויון באחוזים בין אלו שמאמינים בג"ס לבין תומכי הקאבס.
זה לא רק קטע ישראלי..

רבין הוד
רבין הוד
8 years ago
Reply to  יאיר

כואב להפסיד אה? (מכוון ליאיר)

יאיר
יאיר
8 years ago

לא. התרגלתי

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago
Reply to  יאיר

די הרבה פרשנים כאן מהמרים על קליבלנד. אמש הצטרף אליהם רג'י מילר ב-PTI

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

ההתלהבות העצומה של לברון לא ראיתי מזמן דבר כזה
הר געש פעיל באליפות המזרח, טירוף כאילו זה הגמר הראשון
והרבה יותר מזה.
מול: הנחישות העצומה של קארי לאחר שנפצע (רגעי חרדה)
חזר לשחק באומץ רב למרות חוסר פוקוס/מסטוליות.
ידעתי בהרגשה פנימית שהוא חוזר ע"מ להבריא את עצמו
ולהחזיר ביטחון יותר מכל טיפול רפואי
שני שחקנים מדהימים לבה רותחת מול אומץ בשדה קרב,
שני מאמנים שעוד יכנסו לרשימת הכי טובים ואנשים מדהימים.
בהחלט מתרגש ודי בעד לתת לשתיהם את האליפות.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

חתיחת מסיבת פיצוץ
לברון לא נראה שיפול על התחת (האשך הנהדר)
אולי במשחק הכי טוב שלו אי פעם
רצון ותשוקה אדירים שיתנו לו אנרגיה אינסופית לסידרה הנהדרת.
קארי בעוצמה ורצון עז למרות שהוא נראה שקט כמו מפל מים,
גם הולך לתת עוצמות בלתי נידלות.
שני מאמנים של שחקנים וגם רבי אומן שחמטאים.
אנחנו כולנו הולכים לחגוג!!!

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

יאיר זעפרני המוכשר, הרי אם נחשוב בהגיון
רב המהמרים בעולם מפסידים!
אין לזה קשר למציאות,
ממש לא שווה להמר
וזה מה שכיף שרובנו לא יודע מה יהיה.

אחלה תגובות פה ובכתבות האחרונות.
תודה

יאיר
יאיר
8 years ago

צודק דורון ותודה על המחמאות, אבל להמר בכאילו זה לא כמו להמר בכסף. כשאתה מהמר בכסף, אתה מראש לא רציונאל

יאיר
יאיר
8 years ago

יאללה גולדן סטייט! מאז השנה של תום גוגליוטה במועדון לא התרגשתי ככה ממשחק של הווריירס

גוגליוטה
גוגליוטה
8 years ago
Reply to  יאיר

גם אני

ישראלי תופס טרמפ על דוויד בלאט
ישראלי תופס טרמפ על דוויד בלאט
8 years ago

מתי מישהו מעלה כתבה על הניקס?
בית קברות מזורגג

stringer bell
stringer bell
8 years ago

מי שרוצה להמר על קליבלנד אני לוקח הימורים.

אופיר נ.
אופיר נ.
8 years ago

אחלה פריוויו דור.

אכן יום חמישי הגדול סוף סוף מגיע.

והאמת היא שכבר נמאס לי לקרוא פריוויוים לסדרה.
שיתחילו כבר לשחק.
נמאס לי לשבת בחדר ההמתנה.
לכבוד המאורע החשוב, אני אפילו שוקל לקום בשעה המיועדת ולראות אותו בלייב, ולא מוקלט בליג פאס.

מבחינתי, הדבר הכי חשוב בסדרה הוא שאף שחקן לא ייפצע (בטח שלא אחד הכוכבים), כי אז הסדרה תאבד את הערך שלה.

אני רוצה לראות סדרה של 7 משחקים,
צמודים, מותחים, עם שינויי הובלה, הגנות חזקות, התקפות מעולות,
מלחמות על הריבאונד, השתטחויות על הרצפה, ושבסופן הקבוצה הטובה יותר תנצח.

יאללה גולדן סטייט!!

אחד העם
אחד העם
8 years ago

פוטנציאל לשבירת שיא בבלוג החי.

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago
Reply to  אחד העם

פוטנציאל גבוה. אפשר להגיע אפילו ל-1,000 (!) לדעתי

אחד העם
אחד העם
8 years ago

עומר תכין את הלינקים 🙂

עומר
עומר
8 years ago
Reply to  אחד העם

אל תדאג אני מתכנן לראות את המשחק, ובתקווה יהיו לינקים טובים 🙂

אחד העם
אחד העם
8 years ago
Reply to  עומר

אין כמוך

יותם
יותם
8 years ago

אם אפשר בבקשה, אז גם להעלות לינקים לצפייה בפלאפון

אבי החדש
אבי החדש
8 years ago

קודם כל אסור בשום אופן שהסידרה תיגרר למשחק שביעי. כי אז זה יוצא בשבת וזה אסון.
אני חושב שאם גולדן סטייט תנצח את הסידרה זה יהיה מוזר מאוד, ממתי הנייס גאיז מנצחים את הthugh guys?
גולדן סטייט מתאימים בול לפוזת הצדיק ורע לו של הפיניקס של נאש.
וזה מה שאני צופה לשנים הבאות:
ניצחון של קליבלנד 4-2 בסידרה הזאת ו repeat של הסידרה הזאת לפחות עוד פעמיים בשלושת השנים הקרובות. קרב שיהפוך למיתולוגי כשלברון מתקדם בצעדי ענק לעבר ה6 אליפויות של קובי. כולל ה3 רצופות של מייקל.

אהרון שדה
8 years ago

במקום אחד ראיתי שמשחק 7 זה בשבת…במקום אחר ראיתי בין חמישי לשישי .
אשמח לשעת מה הנכון …בתקווה גדולה שמשחק 7 יהיה בשישי או שלא ישוחק כלל

jojo
jojo
8 years ago

לפי האתר של קליבלנד זה ביום 19.6 בשעה 21:00 (יוצא בשישי)

רועי ויינברג
Admin
Reply to  jojo

המשחק בין חמישי לשישי, אני מקווה שיצא בין שישי לשבת כי אז אוכל לסקר משחק 7

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
8 years ago

לברון יעשה קידוש,
דלדובה יבצע את החלות,
וJR ישיר שירי שבת.

נח
נח
8 years ago

אם אני אקרא עוד כתבה אחת על הגמר אני אקיא

יניב
יניב
8 years ago

תגידו רק לי הגמר מזכיר את גמר ליגת האלופות. בתפקיד ברצלונה כמובן גולדן סטייט שמשחקת מרהיב ומדהים בתפקיד מסי כמובן קרי. בתפקיד יובנטוס קליבלנד שעל שתיהן אומרים שהם משחקים בליגה ללא תחרות ומאוד קלה לשתיהן הגנה חזקה שגם מוטלת בספק כי הם עוד לא פגשו קבוצת התקפה מדהימה

שלומי
שלומי
8 years ago
Reply to  יניב

זה גם מזכיר לי את הקרב בין הביצה השמאלית שלי לימנית. אחת זריזה וביישנית כמו קארי והשנייה חזקה ושחצנית כמו לברון וכמובן רונאלדו

רק אלוהים יודע מה יש לאנשים עם כל ההשוואות הדביליות האלה..

etayle
etayle
8 years ago

חח יש בזה משהו , חןץ מזה שמסי צריך להיות ביובה.

מיכאל שנציס
מיכאל שנציס
8 years ago

טוב אני לא מדמיין את זהת עוד מישהו שם לב לזהות בשני הסרטונים הבאים?

תקשיבו בבקשה לקריין..

https://www.youtube.com/watch?t=55&v=Ts1T90fvrwE

https://www.youtube.com/watch?v=Rmi91E3SMiI

זה משהו ידוע ואני יוצא פה בור ועם הארצות?

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

ידוע

אשך טמיר המקורי

סחתיין

חתוליו
חתוליו
8 years ago

לדעתי צפוי לנו משחק (ואולי אפילו סדרה) מאתגר ולא זורם עם סקור נמוך והרבה נסיונות של שני המאמנים. כל ריצה של אחת הקבוצות תענה בעברה אלימה ופסק זמן. מעט היילטס והרבה כדורסל טכני וחפירות. מי שזוכר את הקרב (״קרב״) בין שון מייקלס לברט הארט ברסלמניה- משהו כזה.
ג״ס 4-2.

תiמר
תiמר
8 years ago

אולדריג' מוכר את הבית בפורטלנד

רועי ויינברג
Admin
Reply to  תiמר

יש לי תחושה שעוד 3 חודשים הוא יחפש נדל"ן באזור סן אנטוניו

תiמר
תiמר
8 years ago

בדיוק

etayle
etayle
8 years ago

ואללה יהיה ממש מפחיד לחשוב על למרקוס וטימי ביחד במגרש .למרות שזה קצת שונה מהציוות עם בוריס

no funny shtuff
no funny shtuff
8 years ago

איזה בילד-אפ, יא-אללה. נקווה ששתי הקבוצות, איך אומרים ביידיש, וויל רייז טו דה אוקייז'ן.

נתראה בארבע..

רועי ויינברג
Admin

דנבר מתחילים להתקדם עם חיפוש המאמן שלהם אחרי 4 חודשים של כלום. האנשים שראויינו/ירואיינו למשרה בימים הקרובים:

מלווין האנט (עוזר מאמן בקבוצה ומאמן זמני העונה)
מייק ד'אנטוני (מאמן בפניקס, לייקרס, ניקס, מאמן העונה ב-2005)
מייק וודסון (מאמן בעבר באטלנטה וניו יורק, דובי יפרט לכם על איכויותיו)
מייק מאלון (מאמן סקרמנטו לשעבר, פוטר במהלך העונה)
דון ניומן (עוזר מאמן בוושינגטון)

כולם מאמנים עם אוריינטציה התקפית מובהקת, מתאים למסורת של הנאגטס לכדורסל מהיר בטירוף שמשתלב טוב עם יתרון הגובה של דנבר על קבוצות אחרות

איל
8 years ago

דון נוימן?? מזל שלא דני נוימן

אשך טמיר המקורי
Reply to  איל

זה אכן דני שלנו… אמרו לו שהשם שלו צריך להישמע פחות יהודי אם הוא רוצה סיכוי… אז הוא שינה מדני לדון ::)

ת'אנדר
ת'אנדר
8 years ago

קישור לצפייה מישהו?

רועי ויינברג
רועי ויינברג
8 years ago

יש שידור ספורט 5 הרגיל, לא מכיר לינקים

רועי ויינברג
רועי ויינברג
8 years ago

אם הווריורס לוקחים הם 47-3 בבית העונה. אני לא חושב שאף קבוצה עשתה את זה, אולי בוסטון של 1986 (40-1 בעונה הסדירה ואליפות)

גיא
גיא
8 years ago

הסלטיקס לא הפסידו בבית בפלייאוף של 86'

רועי ויינברג
רועי ויינברג
8 years ago
Reply to  גיא

אז יש קבוצה שעשתה את זה, עדיין יהיה נתון מדהים, 94% הצלחה

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
8 years ago

11 לגולדן סטייט
מומי דפק נסיעה לקולרדו לרגל עסקים
עשה מאמץ גדול לראות המשחק
עכשיו בבר מוקף רדנקיות והילי ביליס
דוקטור אין מוניות בקולורדו ??

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אין מוניות אבל יש בופלו

ת'אנדר
ת'אנדר
8 years ago

עוד מעט מתחילים..

עומר
עומר
8 years ago

קישור לצפייה,
http://megom.tv/channel/dankmemes

אחד העם
אחד העם
8 years ago
Reply to  עומר

תודה!

מתן גילור
8 years ago

בוקר טוב 🙂

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

איזו התחלה מהממת!

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

הצגת לייזר מהממת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מולי
מולי
8 years ago

בוקר טוב עולם. ההצגה מתחילה

ישראלי תופס טרמפ על דוויד בלאט
ישראלי תופס טרמפ על דוויד בלאט
8 years ago

יצאת מהארון מנחם? מהמם

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

יצאתי מהארון? שמתי לך פוסט של מהממו8ת וכתבתי פוסט על מרוץ סוסים בשבת בבלמוט, בשעה שאתה בוודאי שכבת במיטה ולא עשית מאומה!
(הסוסים ייכנס מחר כשיישבר קצת מהכדורסל)

יאיר (בשמו של דיויד לי)
יאיר (בשמו של דיויד לי)
8 years ago

תודה לתינוק – העיר אותי בדיוק בזמן. מי צריך שעון מעורר או שעון פנימי

אחד העם
אחד העם
8 years ago

גם שלי, רק שעתיים מוקדם מידי, נגמרו לי הציפרניים 🙂

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

שמעתם פעם ילדה בת 10 שרה ככה??????????

אשך טמיר המקורי
Reply to  מנחם לס

תותחית

ישראלי תופס טרמפ על דוויד בלאט
ישראלי תופס טרמפ על דוויד בלאט
8 years ago

מהממת

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

רק שההר לא יוליד עכבר (גיא! גיא! גיא!)

אשך טמיר המקורי
Reply to  מנחם לס

זה משהו ממשחקי הכס

hebrewman
hebrewman
8 years ago

הילדה הזו כישרון ענק!!!

ת'אנדר
ת'אנדר
8 years ago

הימורים להיום: הווריורס ב-8

דורבן32
דורבן32
8 years ago

Let the games begin!

ישראלי תופס טרמפ על דוויד בלאט
ישראלי תופס טרמפ על דוויד בלאט
8 years ago

אחחח המעודדות

kak2
kak2
8 years ago

הימור שלי – אם אסטבן יטחן לנו את המוח מעל שלושים פעם קליבלנד מפסידים

ישראלי תופס טרמפ על דוויד בלאט
ישראלי תופס טרמפ על דוויד בלאט
8 years ago
Reply to  kak2

1.+

ת'אנדר
ת'אנדר
8 years ago

איזה קהל מטורף יש באורקל ארנה!

מתן גילור
8 years ago

האם הם גם מתכוונים לשחק כדורסל היום או שיש רק הופעות???
אם תהיה הארכה זה יתנגש עם הצורך לקחת את הילדים לגן.
שמישו יספר להם על הפרשי השעות מארץ הקודש!

פינקי
פינקי
8 years ago

אז הילדים יאחרו קצת, הגננת תחיה 🙂

jojo
jojo
8 years ago

🙂 גם כאן אין סבלנות לדברים שמסביב למשחק בארבע בבוקר..

kak2
kak2
8 years ago

הימור 2- בסוף הסדרה מנחם יהיה בעד המנצחת

רבין הוד
רבין הוד
8 years ago
Reply to  kak2

חחחח 99 +

ת'אנדר
ת'אנדר
8 years ago

הביאו את שלח רק בשביל האולפן לפני?

מוש השור
מוש השור
8 years ago

שיהיה בהצלחה

אשך טמיר המקורי

עוד מישהו ראה את לברון מסדר את החזיה עכשיו??

רועי ויינברג
רועי ויינברג
8 years ago

1+

רועי ויינברג
רועי ויינברג
8 years ago

לצערי כן, חבל שזה בלי תרגום-קשה לקרוא שפתיים ב-3 וחצי בבוקר (האולפן)

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

ג'ף ואן גנדי התחיל עם הקשקושים שלו

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

דריימונד גרין על לברון. חשבתי שאולי בארנס

שמואל
שמואל
8 years ago

קיירי נראה טוב… כניסה יפה..

עגל
עגל
8 years ago

יאללה קליבלנד

רועי ויינברג
רועי ויינברג
8 years ago

נראה שכולם מתרגשים מהמעמד חוץ מלברון, לא מפתיע אבל סקור נמוך יחסית

פינקי
פינקי
8 years ago

קיירי על קרי.
הייתכן שבלאט אכן קורא סמוי בהופס?

רועי ויינברג
רועי ויינברג
8 years ago

כל מה שאסי כתב על ההגנת מעבר נכון

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

עכשיו בארנס על לברון. מתחלפים בשמירה?

ת'אנדר
ת'אנדר
8 years ago

עפר שלח – תענוג! שמישהו יאמר לשימי להיות בשקט ולא להפריע!

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

לכולם חוץ מלברון רועדות הידיים…
רואים שהוא היחיד שהיה שם

ת'אנדר
ת'אנדר
8 years ago

לברון חזק מאוד אבל לבד הוא לא יצליח..

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

מי שכתב שקיירי נראה טוב – טעה. קיירי בוודאות לא עצמו. אני לא יודע בדיוק את פשר פציעתו אבל הוא לא בחופשיות כתמיד.

אשך טמיר המקורי
Reply to  מנחם לס

אמרו טנג'נייטיס, לא יודע מה זה בדיוק. דלקת בגיד?

יאיר (בשמו של דיויד לי)
יאיר (בשמו של דיויד לי)
8 years ago

קיירי לא איתנו. חשוב שיישאר על המגרש.

מולי
מולי
8 years ago

הידיים רועדות לכולם חוץ מאשר ללברון

גיא
גיא
8 years ago

שמישהו מקליבלנד ירוץ לבית המרקחת הקרוב ויביא לקיירי תרופה נגד חרדה.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
8 years ago

המשחקים האירופאיים שיהיו בבאקו החודש הם משהו רציני, או עוד בפרק ב-"1,001 ניסיונות להיות חלק מאירופה" של אזרבייג'אן?

ת'אנדר
ת'אנדר
8 years ago

חח

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

בשבת מרוץ הסוסים בלמונט. לסוס 'פרעה' סכוי גדול לנצח ולעשות את הטריפל קראון אחרי 37 שנים!

יאיר (בשמו של דיויד לי)
יאיר (בשמו של דיויד לי)
8 years ago

לבוגוט לא רועדות הידיים. סתם יום קליעה רגיל…

רועי ויינברג
רועי ויינברג
8 years ago

הוא פשןט לוק לונגלי עם חוכמת משחק. הבעיה היא שה-4 האחרים לא קולעים

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

ג"ס כבר 0-3 לשלוש לא?

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago
Reply to  סתם אחד

ועכשיו תפרו שלשה…

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago

אאיזה בלוק

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

קיירי חסם את קארי!!
מי אמר שהוא לא יכול לשמור עליו…?

אחד העם
אחד העם
8 years ago

חתיכת אמירה של אירווינג בחסימה על קרי

מולי
מולי
8 years ago

חסימה מטריפה של ארווינג

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אנדרו בוגוט זה כזה פלגמט!

EKak
EKak
8 years ago

בלאט עשה הכנה מדהימה

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

הילדים מגולדן סטייט בפניקה

רועי ויינברג
רועי ויינברג
8 years ago

3 מ-15 מהשדה ו-11 נקודות בתשע דקות. כל הכבוד להגנה של הקאבס

שמואל
שמואל
8 years ago

הצמד של מוזגב וTT אכן שולטים בריבאונד.

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אני מקווה שכולכם מתחילים לראות את העליונות האמיתית של המזרח על המערב: בגרות…אגרסיביות…באים למלחמה ללא חשש…

ולדי קוגן
ולדי קוגן
8 years ago

זה פצוע זה?

רבין הוד
רבין הוד
8 years ago

מנחם מנסה לנחס

אחד העם
אחד העם
8 years ago

כל בידוד של לברון מביא את בוגוט ל
לכוננות לעזרה ומפנה למוזגוב מסדרון פנימה למסירה של לברון.

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

איזו הכנה ואיזו הגנה!!

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

עוד לא היתה קבוצה בהסטוריה של ה-NBA שניצחה סידרת גמר בג'אמפ שוטס.
את התוצאה כבר רואים. גולדן סטייט בחיים לא תנצח מרחוק.

עומר
עומר
8 years ago

בינתיים משחק עצבנח

ת'אנדר
ת'אנדר
8 years ago

ההרכב הגבוה של קליבלנד עושה את המשחק!

EKak
EKak
8 years ago

כל עוד אסטבן יחסוך מאיתנו את המחמאות שלו זה יהיה לכיוון קליבלנד. בשניה שיתחיל לקדוח אותנו בדבש , קליבלנד יקבלו בראש

אשך טמיר המקורי

קיירי בא לשחק הגנה בסדרה הזאת

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago

יופי של משחק. ג״ס מגיעים לזריקות טובות, אבל בינתיים זה לא נכנס.

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

רואים איך השחקנים של קליבלנד רגועים וג"ס פשוט בפניקה.
אגב, מישהו ראה את, אה, נו איך קוראים לו… רזה כזה… אה! סטף קארי??

הקריירה המפוספסת של טי-מאק
הקריירה המפוספסת של טי-מאק
8 years ago

קינג דייויד – פשוט ככה. איזה התאמות בהגנה איזו הכנה למשחק. מדהים

יהונתן
יהונתן
8 years ago

שומרים טוב מכבי
אהה קליבלנד

רועי ויינברג
רועי ויינברג
8 years ago

בשלב מסויים לדאבל טי היו 6 ריב' ולכל הווריורס 7. היורש של הוראס גרנט

EKak
EKak
8 years ago

תגידו מישהו שמישהו מקי 700000 ? אולי הוא כבר בר מינו?

מוש השור
מוש השור
8 years ago

קיירי נראה לא רע, החרא בטנדינייטיס שזה מחמיר במאמץ

עגל
עגל
8 years ago

מידן, יאיר ואחרים התלוננו על שיחות ברזיה בארץ, שפתאום כולם מדברים על הנבא בזכות בלאט. תשמעו דיאלוג אמיתי שהיה לי עם אמא של אישתי אתמול:
היא: מה אתה אומר, הוא לוקח ?
אני: מי, על מה את מדברת ? אה, על בלאט?
היא: יש לו איזה כושי אחד, גדול וגבוה, הכי קופץ, הכי מהיר, חזק משהו. והוא מנצח את כולם.
אני: אה, לברון. אבל את יודעת, הקבוצה השניה היתה הכי טובה כל השנה, זה יהיה קשה מאוד. וגם להם יש כושים . . .
היא: מה אתה אומר ? אבל בלאט לא יתן לזה לקרות, והכושי שלהם הוא הכי טוב.
אני: אני מאד מקווה שאת צודקת.
היא: אל תדאג, בלאט והבחור הזה, הם הכי חזקים וגם חכמים

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago
Reply to  עגל

כושי אחד… כמה פוליטיקלי קורקט 🙂

עגל
עגל
8 years ago
Reply to  סתם אחד

היא מדור אחר

מוש השור
מוש השור
8 years ago
Reply to  עגל

ענק 😂😂😂

אופיר נ
אופיר נ
8 years ago

+1

נתן גולד
נתן גולד
8 years ago

גולדן סטייט מתרגשים, הם עוד יירגעו ויתחממו אין דאגה. בינתיים אפשר לראות שבארנס יכול להאט את לברון ושקליבלנד עושים עבודה קבוצתית יפה על קרי.

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

קליבלנד משחקת די טוב. הווריורס? בינתיים גרוע-מינוס

עומר מזיג
8 years ago

איזו הגנה של הקאבס. תיאום מעולה בחילופים על קארי בחסימות בלי כדור

אחד העם
אחד העם
8 years ago

באסה לראות את נאש ולהזכר שאיןם לו טבעת

עומר
עומר
8 years ago

בינתיים ההגנה של המזרח עושה את העבודה?? או שיש מזל לקליבלנד??

שמואל
שמואל
8 years ago
Reply to  עומר

גולדן סטייט עושים טעויות בהתקפה.. אבל רואים שההגנה של קליבלנד מחזיקה מעמד.

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אני לא מאמין כמה רגוע בלאט נראה. כאילו משחק בנס ציונה

תומר שור
תומר שור
8 years ago
Reply to  מנחם לס

ראיתי את המשחק בנס ציונה – הוא לא היה רגוע אז

רועי ויינברג
רועי ויינברג
8 years ago

אירווינג משחק כאילו זאת ההופעה השלישית שלו בסדרת גמר

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

סטיב קר? אין לו מושג מה לעשות

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

איבוד הזוי. ג"ס לא במשחק

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

בינתיים רחמנות על ג"ס

ולדי קוגן
ולדי קוגן
8 years ago

לברון קלע שלשה???

jojo
jojo
8 years ago

כן, אבל זה נתן לו ביטחון שגוי וראינו את התוצאה בהתקפה אחרי..

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אמרתי או לא? מי שחי על JUMP SHOTS ימות על JUMP SHOTS

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

עד שלברון שם שלשה זה עלה לו לראש…

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

לילה טוב לכולם!

עומר
עומר
8 years ago

חכו זה רק רבע ראשון במשחק ראשון…

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
8 years ago

הרבע הכי גרוע של גולדן סטייט העונה

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

הסוויש קם חם הבוקר

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

סטיב קר חייב לתת לדייויד לי לשחק. הוא אחד הגיימרים של הווריורס.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
8 years ago
Reply to  מנחם לס

צודק, הם חייבים להכנס פנימה. לי, ספייטס ואיגי צריכים לקבל כמה שיותר דקות

רועי ויינברג
רועי ויינברג
8 years ago

ההעלאה של ברברוסה היא צעד חכם, היחיד שהיה בגמר אזורי משחקני הווריורס, יש לו ניסיון יותר מלקארי ושות'

Yamani1000
Yamani1000
8 years ago

איפה הקהל המפורסם של GS???

במקום לדחוף את השחקנים ולעודד, נכנסו לשוק כמוהם.

בלאט בטח לא מבין מה זה השקט הזה, אחרי שנים של אולמות אירופיים מטורפים

הקריירה המפוספסת של טי-מאק
הקריירה המפוספסת של טי-מאק
8 years ago

וואו איזה מהלך

פינקי
פינקי
8 years ago

זכית בתואר הניק-ניים הכי טוב באתר

הקריירה המפוספסת של טי-מאק
הקריירה המפוספסת של טי-מאק
8 years ago
Reply to  פינקי

אני?

פינקי
פינקי
8 years ago

אתה

הקריירה המפוספסת של טי-מאק
הקריירה המפוספסת של טי-מאק
8 years ago

כמו ב2K

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

מי עבר את ג'יימס בכזאת קלות לדאנק?

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago
Reply to  סתם אחד

אני שואל באמת…
לא הספקתי לקלוט ואני שומע כמעט בלי סאונד כדי לא להעיר את הילדים (כי אחרת אני אראה משחקים אחרים… ברבי וכאלה…)

עגל
עגל
8 years ago
Reply to  סתם אחד

זה היה איגואדלה

EKak
EKak
8 years ago

הכל תלוי. באסטבן

רועי ויינברג
רועי ויינברג
8 years ago

comment image

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago

דאנק חשוב של איגי

ת'אנדר
ת'אנדר
8 years ago

השאלה מה יקרה כש-ג"ס יחלו לקלוע את המבטים שלהם..

דרור
דרור
8 years ago

חחח…. "ההגנה" של לברון…..

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

מה שבלאט עושה שלספואלסטרה לא היו ביצים לעשות, זה לתת ללברון לשחק מבלי להוציא אותו. עד שיש לו פאולים, או טיפונת ברבע השלישי. ספואלסטרה היה מוציא אותו כמו שעעון אחרי 9 דקות, ומכניס אותו אחרי 5 דקות של הרבע השני, ולא משנה מה.

מולי
מולי
8 years ago

בקרב המאמנים בלאט לוקח

אהרון שדה
אהרון שדה
8 years ago

עד שקרי לא יבוא זה לא אומר כלום .
לא מאמין שהוא יישאר ככה כל המשחק.

ברץ
ברץ
8 years ago

בניגוד לרוב העונה בה בלאט הושיב את לברון לשתיים שלוש דקות ברבע הראשון, היום ובעוד מספר משחקים בפלייאוף הוא עשה את הרוטציה המוכרת ללברון ממיאמי. רבע ראשון מלא ובטח יתחיל את השני על הספסל.
מעניין למה השינוי…

דרור
דרור
8 years ago

לקיירי יש זוג אשכים מהגדולים בנמצא….יום יבוא ויהיו מוצג מוזיאוני,
הבנתי כל מילה ממה שעדו גור אמר….אחלה סאונד

jojo
jojo
8 years ago
Reply to  דרור

זה היה מביך. שיוציאו צוות נורמלי במקום לדבר אתו בנייד שלו. איזו שכונה.. שנה הבאה אני קונה ליג פאס.

ברץ
ברץ
8 years ago
Reply to  jojo

למה לחכות, תמורת כ-90 ש"ח יש לך את כל הגמר.
(אפשר לקנות דרך הודו למשל ואז זה 20%-30% יותר זול)

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

מה זה הזריקות המוזרות של ברבוסה?

גיא
גיא
8 years ago

עכשיו זה הזמן לכבות את המזגנים!!!

רועי ויינברג
רועי ויינברג
8 years ago
Reply to  גיא

תגובת העשור

אחד העם
אחד העם
8 years ago

ראן אנד גאן

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

קח טיים אאוט בלאט!

המשגיח
המשגיח
8 years ago

קיירי ממש טוב

רועי ויינברג
רועי ויינברג
8 years ago

לא נגמר

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

רועי, זה תחילת רבע שני. גם אם היה 25 הפרש זה לא היה גמור…

EKak
EKak
8 years ago

נגמר? תחילת רבע שני, מי אמר שנגמר????

ת'אנדר
ת'אנדר
8 years ago

שלח אמר שקליבלנד שמרה מצ'אפ-זון: הגנה אירופאית קלאסית! דייב הוא אור לגויים, אין ספק..

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

שתי הקבוצות משחק אשכרה שכונתי. אני לא אומר שזה רע, אני רק מציין עובדה: כולם נעים חופשי לאן שבא להם, והכדור עובר עד שמישהו זורק.

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

אהבתי שקיירי הלך שוב ושוב למוזגוב פנימה למרות שהוא החטיא לי אפ קל.
לא מתפתים להפציץ כשיש מיס מאץ'

EKak
EKak
8 years ago

לברבוסה יש תנועה שמזכירה את התנועה של פיני בלילי

אלי לס
אלי לס
8 years ago
Reply to  EKak

+10

אשך טמיר המקורי
Reply to  EKak

1+

אשך טמיר המקורי
Reply to  EKak

רוץ! רוץ! רוץ! עצור! עצור!!

עומר מזיג
8 years ago

אם רק לאב היה משחק…

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
8 years ago

בוקר טוב ! מה הולך ?

Amitlahev
8 years ago

נעלמו עקבותיהם: שאמפרט והספלאש בראדרס

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

איפה לברון? המפלצת לא זקוקה לדקת מנוחה!

Amitlahev
8 years ago

ספייטס חוזר בגדול ומשנה את המומנטום

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

בלאט ח-י-י-ב לקחת טיים-אאוט

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

לפני שהיה פאול על לברון, לברון דחק במרפקו. פאול ברור נגד לברון

דרור
דרור
8 years ago

או מיייייייייי גוד עויפפפפפפפפפפפפרררררררררררר!!!!!!!!!!!!
…..מוני!!!!

אחד העם
אחד העם
8 years ago

לברון הסה חסיד אומות העולם. כמה מרפקים.. גם בצד הזני דחף יד לפרצוף של איגי וקיבל כדור

דרור
דרור
8 years ago

ככה זה כשאין צעד ראשון

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

והנה התחלנו עם הבכיינות על המשחק המלוכלך של לברון…
אולי תסבירו לנו במקום איפה הספלאש בראדרס…?

אחד העם
אחד העם
8 years ago
Reply to  סתם אחד

אחד הגיע, עוד רגע גם השני

יהונתן
יהונתן
8 years ago

מוזר הליך הבקרה בטלוויזיה. פלייאוף שלם ועדיין מרק ג'קסון פרשן.

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago
Reply to  יהונתן

איך מרק ג'קסון בכלל מסוגל להסתכל עליהם??
או ליתר דיוק איך נותנים לו להיכנס לאולם? לא מפחדים שהוא יבצע RAGE CRIME???
אני לא אופתע אם הוא פתאום ישלוף תת מקלע, ירוץ לספסל של ג"ס ויפתח באש תוך צעקות "למה לא שיחקתם ככה שנתיים???"

נתן
נתן
8 years ago

מישהו שמע את ואן גנדי? לברון קיבל מכה על המרפק והוא טוען שלא היו צריכים לשרוק

תiמר
תiמר
8 years ago
Reply to  נתן

כן והסאקרים של ערוץ הספורט שאמרו שהייתה עבירה נשמעו מהוססים אחרי שהם שמעו את ואן גנדי

EKak
EKak
8 years ago

כמה אבחנות שמנחם יוכל להשתמש בהם :
1- העונשין של קליבלנד על הפרצוף
2- הם החטיאו המון זריקות קלות
3- אירוינג חזר!!
4- הסדרה תקום ותיפול על הבריאות של אירוינג

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

משחק חופשי לחלוטין. כל אחד עושה מה בא לו. אני מקווה שהקאבס ינצחו אבל מי שיכתוב שזה הכל תודות לחוכמה של בלאט יורד לרמת 'נטול הבנה משולל מושג'

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago

ספייטס עומד לקחת כמה זריקות חסרות אחריות…

דרור
דרור
8 years ago

הספלאש בראדארז יונקים משד אימותיהן………יחזרו עם מוצץ

אלי לס
אלי לס
8 years ago

7 הפרש כשהספלאשים עדיין לא הגיעו

דרור
דרור
8 years ago

מלא מוטיבציה להגיע הבוקר למדרגת "נטול הבנה בעל מושג".
או אולי "בעל נס"?

אלי לס
אלי לס
8 years ago

מנחם, כשמנצחים זה גם בגלל ההגנה ועל זה אתה לא יכול לקחת את הקרדיט מבלאט

EKak
EKak
8 years ago

בינתיים כל היתרון של קליבלנד זה רק בגלל ההכנה של בלאט וניהול המשחק שלו. האיש גאון!!

דרור
דרור
8 years ago

מהר…שמישהו יספר לספייטס שזה הגמר….

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

זה לא משחק עבור דוולדובה. זה גדול עליו מדי

אופיר נ
אופיר נ
8 years ago

בוקר טוב,

ברבע הראשון הידיים של הלוחמים רעדו.
קרי ותומפסון עדיין לא הגיעו.

ברבע השני החמישייה השנייה המצוינת של הלוחמים משתלטת על העניינים, בראשות איגי וספייטס.
והקאבס מחטיאים את הג'אמפים שלהם.

אחד העם
אחד העם
8 years ago

אני מבסוט על גריןן

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

אני לא מאמין שספייטס הוא זה ששומר את ג"ס במשחק…

דרור
דרור
8 years ago

או מיי גוד עוייפר!!!

הקריירה המפוספסת של טי-מאק
הקריירה המפוספסת של טי-מאק
8 years ago

הנה , הוא הגיע

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אוקיי בלאט. עשה משהו!

EKak
EKak
8 years ago
Reply to  מנחם לס

חשבתי שלא מנצחים גמר עם גאמפ שוטס….

עומר מזיג
8 years ago

כמה קארי כבר מהפחנה הזאת בפלייאוף?

Amitlahev
8 years ago

13 מ-14 לא אנושיים

אופיר נ
אופיר נ
8 years ago

בוקר טוב לסטף קרי

יהונתן
יהונתן
8 years ago

יאללה התחיל המשחק

אלי לס
אלי לס
8 years ago

סטף קארי 13 מ 14 מהפינה השמאלית בפלייאוף!

עומר מזיג
8 years ago
Reply to  אלי לס

הוא מרמה. זה לא הגיוני

מוטה זוכמיר
מוטה זוכמיר
8 years ago

גולדן סטייט עשו ריסטרט

אשך טמיר המקורי

הוא זורק אותם בכלל בלי להסתכל מהפינה הזאת

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

סופסוף!!!
למה לברון לא חדר על גרין שני פוזשנים קודם והעדיף לזרוק ממיד ריינג'?

איתי
איתי
8 years ago

מדויק, הוא אפילו לא הסתכל

דרור
דרור
8 years ago

אשך, אתה ראית כדור האוויר שהשליך המכונה לברון? זה יכול להיות הממ שיופיע בדף הבית של אתר הללל

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago
Reply to  דרור

1+

jojo
jojo
8 years ago

זה היה קשה לצפיה

אשך טמיר המקורי
Reply to  דרור

1+
או תמונה של גרין אונס אותו בהתקפה

עגל
עגל
8 years ago

אחרי החילוף TT נשאר עם הריקודים של קרי וזה נגמר כמובן בשלשה

רבין הוד
רבין הוד
8 years ago

מהלך מלוכלך של בוגוט , מסוכן מאד

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

לא מבין את מי שמזלזל בספטייטס
אגב, קרי 13/14 מהפינה הזאת!

עגל
עגל
8 years ago

בוגוט כמעט תלש לTT את הכתף כמו שקרה ללאב

הקריירה המפוספסת של טי-מאק
הקריירה המפוספסת של טי-מאק
8 years ago

וואו סטף, מה הוא עשה שם ללברון

אופיר נ
אופיר נ
8 years ago

וואוו קרי.

לברון ג'יימס עושה טעות כשהוא נכנס לתחרות שלשות עם קרי.
הוא לא מגיע לטבעת.
האורקל ארינה נדלק.

דרור
דרור
8 years ago

השופטים במחווה ללברון

אשך טמיר המקורי

שתיקת המשרוקיות

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

איזה משחק יש לנו בדקות האחרונות!!!!

אחד העם
אחד העם
8 years ago

בוגוט הזה חכם, במקום 2 קלות העדיף להכניס את תומפסון למשחק. יפה.

רבין הוד
רבין הוד
8 years ago
Reply to  אחד העם

מה חכם? תן דאנק ותגמור סיפור

אחד העם
אחד העם
8 years ago

כשקליי יתחיל לקלוע נשאל אותך שוב..

x
x
8 years ago
Reply to  אחד העם

הוא לא חשב "ניתן לקליי להכנס למשחק". הוא חשב "OMG הכדור אצלי מתחת לסל! אמאלה איך אני נפטר ממנו מהר!"

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

שאמפרט!!!

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

מוזגוב עושה להם טרור בצבע

אשך טמיר המקורי

התמודדות שוות כוחות בינתיים. תיקו תיקו

ברבור שחור
ברבור שחור
8 years ago

כל ההתפוצצות הזאת ובסוף הווריורס ירדו בפיגור….הקצב עדיין של קליבלנד !

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

למרות השלשה, תומפסון ממש לא במשחק.

ומישהו יכול להסביר לי מה קרה ללברון מהשלשות? הוא נהיה משליך לבנים מקצועי

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago
Reply to  סתם אחד

מהשלוש*

עגל
עגל
8 years ago

ג"ס מוסרים יותר מדי, אפילו כשיש סל קל מתחת לסל מעדיפים להוציא את הכדור החוצה, זה מיותר

אחד העם
אחד העם
8 years ago
Reply to  עגל

במקרה הזה בוגוט ראה לנכון (וראה נכון) שאולי שווה להמר על 2 קלות ולנסות להכניס את קליי למשחק

Amitlahev
8 years ago

דבלדובה חולם על אוסטרליה. איזה חור בהגנה לדאנק של גרין

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago

רבע שלישי תהיה בריחה של הווריורס.

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

יופי של עבירה של גרין

Amitlahev
8 years ago

ג'יי אר סוויששששש!!

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago

ג׳יי אר!!

הקריירה המפוספסת של טי-מאק
הקריירה המפוספסת של טי-מאק
8 years ago

כמה ביצים יש לדייויד לחזור על התרגיל הזה

אשך טמיר המקורי

מזל שלברון לא scratched את המהלך

jojo
jojo
8 years ago

אולי עכשיו יבינו שהתרגיל שהוא הציע מול שיקגו היה חכם..

פינקי
פינקי
8 years ago

לברון מוציא לסמית' לשלשה

רדמפשן לבלאט 🙂

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

ג ' י י א ר ס ו ו י ש ! ! !

עומר
עומר
8 years ago

איזה תרגיל, ואיזה שלשה של ג'יאר. כרגע קליבלנד מחזיקים מעמד.

דרור
דרור
8 years ago

ג'ייארסמית הוא ההוכחה שהאידיוטיות משתלמת

x
x
8 years ago
Reply to  דרור

אם אתה לא הצלחת להוכיח את זה, לפחות הוא.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
8 years ago

קליבלנד לוקחת בסוויפ !

עגל
עגל
8 years ago

מהפה שלך לאלוהים

אחד העם
אחד העם
8 years ago
Reply to  עגל

??? אנחנו מוציאים אותך מהקהילה של מר טמיר

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

סמית. וואו
איזה רוצח

יהונתן
יהונתן
8 years ago

משחק נפלא. חזרה של גס, קליבלנד לא נשברים. הגנות טובות. התקפה של גס עוד יותר. גמר!

עומר
עומר
8 years ago

ואיזה משחק יש לנו. קצב חזק, תחרות, סופרסטארים. יש הכל

אהרון שדה
אהרון שדה
8 years ago

קרי הגיע והתחיל להיות מעניין.

עגל
עגל
8 years ago

אני הגעתי מזמן, אז מה, היה משעמם עד עכשיו ?
מעליבן אחד

דרור
דרור
8 years ago

זקוק ל…קופי שוט!! מי אמר קפה ולא קיבל?

x
x
8 years ago

בוגוט משחק כמו גירסא לבנה של קנדריק פרקינס (0 תרומה התקפית) אבל רכרוכית. כלומניק.

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

איך אפשר לייחל לסוויפ של קליבלנד? איך?

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

איך? ככה…. 🙂

האמת שזה מאד פשוט. בתחרות בין שחקן עם כישרון לשחקני נשמה, תמיד יותר קל להזדהות עם שחקני הנשמה. כי זה נותן לך תחושה שזה אפשרי, שגם אתה מסוגל.

למשל שתי השלשות של שומפארט עשו אותי שמח מאד, בעיקר בשבילו. הנה שחקן שנותן את כל מה שיש לו על המגרש בלי מרכאות, ולמרות שהכישרון שלו מוגבל, הנשמה שלו הביאה אותו למעמד של שחקן חמישיה בגמר הNBA

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago
Reply to  סתם אחד

אפשר לייחל לניצחון של הקאבס אבל ללוחמים לא מגיע לעוף בסוויפ איך שלא יהיה

דרור
דרור
8 years ago

חכה בסבלנות איקס, אנחנו רק במחצית.

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

זה יישמע הזוי לגמרי, אבל לדעתי מה שהחזיר את ג"ס למשחק בתחילת הרבע השני יותר מהכל זה העובדה ששחקן של קליבלנד ישב על הספסל.
ואני לא מתכוון ללברון…
ברגע שתומפסון ירד לספסל ג"ס שלטו בריבאונד והתחילו לרוץ.
או שאני מדבר שטויות?

אשך טמיר המקורי
Reply to  סתם אחד

תומפסון זה השחקן החשוב ביותר של קליבלנד

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago
Reply to  סתם אחד

צודק לגמרי. תומפסון פשוט טבח בריבאונדים.

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

כמו שכבר כתבו לפני, כשתומפסון על המגרש, אף אחד מג"ס לא עבר את החצי עד שהכדור היה בוודאות בידיים שלהם, ולכן גם כשהם תפסו ריבאונד הם יצאו להתקפה מסודרת.
ברגע שהוא ירד הם התחילו לרוץ בלי לחשוב (טוב, זה והעובדה שספייטס שם 3-4 מהשדה בחמש דקות…)

אלי לס
אלי לס
8 years ago
Reply to  סתם אחד

אם מסתכלים על ה +\- אז דלבדובה בארבע וחצי דקות במינוס 9

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago
Reply to  אלי לס

וקארי ב7-…..

עגל
עגל
8 years ago
Reply to  סתם אחד

אתה צודק, TT ולברון ירדו והכל התהפך.

אשך טמיר המקורי

יש קפה דרור.
שלוק ראשון על הרצפה לזכרו של שייעה.

אשך טמיר המקורי

* שעייה

עומר
עומר
8 years ago

אני כבר בלחץ, ואנחנו רק במחצית של המשחק הראשון :/

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago
Reply to  עומר

1+

עגל
עגל
8 years ago
Reply to  עומר

+1

דרור
דרור
8 years ago

הזמר של המחצית גנב לי את התליון!!!! בצד האחורי כתוב "צא לשלום!"
(זה מאמא כפרה עליה)

שגיא נאור
שגיא נאור
8 years ago

מפתיע אולי אבל הקאבס עם 7-17 לשלוש הווריורס 4-12. לברון עם 19 נק על 19 פוזשנס. קארי 14 ב-11 עם 4 אס' אבל כל גולדן עם 10 בסה"כ.
כמו הרבה משחקים העונה הספסל של הווריורס התחיל את ההסתערות והחמישיה המשיכה. כמו בהרבה משחקים העונה ספייטס נכנס ונתן תרומה התקפית מיידית. הוא הגבוה הכי מגוון התקפית שלהם לצד גרין.

שגיא נאור
שגיא נאור
8 years ago

אגב, קליי עם 1-6 מהשדה. ממשיך בינתיים את הגמר האזורי

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago

הצוות המסייע של הווריורס, פרט לקצת ספייטס וקצת איגי, על הפרצוף. אחוזים גרועים לכל מי שלא לקח תואר MVP בגולדן סטייט חוץ מהאמורים…

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

קליי 1-6.
1-6!!!
הוא נכנס להלם בתחילת הפלייאוף ועדיין לא יצא ממנו.

אני זוקף את זה לחובתו של סטיב קאר. ראבאק, השחקן השני הכי חשוב שלך. היה לך כמעט חודש (שלא לדבר על השבוע האחרון) לשחרר אותו

jojo
jojo
8 years ago
Reply to  סתם אחד

אני ממש לא מאוהדיו, אבל אולי חבטו לו בראש לפני שבוע.. אולי הוא עדיין לא התאושש?

jojo
jojo
8 years ago
Reply to  jojo

בלי אולי.. השעות האלו לא טובות לי..

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago
Reply to  jojo

הוא משחק ככה עוד לפני המכה בראש.
אם כבר היה סיכוי שהמכה הזאת תשחרר אצלו משהו…

אשך טמיר המקורי
Reply to  סתם אחד

1+

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

נעלמתי ל-20 דקות כי שלוש עיזות קראו לי מהדיר. מסכנות, יותר מדי חם להן ולא יכולות להירדם. כשזה קורה אני שורק להם שיר "דוגית שטה…ומלחיה נרדמו כולם…" והן נרדמות תוך 5 דקות.
טוב, אני רואה שמאומה לא קרה כשנעלמתי, מלבד כמה שלשות של הווריורס.

אשך טמיר המקורי
Reply to  מנחם לס

1000+

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

ננעלמתי ל-20 דקות כי שלוש עיזות קראו לי מהדיר. מסכנות, יותר מדי חם להן ולא יכולות להירדם. כשזה קורה אני שורק להם שיר "דוגית שטה…ומלחיה נרדמו כולם…" והן נרדמות תוך 5 דקות.
טוב, אני רואה שמאומה לא קרה כשנעלמתי, מלבד כמה שלשות של הווריורס.

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

בארנס קל מדי לשמור על לברון.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

לינק טוב לצפיה עומר של היו טיוב, שלי איטיים
תודה

עומר
עומר
8 years ago

עוד לינק לשידור טוב
https://livehouse.in/channel/222895

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

מוזגוב עושה בי"ס לבוגוט

אהרון שדה
אהרון שדה
8 years ago

איזו שריקת צעדים איוולית

עומר
עומר
8 years ago

לא היה שום פעול, ההפך היה פאול על תומפסון. והשדרים מקשקשים. ראו איך הוא קפא שם באמצע שהוא מדבר

דיוויד בירד
דיוויד בירד
8 years ago

קליבלנד מחליפה יותר מדי בקלות בחסימות…

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

תודה רבה עומר

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

ראיתי שרבין ניכנס כמה פעמים. האם מישהו יכול לענות לו? זה הורג אותו שאף אחד לא מתייחס אליו.

עגל
עגל
8 years ago

לא היתה עבירה של TT, ממש לא

דיוויד בירד
דיוויד בירד
8 years ago

הפסדתי הרבה שלא ראיתי את המחצית הראשונה?

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago

שיט, יאללה גולדן! אין להפסיד כאן!

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

למה אתם צריכים לינקים לשידור כשזה משודר בטלוויזיה?

שגיא נאור
שגיא נאור
8 years ago

התרומה ההתקפית של מוזגוב לעומת הפסיביות של בוגוט היא אחד ההבדלים המשמעותיים עד עכשיו. וקיירי מוכיח שהוא ענק

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אין לכם מושג כמה ואן גנדי מעצבן

p
p
8 years ago
Reply to  מנחם לס

למה לא?
שומעים ומתעצבנים כמוך
הבנאדם פשוט מייאש כמה שהוא מעצבן

עגל
עגל
8 years ago

בתחילת הרבע לברון ממש הכריח את קיירי לקחת אחריות. אירווינג מסר ללברון, לברון החזיר לו מיד את הכדור. ככה 2 התקפות. בינתיים זה הולך טוב, כשקיירי בריא אי אפשר לעצור את החדירות שלו

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

יש במקרה לינק של YOU TUBE או משהו אחר שלא פורסם היום
תודה רבה מראש,

אופיר נ
אופיר נ
8 years ago

צריך לתת קרדיט לקיירי שבינתיים נותן משחק מצויין, הן בהגנה והן בהתקפה.

קליי תומפסון, צריך רבע אחד טוב, כדי להתחיל את הפלייאוף,
לפי המבט שלו הוא עוד לא הגיע מנטלית למשחק,
הוא משדר הרבה מאוד לחץ.

נתן גולד
נתן גולד
8 years ago

מה יהיה עם הריבאונד?

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

האם בלאט מדבר רוסית?

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

קיירי לא לגמרי בריא אבל הוא בלתי עציר גם ככה

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

סטף קרי די גרוע הערב. מאבד כדורים במין אי איכפתיות

דיוויד בירד
דיוויד בירד
8 years ago

לברון חכם שהוא מנצל את היתרון שלו והולך שוב ושוב לפוסט. שימשיך כך.

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

בארנס לא יכול לשמור על לברון. צריך את גרין או איגדלה, אבל לנו זה טוב ככה

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אני מבסוט שבלאט לא מכניס את דוולדובה. הוא לא מתאים לרמה הזאת

אשך טמיר המקורי

השלוש יושב חזק בראש של לברון.
הוא בקושי מסוגל לפגוע בטבעת

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

יום שחור לקרי

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

בלאט, לקיירי ניגמר האוויר. הוא זקוק למנוחה

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

סופסוף אזילי במקום בוגוט

אשך טמיר המקורי

לדורון – איכות לא משהו אבל לא נתקע

http://neolive.net/22890/1/Watch-Golden-State-Warriors-vs-Cleveland-Cavaliers/

עגל
עגל
8 years ago

מנחם, ג'יימס ג'ונס אמור להיות מומחה שלשלות ? כי או שבלאט לא משתמש בו נכון או שהוא הפך לעציץ מוחלט, סתם גופה על המגרש

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago
Reply to  עגל

מומחה שלשות? הוא לא קלע שלשה אחת בארבע שנים במיאמי

אהרון שדה
אהרון שדה
8 years ago

סמית מפשל בענק היום.

שמואל
שמואל
8 years ago

הלחץ משפיע עליו…

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

סמית 3-6 לשלוש…
אז הוא לקח איזה שתי זריקות לא קשורות, אבל הי, יחסית לסמית? אחלה קבלת החלטות….

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אני מבין שכל הראשונים שהיו כאן הלכו לישון

שמואל
שמואל
8 years ago
Reply to  מנחם לס

או שפשוט צופים במשחק…

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago
Reply to  מנחם לס

אנחנו פה מנחם

ולדי קוגן
ולדי קוגן
8 years ago
Reply to  מנחם לס

מנחם אף אחד לא ישן. אם כבר המשחק מרתק אותנו למסך ומונע מאיתנו להגיב שמה נפספס משהו.

אחד העם
אחד העם
8 years ago
Reply to  מנחם לס

פה פה אבל מרותקים

עומר
עומר
8 years ago

יש גם את זה, הלינקים היום נופלים כל הזמן
http://castalba.tv/channel/26186

עגל
עגל
8 years ago

איגי משחק מאוד פיזי עם לברון, מלא מכות בין שניהם

נתן גולד
נתן גולד
8 years ago

לברון עושה המון אופנסיב שלא נשרקות. גרין עם 4 פאולים הגיע הזמן להכניס את דייויד לי.

אשך טמיר המקורי

השופטים הולכים לפי הפסוק "לא תעצור שור בדישו"

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

הפוך גוטה הפוך
עבירה של לברון!!!

שמואל
שמואל
8 years ago

לברון מסתיר את העבירות יפה… קשה לתפוס אותם..

רבין הוד
רבין הוד
8 years ago

אין תוקף כי זה הדדי גם איגי נותן מכות

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

מידן, היכן אתה? בקולורדו עכשיו השמש עוד לא שקעה!

שגיא נאור
שגיא נאור
8 years ago

היתה לי הרגשה שהפאול לת שגרין עש בסוף המחצית שהוביל לשלשה של גיי אר יהיה משמעותי ועכשיו הוא ישב עם 4 פאולים

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago

פשוט מבאס לראות את לברון בפוסט. כל שאר המשחק מעולה.

עומר מזיג
8 years ago

אף פעם לא ראיתי כזאת הגנה מקיירי. מדהים מדהים מדהים

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

תודה רבה אשך ועומר רואה טוב
חושב ששומרים טוב על לברון אבל זה לברון כמעט בלתי אפשרי
4 עברות לגרין

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

אם דלי קולע זה הסימן שהקאבס לא מפסידים היום

Amitlahev
8 years ago

לברון חד מאוד ואגרסיבי היום

וודיע
וודיע
8 years ago

קליבלנד מקרה מאוד מוזר בכדורסל.. משחק כל כך אנוכי כל כך מסורבל ומבולגן יותר מדי בידודים.. תן את הכדור ללברון ותקווה לניסים ונפלאות וכמה גיחות פה ושם של שחקן אחר..
עדיין למרות זאת מנצחים ונראה שזה משתלם להם..
הגדולה של בלאט בינתיים שהוא לא מפריע..

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

קרי ממש גרוע היום, מלבד כמה שלשות

אשך טמיר המקורי

קליבלנד זה לברון וחצי קיירי היום. איך לעזאזל הם עדיין במשחק?

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

חצי קיירי?
הוא נותן משחק אדיר!

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

לברון פשוט אדיר!

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

וואללה שהמאמנים הנגדיים מפספסים את השמירה על לברון. כשהוא עובר את שחקנו, אף אחג לא מגיע לסגור לו את קו הכניסה!

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

TT!

נתן גולד
נתן גולד
8 years ago

איזה יופי של סיום של איגודאלה!!

עומר
עומר
8 years ago

טוב גם לברון טועה. איגודאלה מצליח לשמור עליו בכמה מהלכים האחרונים

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אני לא יודע אם בלאט או קר עשו דבר אחד הערב מלבד להחליף שחקנים. התרומה של שניהם שואפת לאפס!

נתן גולד
נתן גולד
8 years ago

תומפסון פשוט רוצח אותם בריבאונד התקפה הם חייבים לסגור אותו לריבאונד חזק יותר

Amitlahev
8 years ago

איזה איבוד אידיוטי של לברון

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

כשהפלח אימן (אפילו אריק ספואלסטרה) המצלמות הראו אותם שוב ושוב. הערב המצלמות בורחות משני המאמנים

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

הולך להיות רבע אחרון מהאגדות

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

איך TT לא התבלט כל השנים? פשוט מפלצת בריבאונד התקפה

עומר
עומר
8 years ago

הוא צעיר. לוקח זמן. ולקח לו זמן להבין שהוא כזה טוב בזה. לאט לאט בנה בטחון, עכשיו הוא מרגיש שכל כדור שלו

סוס מעץ
סוס מעץ
8 years ago

רבע אחרון
קדימה לוחמים!!

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

איגודלה במתפרצת 73-73 בדיוק מה שדור כתב
היום בפרוויו המשובח על ההתקפות מעבר

פינקי
פינקי
8 years ago

קליבלנד תלויים מדי בלברון, וככל שהסידרה תתקדם הוא יהיה יותר מותש.
כל המהלכים האחרונים היו בידוד של ג'יימס, זה ממש לא טוב לקאבס.

יואל
יואל
8 years ago

האמת אני אנטי לפלפון ומאוד בעד בלאט ומאוד בעד ג"ס בקיצ אני בניוטרל

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

מעניין אם לברון וקיירי יעלו בתחילת הרבע.
לברון כבר נראה מותש וקיירי סחט את עצמו אבל שניהם קריטיים, בטח כדלי נראה כמו שחקן רוגבי ואף אחד אחר לא קונה סל

עומר
עומר
8 years ago

הסוף של הרבע היה של המחליפים. בגלל זה היו הבידודים המלאים האלו

עומר
עומר
8 years ago

בינתיים דלי על הפנים בגמר, בלחץ ולא מתאים למעמד. -12 שהוא על המגרש.

ברק
ברק
8 years ago

היו במשחק שקרי איבד כדורים כמו ילד קטן

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

הגנות פלאייוף רצחניות אם ימשיך כך=7 משחקים כמו שרצינו

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

איגי!!!

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

ברבוסה הולך עם ראש בקיר

ברק
ברק
8 years ago

גולדן מובילים ב3

נתן גולד
נתן גולד
8 years ago

איגי ענק!

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

קיירי טוב מאד, אבל רחוק מלהיות 100% פיזית

ברק
ברק
8 years ago

כמה איבודים….

אשך טמיר המקורי

משחק מחריד של קליבלנד

ולדי קוגן
ולדי קוגן
8 years ago

אני מקווה שדייויד לא רואה את התוצאה.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

78-77 תוצאת מזל לישראלים של פעם

אמיר ל.
אמיר ל.
8 years ago

איגודלה בונה וברבוסה מחרב

עומר
עומר
8 years ago

פאול ברור על לברון

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

גם הפעם הפוך
עבירה של איגי

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

בלאט מאכזב אותי.
אחלה הגנה, אבל מה עם איזה משהו בהתקפה?
לא הרבה, ככה בקטנה, ליד הקפה….

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

הגנות פלייאוף רצחניות ולכיוון ה7 משחקים.
תודה עומר אשך טמיר המקורי וברק על הלינקים תבורכו
רואה טוב

אלי לס
אלי לס
8 years ago

ברבוסה השחקן הכי טוב של קליבלנד מהספסל

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago
Reply to  אלי לס

חחח

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

שאלתי ואני שואל שוב: למה צריכים לינקים כשיש טיווי? לטלפון?

p
p
8 years ago
Reply to  מנחם לס

הרבה אנשים לא מתחברים לכבלים/לווין
מסיבות כלכליות או עקרוניות.

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago
Reply to  מנחם לס

מנחם, לא לכולם יש כבלים, ותופתע לגלות שגם לא לכולם יש בכלל TV (מסיבות אידיאולוגיות בד"כ)

זיו
זיו
8 years ago
Reply to  סתם אחד

+1
לא רק אידיאולוגיות גם כלכליות.
הליג פאס עושה את העבודה עבורי, מקבל רק מה שאני רוצה במחיר זול

עגל
עגל
8 years ago
Reply to  מנחם לס

אני לא ליד טיווי היום. ישנם חיילים במוצבים נידחים (עומר ?), פציפיסטים שלא רוצים לשלם לכבלים, עוד

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago
Reply to  מנחם לס

יש כאלה שאין להם כבלים או לוויין ולכן אין להם את ערוץ הספורט

אשך טמיר המקורי
Reply to  מנחם לס

אין טיוי מנחם

רבין הוד
רבין הוד
8 years ago

למי שלא ידע ספייטס הוא ההשראה לשרק

אשך טמיר המקורי

ידעתי שהוא מוכר לי מאיפשהו

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

בלאט אף פעם לא נותן למוזגוב לשחק ברבע הרביעי

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

בארנס לא מסוגל לשמור על לברון, וקר לא מסוגל להבין זאת? הוא רזה וקל מדי

אהרון שדה
אהרון שדה
8 years ago

עומר תודה הצלת אותי

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

או. מוזגוב ובוגוט משחקים!

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

משחק שלעומתו השכונה נראית מתוחכמת!

ולדי קוגן
ולדי קוגן
8 years ago

לברון פשוט מטורף היום!!

שמואל
שמואל
8 years ago

קשה לעצור אותו
הבעיה מתחילה כשהוא מתחיל לעשות שטויות – וזה קורה בעיקר כשהם מובילים.

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אחד המשחקים הטובים ביותר של לברון בכל הפלייאוף הזה, אם לא הטוב ביותר!

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

לברון נגד גולדן סטייט

אמיר ל.
אמיר ל.
8 years ago

לברון מפלצתי בהתקפה

ולדי קוגן
ולדי קוגן
8 years ago

הקלידו את התגובה כאן…

עומר
עומר
8 years ago

קליבלנד חזקים בהגנה. וזה לא בא והולך, זה משהו שאפשר לשמר. כשיש הגנה כזאת, קשה מאוד להוציא את קליבלנד מהמשחק!
יש הבדל גדול בין הסגנונות בין המזרח למערב

ברק
ברק
8 years ago

כמה יש לברון?

אחד העם
אחד העם
8 years ago
Reply to  ברק

הרבה מידי

אחד העם
אחד העם
8 years ago
Reply to  ברק

37

פינקי
פינקי
8 years ago

המשחק של קליבלנד כל כך משעמם

אלי לס
אלי לס
8 years ago

השאלה היא האם יש בכלל לגולדן סטייט מישהו שיכול להאט את לברון,
בנתיים התשובה שלילית

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

גרין היחד ששמר על לברון. אז מה אם יש לו 4 פאולים? הוא יכול לעשות עוד אחד, ולשחק עד שיעשה עוד שניים

אמיר ל.
אמיר ל.
8 years ago

ג"ס צריכים ריצה ולנצל את העייפות של קליבלנד

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

נגד מי מארק ג'קסון היום? קר שהחליף אותו או בלאט שאותו רצה להחליף?

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

בקיצור – מה שאמרתי הוא הדבר: לא תנצח גמרים בג'אמפ שוטס!

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

הייתי משוכנע שלברון מחטיא אך נכבס במגן ופיידאווי.
גם בוגוט טוב

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אוקיי קיירי!

אמיר ל.
אמיר ל.
8 years ago

איגולדה ענק! אין מילים

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

איגי 14 נק

אשך טמיר המקורי

אני מוריד את הכובע בפני לברון היום.
זהו יום שחור ל-ללל

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago

1+

ברק
ברק
8 years ago

איזה מסירות עקומות לגולדן סטייט. הם פשוט לא מרוכזים.

זיו
זיו
8 years ago

לא רואה את גולדן סטייט מפסידים בסדרה של שבע.
גם אם יפסידו היום עמוקים מאד וחזקים מנטלית.

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

קר אמר לגרין להיות על תומפסון

נתן גולד
נתן גולד
8 years ago

קרי נעלם. הוא חייב להשתלט על המשחק.

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

מעצבן הלברון הזה!!!!

ולדי קוגן
ולדי קוגן
8 years ago

השופטים לא אוהבים את גרין..

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

איזה אהבל גרין!

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

משחק אחלה שכונתי אבל מהנה ביותר!

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago

איזה משחק!!!!
היתרון מחליף ידיים כמו תפוח אדמה חם!!

המשגיח
המשגיח
8 years ago

משחק מצוין

דרור
דרור
8 years ago

אשך תתעודד לברון שומר לא משהו…..

דורבן32
דורבן32
8 years ago

נראה לי שהמומנטום עובר לג"ס

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago

גולדן ב-3

אשך טמיר המקורי

אל תגזים, צריך לפחות 4 משחקים

עומר
עומר
8 years ago

חבל שקיירי לא 100% קליבלנד +12 איתו. אבל הוא לא יכול לשחק 45 דקות

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

בשם עידו האוסטרלי הישראלי: מי שיגיע ל105 נק ינצח
🙂

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

קליבלנד חייבים לחזור לשחק הגנה קשוחה ולא לתת לג"ס בכלל להגיע למצבי קליעה.
אחרת אין להם סיכוי

hebrewman
hebrewman
8 years ago

סוף סוף משחק עם מתח!!!!
לא משנה מי תיקח שתי הקבוצות ראויות…

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

איזה מתח!
יאללה לוחמים!
ולו רק מהסיבה שלא יכול להיות ששחקן אחד ינצח קבוצה שלמה. אבל איזה שחקן….

דרור
דרור
8 years ago

פרינס בפסק זמן….כבוד לגולדן סטייט

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago

קדימה קרי!!!

גיא
גיא
8 years ago

הג'אמפ שוטס של הווריארס מנצחים.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

אשך האגודה בסכנת התפרקות (ליגה להשמצת לברון) ללל
הרבה יריות וצליפות מה3

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

לברון!!!

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

איפה קרי? איפה?

גיא
גיא
8 years ago

לאאאאאאאאא,יש!!!

זיו
זיו
8 years ago

מאני טיים!

דורבן32
דורבן32
8 years ago

לא היו צעדים!

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago
Reply to  דורבן32

היו מאוד.

אמיר ל.
אמיר ל.
8 years ago

לברון בזון

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

לברון יותר מהספלאש ביחד

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago

איזה מתח!!!

עגל
עגל
8 years ago

לא היו צעדים של מוזגוב

עומר
עומר
8 years ago

ממש לא צעדים. הווריורס לא מקופחים בשיפוט היום, בוא נגיד את זה ככה

אופיר נ
אופיר נ
8 years ago

האסטרטגיה של סטיב קר,
לתת ללברון ג'יימס לנצח אותו,
לברון משחק מדהים, אבל הוא לוקח הרבה יותר מדי על עצמו.
חוץ ממנו ומקיירי, אין לקאבס אף שחקן אחר שתורם בהתקפה באופן משמעותי.
בסופו של דבר לקראת סוף המשחק לברון יהיה עייף מדי,
והזריקות תהיינה קצרות ולא תיכנסנה.

ואז קרי, אחרי שלושה רבעים שנתן לשומפרט לשמור עליו מצויין,
יתעורר, יתפור 3 שלשות ויסגור את המשחק.

זיו
זיו
8 years ago

מוזגוב נהדר

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

שי, לברון מעצבן? אחד המשחקים הטובים ביותר שלו!

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago
Reply to  מנחם לס

בגלל זה הוא מעצבן!
כי הוא כ"כ מושלם היום…

דרור
דרור
8 years ago

חיים לאגודה….ללל….יו גוט טו ביליב! זריקת נוביצקי מטופשת

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

ללברון יש ביצים של דינוזאור.
הבן אדם 1-5 מהשלוש, בפיגור שלוש שתי דקות לסיום ושם שלשה בלי למצמץ בכלל.
וואוו

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אבל את הכדור עכשיו צריך לתת לקיירי

אבי.
אבי.
8 years ago

הסיבה העיקרית לכמות האופנסיב ריבאונד של קליבלנד זה הניסיון של הגבוהים של ההגנות להביא עזרה בצבע, ומכאן מוזגוב ותומפסון תופסים עמדה טובה לריבאונד התקפה.

עגל
עגל
8 years ago

יהיה חבל אם קליבלנד יפספסו את זה, הם יהיו מותשים במשחק הבא בגלל חוסר תרומה מהספסל (ג'. אר ודלי). לג"ס ספסל עדיף בהרבה. לא יכולים לסמוך רק על לברון בהתקפה, זה ממש מוגזם

אמיר ל.
אמיר ל.
8 years ago

אבל גם עבירות תוקף של לברן שלא נשרקו

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

לברון הכעיס מליונים לא ב"החלטה" כמו בשלשה
רציתי לקנוס אותו במליון דולר על כל נסיון שלשה.
זהו הימים הטובים שבליתי ב ללל באופן סמוי נגמרו
לברון תחת כישוף נגדי

ברק
ברק
8 years ago

מוזגוב על הקו

MBK
MBK
8 years ago

משחק לפנתאון

Amitlahev
8 years ago

היו צעדים. מוזגוב הרים רגל ציר

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

הוא מכניס את שומפרט רק להגנה

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

לקאבס יהיה כדור אחרון.

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago

לברון פשוט לא מעז לזרוק.

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

אתה רציני?
נו באמת…

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

מנחם, לברון מעצבן כי הוא כ"כ מושלם היום…
פשוט לא פייר

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago

איזה שתיים חשובות של טימופיי!

Amitlahev
8 years ago

השילוב של לברון ומוזגוב קטלני

אהרון שדה
אהרון שדה
8 years ago

איזה משחק !
אולי משחק ה 100 ………

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

הארכה?

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

JR ינצח את המשחק

ולדי קוגן
ולדי קוגן
8 years ago

מי אמר שקיירי לא שומר??

Amitlahev
8 years ago

איזה בלוק של קיירי על קארי !!!

ברק
ברק
8 years ago

איזה בלוק של אירווינג!!!!!

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

ככה זה כשאתה לא מדנקק בשתי ידיים!

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

איזו חסימהההההה

עומר
עומר
8 years ago

הארכה?? או סל נצחון של לברון\קיירי\ג'יאר. או שבכלל קליבלנד תאבד את הכדור וגולדן ינצחו. איזה משחק איזה לחץ

דורבן32
דורבן32
8 years ago
Reply to  עומר

אני אומר איבוד

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

קיירי מנצח את המשחק הזה!

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

איזה בלוק של קיירי!

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

100+ לאהרון משחק מעניין 98-98

אלי לס
אלי לס
8 years ago

קארי קצת מהוסס היום וזאת הסיבה לחסימה של קיירי

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago
Reply to  אלי לס

הוא מסוגל לדנקק בשתי ידיים. הוא לא תאר לעצמו שקיירי יגיע אליו. טעות של קרי

אמיר ל.
אמיר ל.
8 years ago

איזה מהלך של ארויונג

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

קקיירי מנצח את המשחק הזה!

יהונתן
יהונתן
8 years ago

נושא תפילתי לג'יימס נייסמית – בבקשה בבקשה עשה שיהיו עוד שישה כאלה!

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago

וואו!!!

ברק
ברק
8 years ago

הארכה

אשך טמיר המקורי

וואו הפולו של שאמפ כמעט נכנס!

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

עם זה חוזרים מפסק זמן לכדור אחרון??????????

Amitlahev
8 years ago

או מיי גאד ! אם שאמפרט היה מכניס את זה…

נתן גולד
נתן גולד
8 years ago

OT או TT

עומר
עומר
8 years ago

זריקה גרועה של לברון. היה עדיף ללכת לקיירי. איגאדולה שומר על לברון טוב מידי.
יו אני גמור מעייפות, קשה הארכה עכשיו!!

דרור
דרור
8 years ago

ידעתי שאפשר לסמוך על לברון

נתן גולד
נתן גולד
8 years ago

עבודה נהדרת של איגי.

יהונתן
יהונתן
8 years ago

רבנן

אבי.
אבי.
8 years ago

וואו…..

אשך טמיר המקורי

קליבלנד יפלו מהרגליים

נתן גולד
נתן גולד
8 years ago

בלאט ניסה ליצור חילוף של קרי על לברון אבל איגי עבר יפה את החסימה ונצמד ללברון נהדר.

יהונתן
יהונתן
8 years ago

אין לקליבנד סיכוי בהארכה

עגל
עגל
8 years ago

איזו התקפה טיפשית של קליבלנד, זריקה מבחוץ במקום שקיירי או לברון יחדרו לסל ויסחטו עבירה. לא מתאים לבלאט, ללברון או לקיירי

עומר
עומר
8 years ago
Reply to  עגל

+1

עומר
עומר
8 years ago
Reply to  עגל

נראה שהמשחק נגמר לקליבלנד

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

איזה מתח

אמיר ל.
אמיר ל.
8 years ago

איזה משחק.
אני נוטה לחשוב שההארכה משחקת לטובת ג"ס (קצת פחות עייפים עם ספסל יותר עמוק)

עומר
עומר
8 years ago

ההארכה זה רע מאוד לקליבלנד. אף אחד בג"ס לא שיחק יותר מ 40 דקות. בגלל שהספסל שלהם היה מצויין

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

עומר שאל על הארכה והכל במזימה שעידו יצדק
במי שמגיע ל100 מנצח את המשחק(110 נק)

אחד העם
אחד העם
8 years ago

נו מה הארכה עכשיו?? לברון עם 40+, קארי ותומפסון הרבה פחות. בוגוט לא הגיע להגנה היום מול מוזגוב. כמה פעמים בסדרה עוד יקרו כל הדברים האלה ביחד?

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

המשחק הכי שכונתי בגמר בשנים האחרונות

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

אני לא אחזיק מעמד בהארכה, אז הם…?

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

הערכה המוסיקלית בפסקי זמן פשוט מצוינת

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

עריכה

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

+10 לאשך אמיר ועומר

אמיר ל.
אמיר ל.
8 years ago

אני רואה שעוד חושבים כמוני, שקליבלנד עייפים יותר. בואו נראה אם זה יספיק….

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

קרי ממש אבל ממש גרוע הערב

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

לברון, תן לקרי!

אהרון שדה
אהרון שדה
8 years ago

שכונה

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

לקיירי

זיו
זיו
8 years ago

איגי טוב על לברון

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

קרי זוועה

EKak
EKak
8 years ago

האסטבן הורג את קליבלנד עם השטויות שלו.
חלאס!!

אמיר ל.
אמיר ל.
8 years ago

קליבלנד אולי עייפים אבל ג"ס מפוזרים

אמיר ל.
אמיר ל.
8 years ago

איגודלה יכול לעשות השינוי

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

ביום ששי אחרי הצהריים בפארק הירקון יש יותר תרגילים.
משחק חופשי לחלוטין

אהרון שדה
אהרון שדה
8 years ago

השופטים נותנים שריקות לקרי חבל על הזמן

עומר
עומר
8 years ago

יהיה קשה לחזור מה 4 הזה

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

+10 לשי הערכה עריכה הארכה

עגל
עגל
8 years ago

לא נעים להגיד אבל בשתי ההתקפות האחרונות לא שורקים לג"ס על המכות שהם נותנים תחת הסל. קרי מקבל שריקות חופשי

ברץ
ברץ
8 years ago

חשוב לעזור לפנים הבאות של הליגה.

גיא
גיא
8 years ago

גמור

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

גרוע!

המשגיח
המשגיח
8 years ago

פששששש

יצאו מהקבר.

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago

פאק! קיירי מדדה

ברק
ברק
8 years ago

כבר 7

רבין הוד
רבין הוד
8 years ago

טוב 1-0 גולדן סטייט, ממליץ להם לזכות השנה כי הם לא יגיעו למעמד הזה יותר

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

נגמר…

נתן גולד
נתן גולד
8 years ago

the game is yours go out and take it!

hebrewman
hebrewman
8 years ago

גיים אובר

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

לברון נתן, ולברון לקח. בסוף הוא פשוט הגזים באחד על אחד

אמיר ל.
אמיר ל.
8 years ago

זאת הריצה שהיה צריך!

זיו
זיו
8 years ago

מתחיל להראות כמו הסוף

p
p
8 years ago

ברכות לשופטים

hebrewman
hebrewman
8 years ago

אם קיירי חזר על הפציעב הסדרה גמורה!!!

EKak
EKak
8 years ago

האנשים שלא קשורים למה שקורה במשחק:
מקום ראשון – לס מנחם
מקום שני דורון האסטבן

עומר
עומר
8 years ago

קליבלנד לא קיבלו כמה שריקות קרוב לסל, מהצד השני שרקו שתי שריקות לסטף

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

מישהו כתב למעלה שמי שיגיע ל105 ינצח אני אבדוק מיזה
(אל יתהלל חוגר כמפתח) עוד לא נגמר

אמיר ל.
אמיר ל.
8 years ago

נכון מנחם, הוא כאילו נעלם קצת בסוף המשחק ובהארכה אבל נתן משחק ענק

עומר
עומר
8 years ago

אם קיירי גמור, אז גם קליבלנד

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

אמרתי מתחילה שקיירי לא 100%

עגל
עגל
8 years ago

הצליעה של קיירי גמרה לקליבלנד את ההגנה. צריך נס עכשיו

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

נגמרה הסדרה

נתן גולד
נתן גולד
8 years ago

זה נראה לא טוב לאירוינג

רבין הוד
רבין הוד
8 years ago

נו כל אוהדי הצלחות של גולדן סטייט יאללה לשמוח

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

???

נתן גולד
נתן גולד
8 years ago

אני תמיד הייתי טיפוס של כוסות אבל מה שעושה לך את זה בן אדם…

רבין הוד
רבין הוד
8 years ago

התעוררת חמוד?

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago

ישששש! גיים 1 של גולדן.
מקווה שקיירי יחזור כבר לגיים 2.

יהונתן
יהונתן
8 years ago

מדהים איך לברון מלווה את הכדור במבט אחרי שחוטפים לו במקום להתנפל עליו

עגל
עגל
8 years ago

ג'י. אר סמית לא תרם כלום היום, בלי הנקודות שלו זה לא יבוד. אפילו דלי לא נתן כלום

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

איזה באסה לאירוינג ולנו…

אמיר ל.
אמיר ל.
8 years ago

כואב הלב על קיירי ארווינג – נתן את כל מה שאין לו

Amitlahev
8 years ago

התרסקות של קליבלנד

רבין הוד
רבין הוד
8 years ago

יונתן איפה שיקגו?

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

יהיה 1-1 כאן, כפי שכתבתי!

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago
Reply to  מנחם לס

מנחם, אם קיירי לא חוזר אז אין סיכוי

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago
Reply to  מנחם לס

לא יהיה

עומר
עומר
8 years ago

קליבלנד היו עייפים מידי בהארכה, אם קיירי לא גמר את הסדרה יש סיכוי. הם שיחקו טוב במשחק, וזה בחוץ. למרות שזה המשחק שהיו צריכים לגנוב כנראה

אבי.
אבי.
8 years ago

לברון זריקות התאבדות.. גם הוא מיואש מהפציעה
זה גמר אותם

אהרון שדה
אהרון שדה
8 years ago

0-1 ג"ס

הייתה בעיני סידרה חידתית והיא תישאר כזו .
מצד אחד חשבתי היום שג.ת.
מאידך יכול להיות שעכשיו משתחרר שם הלחץ.
גם 0-2 לא יסגור את הסדרה הזו.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

הקאבס נפלו מהרגליים אשך עומר ואמיר הרגישו את זה
כמו שמנחם ראה על קיירי

נתן גולד
נתן גולד
8 years ago

התחילו להתבכיין על השיפוט? היה שיפוט מאוזן עם טעויות שיפוט לכל כיוון, חלאס עם הבכיינות.

רבין הוד
רבין הוד
8 years ago

שיפוט חרא 7חד צדדי

אהרון שדה
אהרון שדה
8 years ago

ידעתי שמישהו יקפוץ.
השריקות יכולות להיות מאוזנות….השאלה מתי שורקים מה.
בהתקפות האחרונות שלחו את קארי פעמיים על כלום ושום דבר לקו שזה 4 נקודות בטוחות לקרי .

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
8 years ago

תפסיק לבכות.
הוא הוציא פאולים בגאונות.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

מקווים שיבריא

יהונתן
יהונתן
8 years ago

10-0 איזה פדיחה

מנחם לס
מנחם לס
8 years ago

ג'יימס ג'ונס היה אפס במיאמי במשחקים חשובים, והוא אפס כאן!

רבין הוד
רבין הוד
8 years ago

דורון חלאס הרגת אותנו

אהרון שדה
אהרון שדה
8 years ago

קליבלנד 0 נקודות בהארכה .

Amitlahev
8 years ago

קליבלנד קלעו 2 נקודות בהארכה

עומר
עומר
8 years ago

משחק מצויין. נקווה לעוד 6 כאלו. חבל, קליבלנד היו צריכים לקחת את המשחק לפני ההארכה. תרגיל גרוע בהתקפה האחרונה.

אופיר נ
אופיר נ
8 years ago

הלוחמים הם פשוט קבוצה טובה יותר.
כל אחד מהשחקנים הבאים תרם לניצחון:
קרי, תומפסון, גרין,איגי,ספייטס, בוגוט.
אף אחד לא התבלט יותר מדי (אולי איגי),
אבל כל אחד נלחם, לקח כמה ריבאונדים, קלע קצת,
ויצר פיזור של הסיכון בהתקפה של הלוחמים.

לברון כמו שכבר כתבתי 2 דקות לסיום הזמן הרגיל,
נוצל יותר מדי,
יותר מדי בידודים שלו, שגרמו לו להתעייף ופשוט לא הגיע להארכה.

בתואר זוכה קבוצה שיש לה ספסל טוב, ורול פלייר שתורמים את חלקם במאני טיים.

ברץ
ברץ
8 years ago
Reply to  אופיר נ

ושחקנים בריאים.

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago
Reply to  ברץ

חחח

אהרון שדה
אהרון שדה
8 years ago

בסוך 2 בגראב'ג

אמיר ל.
אמיר ל.
8 years ago

לברון פשוט עייף + נוטה למסור יותר ברגעים המכריעים

צביקה
צביקה
8 years ago

לא ברור לי למה בהארכה לא הלכו למשחק פוסט אפ של לברון. הרי שום דבר אחר לא הלך, וזה משחק שמבטיח כמעט תמיד נקודות.

נתן גולד
נתן גולד
8 years ago

האסטרטגיה של קר לתת ללברון להרוג אותך לבד היא מצויינת. בלי דאבל טימים הוא יכניס את הסלים שלו ולאט לאט יתעייף וככה שאר השחקנים לא יקבלו זריקות פנויות.

רבין הוד
רבין הוד
8 years ago

אויש יא חופר , סמית דלי שומפארט וטריסטן ביום לא טוב בהתקפה זה הכל

עגל
עגל
8 years ago

לא בטוח שזו היתה אסטרטגיה. בהתקפה חוץ מלברון וקיירי אף אחד לא תרם כלום

נתן גולד
נתן גולד
8 years ago
Reply to  עגל

כמעט אף פעם הוא לא הביא אנשים לדאבל טים על לברון והוא נתן לשומר שלו להתמודד איתו לבד גם אם הוא היה בנחיתות פיזית מולו. אם זה לא אסטרטגיה אני לא יודע מה היא.

הסיבה שסמית ושומפרט קלעו מעט זה בגלל לברון לא משך דאבל טים מהפוסט. התפקיד של סמית ושומפרט בהתקפה של קליבלנד זה לעמוד על הקשת ולחכות לכדורים מלברון, כשזה לא קורה אי אפשר לצפות מהם לקלוע הרבה אלא אם כן סמית תופס יום משוגע.

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

קיירי עם 44 דקות
זה יותר מידי לשחקן במצב בריאותי עדין

נתן גולד
נתן גולד
8 years ago

איגי עשה עבודה מצויינת על לברון יותר טוב מכולם. כמה שיותר שישמור על לברון יהיה יותר טוב.

דוד
דוד
8 years ago

כלכך הגיע לקליבלנד..אבל כנראה שאין מגיע בספורט

ברץ
ברץ
8 years ago
Reply to  דוד

אין, נקווה שלברון וקבוצתו יחזרו שוב מפיגור 0-1 בסדרת הטוב משבע.

EKak
EKak
8 years ago

שמישהו ירחיק את האסטבן הנודניק הזה מהאתר, הוא ממש נאחס.
חת׳ול שחור שעובר מתחת סולם בדיוק כשיש רעם למרות שאין עננים. נאחס!! אסטבן המשעמם

עגל
עגל
8 years ago
Reply to  EKak

עד היום הוא הביא לנו הרבה מזל

שי אבן צור
שי אבן צור
8 years ago

לא הרגשנו את שאמפרט וסמית
לברון יכול לנצח משחק לבד אבל לא סדרה

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

קארי נשמע כאילו הוא לא התאמץ הגוון קול שלו רגוע מאד
מדבר בצניעות 10-20 מהשדה
לברון 44 18-38
האחוזים דומים,
חגיגה, כיף לראות,
נהנתי מאד

ברץ
ברץ
8 years ago

מעניין מתי בסדרה בלאט ישלוף את נשק יום הדין (מייק מילר) מהספסל

מומינאבא
מומינאבא
8 years ago

מה זה ללל?

מתר
מתר
8 years ago

לוזרים לועגים ללברון 🙂

רבין הוד
רבין הוד
8 years ago
Reply to  מתר

1+

גיא
גיא
8 years ago

"הליגה להשמצת לברון" בראשות האשך הטמיר המקורי.
(כל הזכויות שמורות)

ללל
ללל
8 years ago

לברון לעד ולנצח

נתן גולד
נתן גולד
8 years ago

שימו לב לשורת הריבאונד של הווריורס:
6,6,7,6,4,3,5,5,3,3
אני לא זוכר כזה איזון בריבאונד. מאמץ משותף בריבאונד של כל השחקנים כדי להביא את הניצחון. בסופו של דבר הווריורס ניצחו את הקאבס 48-45 בריבאונד.

שגיא נאור
שגיא נאור
8 years ago

גם אני חשבתי על הדקות של קיירי אבל נראה שהפציעה היתה מתנועה לא טובה

אלי לס
אלי לס
8 years ago

לאורך סידרה אין לקליבלנד מה למכור בלי ספסל מול גולדן סטייט
ולכן אני ממשיך עם ההימור שלי ויגמר 0-4 או 1-4

צביקה
צביקה
8 years ago

יש פה פספוס גדול של לברון ושל בלאט. היה לכם זמן לתרגיל בסוף הזמן החוקי. אתם אמורים להיות יותר מנוסים. הלחץ הוא על הקבוצה הביתית. יש כמה מהלכים שיכולים להביא די בבטחון לפחות נקודה – וזה כל מה שהיה צריך. והם פספסו את זה (כמובן קרדיט גם להגנה של ג"ס).
וגם בהארכה – במקום למשוך את המשחק למקום שנוח לכם, נתתם לג"ס לרוץ, וקליבלנד איבדו כדורים בצורה ממש מוגזמת. ג"ס נכנסנו לתנופה, והמשחק נגמר.
מצד אחד משחק לא מרשים של רבים בקליבלנד, ועדיין זה היה קרוב. מצד שני ג"ס קיבלו בטחון, ואם היה סיכוי שילחצו מהמעמד – זה כבר לא יקרה. גם הפציעה של קיירי עלולה להיות סופר קריטית לסדרה. חייב להגיד שהכף כרגע נוטה בהחלט לכיוון ג"ס.

רבין הוד
רבין הוד
8 years ago

חכם גדול אם הזריקה שלשומפרט הייתה נכנסת לא היית מדבר בכלל.

אתה חסר הבנה מספר 1 באתר

צביקה
צביקה
8 years ago

זכיתי! מקום ראשון!

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

יום נפלא, לא להתעצב אוהדי בלאט (גם אני)
הכל פתוח,
ברכות לאוהדי סן פרנסיסקו הקדוש.

כולי חיוך אחד גדול אחרי משחק כזה
בלתי תלוי בתוצאה החיוך.
אחלה יום ותודה על התגובות שאשלים א"?חכ

מתן גילור
8 years ago

34:9 בנקודות.
52%:21% מהשדה.
19:6 בריבואנד.
8:4 באסיסטיים.
80:61 בדקות.
‫#‏אליפות_לוקחים_מהספסל‬

אלי לס
אלי לס
8 years ago

100+

דורון האסטבן
דורון האסטבן
8 years ago

קרעת אותי ללל 🙂

אהרון שדה
אהרון שדה
8 years ago

לא מבין את בלאט ברוטציה.
אף אחד לא ישכנע אותי שפרקינס לא שווה 10-12 דקות למשחק.
ומריון ומילר עדיין יכולים לתת 5-15 דקות.

אלי לס
אלי לס
8 years ago

והוא כמעט ניצח למרות זה.
לדעתי הוא הימר על לתת הכל ולנצח את הראשון ואז לבוא רגוע יותר עם חלוקת דקות נכונה יותר בהמשך וזה כמעט הצליח

Ish
Ish
8 years ago

אם פרקינס יעלה הוא ישכנע אותך בעצמו שהוא לא שווה 10-12 דקות

אהרון שדה
אהרון שדה
8 years ago
Reply to  Ish

מדובר בשחקן לא מבוגר מדי (30 ) שעבר כבר 3 גמרים כולל זכייה אחת בבוסטון.
וכולל משחק 7 שנעדר וזה אולי היה ההבדל בין זכייה נוספת בבוסטון.
למה דחיל ראבק הוא לא יכול לתת 5-10 דקות ?

Ish
Ish
8 years ago

א) כי הוא פשוט גרוע מאוד
ב) כי אפשר לעזור ממנו בהגנה באופן חופשי לגמרי וזה יהיה מוות עבור ההתקפה של קליבלנד
ג) כי הנקודה החיובית היחידה שלו התקפית היא יכולתו בחסימות נעות שנשרקות רק באחוז קטן מהמקרים שהוא מבצע אותן, לא משתלבת עם צורת ההתקפה של קליבלנד, שאין לה קלעים טובים בהתפנות לזריקה ע"י מעבר על פני חסימה.
ג)כי בהגנה הוא יודע רק לתת מכות ואפילו בריבאונד הוא מקסימום בינוני

שגיא נאור
שגיא נאור
8 years ago

חוכמה בדיעבד, כל הפלייאוף בלאט לא השתמש בהם והשמינייה הקבועה הביאה אותו עד הלום.

אהרון שדה
אהרון שדה
8 years ago

גם אז אמרתי זאת.

גיא ד
גיא ד
8 years ago

ג.ס לא שיחקו מאז הסיבוב הראשון בפלייאוף הזה מול רכז בריא של היריבה.

Ish
Ish
8 years ago

כיף של משחק. מקווה שנראה את קיירי משחק גם ברשאק המשחקים

Ish
Ish
8 years ago
Reply to  Ish

בשאר

גיא
גיא
8 years ago

מעניין מה תהיה תוכנית המשחק של קליבלנד למשחק 2.
ההגנה עובדת, אבל לברון לבדו רק כמעט ניצח.
צריך למצוא דרך לתת ל-JR מבטים חופשיים מה-3.

רבין הוד
רבין הוד
8 years ago

בסך הכל משחק טוב ומותח,
בדיעבד כולנו גאונים,
אם לברון לא היה מאבד את הכדור בסוף הרבע האחרון
אם לברון לא היה מחטיא את 2 זריקות עונשין
או שומפארט קולע את הסל האחרון
אם קארי היה קולע ולא מקבל חסימה
או גרין יוצא ב6 עבירות
או או או או ואם אם אם
אפשר לשנוא. את לברון או לאהוב את בלאט
בסופו של דבר אנחנו כולנו מתים

חתוליו
חתוליו
8 years ago

מסקנה שאי אפשר להתווכח איתה

דרור
דרור
8 years ago

ה"ללל" צלח את המשוחה הראשונה (אני חושב). ל"ט.

גיא
גיא
8 years ago

לפני הסדרה חשבתי שהווריארס מנצחים את הסדרה 1-4.

אחרי המשחק היום, אני משנה את דעתי.
אני מאמין שקליבלנד ינצחו 2-4.

אם לברון קולע 42 נק' (לא סופר את ה-2 האחרונות…)
בלי קליעה יציבה מבחוץ, ללא עזרה מיוחדת מהשופטים, ובלי שקלעי החוץ של קבוצתו יצליחו לרווח את המשחק, ואחרי שהוורארס ניסו עליו כל קומבינציית שמירה אפשרית –
אז לדעתי הקבוצה שתעלה הילוך בהמשך הסדרה היא קליבלנד.

נתן גולד
נתן גולד
8 years ago
Reply to  גיא

עכשיו סופית קברת את קליבלנד:)

דווקא לדעתי ההילוך הנוסף הוא של הווריורס. קרי לא שיחק טוב וגם לתומפסון ולגרין יש עוד 2 הילוכים. בקליבלנד לעומת זאת לברון במשחק הכי טוב שלו בפלייאוף ואירווינג במשחק הכי טוב שלו מאז הסדרה מול בוסטון. כל עוד שומפרט לא יקבל מצבים פנויים הוא לא ייתן יותר ממה שהוא נתן היחיד שיש לו הילוך להעלות שם זה סמית שהוא השחקן הכי פחות צפוי בNBA בערך, אז אתה לא באמת יודע למה ניתן לצפות ממנו.

יונתן שגב
יונתן שגב
8 years ago

1+

אוהד הצלחות בחולצת ברצלונה ותחתוני צ'לסי
אוהד הצלחות בחולצת ברצלונה ותחתוני צ'לסי
8 years ago
Reply to  גיא

"ניסו עליו כל קומבינציה אפשרית" – נתנו לו לשחק מול שומר אחד שהתחלף כל הזמן ולא אפשרו לו לחלק מסירות ואסיסטים. "לבחור את הרעל שלך" כמו שקאר אמר. זה שסמית' קלע מעט ובמשך שני רבעים כמעט ולא זרק זה לא מקרה ולא החלטה של ג'יימס בלבד: זה פועל יוצא של הגנת ג"ס. וזה לא מקרה שבסוף המשחק התפוקה של ג'יימס ירדה כי הוא היה סחוט.

ג"ס התרגשו בהתחלה. זה ניכר והם הודו בזה. במשחק הבא הם יהיו משוחררים ומפוקסים יותר.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
8 years ago

לא היה זכר למאמנים המשחק הזה. השחקנים שיחקו ועשו מה שהא להם.
דקות מאוד מבולגות של מחליפי הווריורס מצד אחד, מצד שני הרבה יותר מדי בידודים של לברון ומהלכים מאוד גרועים ולא מתוכננים במאני טיים.

קרי התרגש מאוד ולא שיחק הכי טוב שהוא יכל.
לברון מהצד השני ריסק את הווריורס, איגוואדאלה קצת האט אותו אבל זה היה בעיקר בגלל עייפות.

מאמן נקבע גם באיך הוא מחלק את הדקות, לא יכול להיות שלברון, אירווינג ותומפסון משחקים 47 דקות. מתישהו משלמים את זה.
בצד השני קרי ותומפסון בילו הרבה על הספסל ופנ קר לא ויתר לעצמו.

קרי כמעט הפסיד לוויורס את המשחק עם הגג שנוא קיבל אבל ניצח אותו במו ידיו עם העבירות שסחט בהאאכה.

רועי ויינברג
Admin

משחק גרוע של קליבלנד כקבוצה, לברון לקח יותר מדי על עצמו (3 אס' ו-3 ריב' זה כלום בשביל שחקן ברמה שלו) וג'יי אר היה על הפנים. מוזוגוב ודאבל טי היו מעולים, ואירווינג גם עד שנפצע.

אבל זה מה שקורה כשאין ספסל, ולווריורס יש את זה. 12 שחקנים זה יותר מ-8, ובעיקר כאשר הספסל של הווריורס שיחק הערב הם היו יותר טובים בזמן הרגיל, בהארכה זה היה וואן מן שואו במשך רוב הזמן.

מתן גילור
8 years ago

היו לו 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטיים.

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

אם יקירי בריא הכל פתוח. אם לא הכל גמור.
קליבלנד שיחקו די חרא וכמעט לקחו. ג״ס קבוצה מוכשרת? לא ראיתי שום דבר מיוחד

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
8 years ago

אני לא מבין איך ספייטס לא קיבל דקות.
גבוה שקולע מחצי מרחק זה מתכון לריסוק ההגנה המצופפת של קליבלנד.

רן הנרגן
רן הנרגן
8 years ago

ספייטס שומר פחות טוב מהאופציות האחרות לכן שיחק מעט – ותרם המון. ליי שגם לא קולע טוב בנוסף להיותו שומר בינוני ומטה לא שיחק כלל. חוץ מזה ספייטס לא התאמן הרבה זמן ונגמר לו האוויר בחצי הראשון.

סתם אחד
סתם אחד
8 years ago

אגב, עם כל ההייפ סביב קארי, הוא נתן משחק נורא בעיני. שיחק במין אפטיות לא ברורה. בשתי הדקות האחרונות הוא עשה איירבול ונחסם בלייאפ. ממש לא מה שאתה מצפה מMVP

גיא ד
גיא ד
8 years ago

בסופו של יום ג.ס ניצחה בהארכה את קליבלנד בבית בלי לאב בלי ורז'או בלי קיירי בסוף המשחק.
אם הם היו אטלנטה או שיקאגו חצי מהאנשים פה היו אומרים שזה עדות לחולשה של המזפח.
אני ממש לא מאחל לאף אחד בג.ס להיפצע אבל אבל תארו לכם מה קורה אם טומפסון או גרין מסובבים את הקרסול..

אוהד הצלחות בחולצת ברצלונה ותחתוני צ'לסי
אוהד הצלחות בחולצת ברצלונה ותחתוני צ'לסי
8 years ago
Reply to  גיא ד

בלי וורז'או זו ברכה, כי במקומו הם קיבלו את מוזגוב.

גיא ד
גיא ד
8 years ago

אבל זה עדיין שחקן פחות שיכול לתת דקות, כשמוזגוב יורד לנו טריטן משחק 5

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
8 years ago
Reply to  גיא ד

כמה משחקים בעונה הרגילה, כמה משחקים בפליאוף, וכמה משחקים בסדרות גמר לברון קלע 40 ומעלה נקודות?

זה היוצא מהכלל שלא מעיד על הכלל.
לברון לא יקלע מעל 40 נקודות כל משחק גם במתכונת הזו שלא באה עליו שמירה. הסדרה של קליבלנד תקום ותיפול על השחקנים סביבו, שלאור הטקטיקה של קר לא אמורים עכשיו להיות פנויים לזריקות.

הגג של אירווינג על קרי כמעט חיסל לווריורס את המשחק כי הוא גם לא היה ממש בסוף השעון, ובמקום להיות +2 הם בשוויון וללא כדור עם 24 שניות לקליבלנד. אני בטוח שהוא קיבל את הגג הרבה בגלל חוסר נסיון.
מצד שני, בהארכה הוא סחט 2 עבירות חכמות מאוד והלך לקו במצב ש2 הקבוצות רחוקות מלשים סל.

ולגבי הפציעות – עם וראז'או ולאב קליבלנד משחקת בקצב הרבה הרבה הרבה יותר מהיר, ההגנה הרבה יותר חדירה כי שניהם ובעיקר לאב שומרים גרועים, ומה שעשוי להתפתח הוא קרב זריקות שבו לקליבלנד אין שום סיכוי מול גולדן סטייט.
להשתמש בלאב כמו בשומפרט\ג'ייאר זה לא אפקטיבי כי הוא הרבה יותר מגוון בהתקפה מהם מצד אחד ומצד שני הוא בור בהגנה.

stringer bell
stringer bell
8 years ago

משחק שיא של לברון, משחק בינוני ומטה של ג"ס וזה נגמר ככה.
ג"ס טובה בפער די גדול, מקווה שקיירי יוכל לשחק כדי שלא יתלו את הסוויפ בפציעה שלו.

גיא ד
גיא ד
8 years ago
Reply to  stringer bell

משחק מצויין של לברון ועדיין הקליעות לא נכנסו.
משחק חלש של ג'יי אר ודלי.
משחק שיא של איגודלה.
פציעה בדקות ההכרעה של קיירי.
ועדיין נגמר ככה.
נקווה שקיירי יחזור כדי שהאחים ספלאש יצטרכו להתמודד עם הגרדים המובילים של היריבה (מה שלא קרה כל הפלייאוף ע"ע קונלי בברלי ועכשיו קיירי)

חתוליו
חתוליו
8 years ago

בואו נסכם שהיה משחק מצויין/נוראי, שקליבלנד נתנה-את-כל-מה-שיש-לה/ רק-מתחילה, שדיוויד בלאט השפיע-מאוד-על-המשחק/חסר-משמעות, שגולדן סטייט נראים-כמו-ילדים-מבולבלים/ שיחקו-לפי-התוכנית ושלברון לוקח-על-עצמו-יותר-מדי/ מתייצב-לאירועים-גדולים.
איכשהו אחרי המשחק הראשון הסדרה הפכה ליותר מסתורית ומסקרנת ממה שהייתה לפניו.

אשך טמיר המקורי
Reply to  חתוליו

מדויק/חלש מאוד

גיא ד
גיא ד
8 years ago

חחחח

אשך טמיר המקורי

קיירי נראה גמור בריאיון אחרי המשחק. כשחקן היודע שסיים את הסדרה.

עגל
עגל
8 years ago

לא ראיתי, אני מקווה שאתה טועה. אם הוא גמר את הסדרה הוא די גמר להם גם את הסיכוי הקטן שהיה.
או שלברון ביים את הכל כדי שיוכל לקחת אליפות לפי התסריט ההוליוודי, לא למען האגו הקטן שלו אלא רק כדי לפרק באופן סופי את ללל

omerb2
omerb2
8 years ago

חחח… ה-ללל שלכם הוא אחד הדברים המצחיקים כאן.

bobby
bobby
8 years ago

תודה רבה על הסיקור.
האורקל ארינה הוא לא מקום רחמן. אם אתה לא מצליח לצאת עם הנצחון אחרי משחק שכזה, אתה יכול לשכוח מלנצח שם בפעם הבאה.
ה״כמעט נצחון״ הזה של קליבלנד מזכיר את משחק 2 בסדרת גמר המערב של ג״ס מול הרוקטס. במקרה של הרוקטס, אותו הפסד סלל את הדרך להפסד 4-1 בסדרה.
מצד שני – זה היה המשחק השני בסדרה, והלילה זה היה המשחק הראשון.
אבל בכל זאת, אני מאמין שעם או בלי שום קשר להפסד של קליבלנד הלילה, הסדרה תיגמר 4-2 לווריורס.

omerb2
omerb2
8 years ago

ראיתם את עידו גור ב מסיבת עיתונאים חופר לקארי על הבת שלו?

איש הערפל
איש הערפל
8 years ago

קיירי בחוץ ל3-4 חודשים!!! שבר את פיקת הברך!

ליאור
ליאור
8 years ago

בלי לאב, בלי קיירי.. אליפות לקליבלנד תכניס את לברון לרשימה של הגדולים באמת.

jake the snake
jake the snake
8 years ago

It's over
no knee kyrie
No love
עצוב משהו שככה ג"ס תיקח אליפות
וכמובן שיאשימו את בלאט בפציעה של קיירי..

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
8 years ago

מעניין אם קיים קשר כלשהו בין הפציעות הקודמות שלו לזו.

stringer bell
stringer bell
8 years ago

עצוב על קיירי.
בעיקר בשבילו כי הוא אחלה, ונתן הכל.
אבל גם כי אנשים לא יבינו עד כמה גולדן טובים ויהיו תירוצים על הסוויפ הזה.

עגל
עגל
8 years ago

חבל, באמת חבל. קודם כל על קיירי ואז על העונה של קליבלנד